וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "הצלחתי לכבוש את אנגליה אחרי שלושה חודשים"

עם 18 שערים במדי השדים האדומים, הענק שבדי שוב סיפק פנינים: "המטרה שלי היא זכייה באליפות, לא רודף אחרי תארים אישיים". על המאבק בליגה: "שאר הקבוצות ימעדו ואנחנו נהיה שם"

זלאטן איברהימוביץ', מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הממלכה כבר שלו. זלאטן/רויטרס

אחרי פרישה מנבחרת שבדיה ובגיל 35 חתם הקיץ זלאטן איברהימוביץ' במנצ'סטר יונייטד. צירופו של החלוץ לפרויקט השאפתני של ז'וזה מוריניו העמיד למבחן את יכולתו של השבדי במה שנחשבת לליגה הטובה בעולם. בזמן שהשדים האדומים רחוקים ממאבק האליפות, איברהימוביץ' פורע שטרות עם 18 שערים בכל המסגרות, 13 מתוכם בליגה. לקראת המפגש מול ליברפול ביום ראשון, זלאטן התראיין לאתר הרשמי וסיפק מספר פנינים, בהתאם למוניטין המוכר שלו.

עוד בנושא:

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, גרהאם טיילור, מת בגיל 72
ואנדן בור: אנתוני ואנדן בורה פרש מבלי למצות אלפית מהפוטנציאל
לואיס סוארס: "צריך לחדש למסי את החוזה, לא לחשוב בהיגיון"

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' חוגג. רויטרס
מחכה לליברפול. זלאטן/רויטרס

"המטרה שלי היא זכייה באליפות ואחריה אני רודף. אני רוצה לזכות בליגה האנגלית, לשם כך הגעתי לכאן ואני לא חושב על תואר מלכות השערים. אני לא מחפש אחרי תארים אישיים כי כבר עשיתי הכול. תארים אישיים של חלוצים עם תמיד בונוס, אבל מעולם לא היו העיקר מבחינתי. כשדברים מתקדמים בצורה טובה מהבחינה הקבוצתית אז גם שחקנים מצליחים להציג את היכולת הטובה שלהם באופן אישי. אני מנסה לעשות את המיטב כדי לעזור לחברים שלי והם עושים את אותו הדבר בשבילי. אפשר להגיד שהצלחתי לכבוש את אנגליה כבר אחרי שלושה חודשים", הסביר איברהימוביץ'.

לקראת המפגש הגדול ביותר בממלכה אמר החלוץ: "הפער גדול, אבל אנחנו במצב הרבה יותר טוב. אני חושב שאנחנו מסוגלים לזכות בתואר, ידעתי שנצטרך להתקדם בצורה איטית יותר משאר הקבוצות. אי אפשר ללחוץ על כפתור ואז לצפות שהכול יעבוד בצורה חלקה. המאמן מצא את האיזון הנכון בחודשיים האחרונים. זה לא קל להגיע למועדון גדול וליישם את הפילוסופיה שלך כמאמן, אבל זה קורה עכשיו בצורה טובה יותר. שאר הקבוצות ימעדו ואנחנו נהיה שם כדי לקחת את הנקודות", סיכם החלוץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully