וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "צריך לחדש למסי את החוזה, לא לחשוב בהיגיון"

חלוץ ברצלונה שלח מסר להנהלה בעקבות דברי המנכ"ל. ה-MSN חולקים 300 שערים מאז החלו לשתף פעולה, מסי השווה את שיאו של רונאלד קומאן - צפו בו מתאמן בחימום על הבעיטה החופשית שכבש

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של ברצלונה מול ויאריאל בליגה ביום ראשון

ליאונל מסי כבש שער שלישי בכדור חופשי תוך שישה ימים והעלה אמש (רביעי) את ברצלונה לרבע גמר גביע המלך עם ניצחון 1:3 על אתלטיק בילבאו (3:4 בסיכום). ריח של הארכה ריחף בקאמפ נואו, עד שהארגנטינאי סובב עוד כדור חופשי אל הרשת, בדיוק כפי שעשה במשחק הקודם מול הבאסקים ביום חמישי שעבר וכן בדקת הסיום מול ויאריאל בליגה ביום ראשון. לואיס סוארס חגג ציון דרך מרשים וניימאר קטע בצורת ארוכה.

הברזילאי התייחס מייד בסיום המשחק לכותרת שהתפרסה ב'מארקה' המדרידאי אחרי התיקו של ברצלונה מול ויאריאל בליגה. בכותרת נכתב "M עשה הרבה, S עשה קצת, N לא עשה כלום", ביחס כמובן לשלישייה הקטלנית של בארסה. ניימאר, ששבר בצורת כיבושים ארוכה, הוכיח שהוא מסוגל לקחת הכול בהומור כאשר הצטלם עם שני חבריו להתקפה וכתב בטוויטר את אותה הכותרת.

גם מסי פנה בסיום לרשתות החברתיות ופרסם בפייסבוק: "עם מאמץ ורצון עוד אפשר להפוך את הקערה. נמשיך לעבוד כל יום כדי להשיג את המטרות". לאחר המשחק הופץ סרטון שבו נראה מסי מתאמן על בעיטות חופשיות בחימום המשחק מול ויאריאל, בדיוק מאותה בלטה ממנה כבש בסופו של דבר באותו משחק.

הפוסט של מסי

ליאונל מסי (משמאל), לואיס סוארס, ראפיניה שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
רצף היסטורי. ליאונל מסי עם לואיס סוארס וראפיניה/רויטרס

המספרים

* לראשונה בקריירה, מסי כבש שלושה שערים רצופים בבעיטות חופשיות במדי ברצלונה. למעשה, כל שעריו ב-2017 עם מכדורים חופשיים.

* מסי גם הבקיע בששת המשחקים האחרונים, וזו הפעם התשיעית בקריירה שלו בברצלונה שהוא מייצר רצף של לפחות שישה משחקים עם כדור ברשת.

* לואיס סוארס הגיע ל-100 שערים בברצלונה, ב-120 הופעות רשמיות בלבד. למסי, לשם השוואה, לקח 188 משחקים כדי לרשום את ציון הדרך הזה. הוא גם רשם 60 בישולים בקבוצה.

* ניימאר קטע בצורת של 84 ימים ו-1,023 דקות עם הפנדל המדויק שלו.

* ומה לגבי כל השלושה גם יחד? הטרידנטה של ברצלונה מחלקים ביניהם 300 שערים מאז החלו לשתף פעולה: 124 למסי, 100 לסוארס ו-76 לניימאר.

* ליאונל מסי השווה את שיא השערים בבעיטות חופשיות של רונאלד קומאן עם 26.

ניימאר ברצלונה. GettyImages
חיכה הרבה זמן לגול הזה. ניימאר/GettyImages

לואיס סוארס שיבח את מסי בסיום: "הוא השחקן הטוב בעולם והוא מראה את זה בכל משחק. הוא תמיד יודע להפתיע אותנו עם משהו נחמד. הם הצליחו להשיג שוויון בסיכום המפגשים, אבל אז הגיעה הבעיטה החופשית הזו של ליאו. הניצחון הזה חשוב, הוא נותן לנו את הביטחון לו היינו זקוקים. ידענו שאנחנו עובדים קשה ויהיה לזה תוצאות. אני שמח שכבשתי וזה שירת את המטרה שלנו - להתקדם בגביע".

סוארס אף שלח מסר להנהלת הקבוצה לגבי המשא ומתן לחידוש החוזה של מסי. "צריך לחדש לו את החוזה, לא לחשוב בהיגיון", אמר, בתגובה ישירה לדברי המנכ"ל: "ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להפנות למעלה מ-70 אחוז מהתקציב על שכר, ככה שנצטרך למצוא פיתרון", אמר מנכ"ל המועדון אוסקר פראו, "הייתי רוצה להבטיח לקבוצה ולאוהדים שהשחקן הטוב בעולם יישאר, אבל חייבים לפעול בהיגיון".

לואיס אנריקה סיכם: "אני מאוד מרוצה, למרות שספגנו שער בהזדמנות היחידה שלהם במשחק. ראיתי קבוצה עם אנרגיה טובה, היינו הרבה יותר טובים מהיריבה שלנו. שער נוסף שלהם היה מדיח אותנו, אבל התוצאה הוגנת. מסי? אין משחק שהוא לא משחק תפקיד מכריע, ואני מקווה שזה יימשך. הוא לא מזכיר לי אף אחד כי אין עוד אחד כמוהו. הוא לא רק ייחודי בהבקעת השערים אלא בכך שהוא הופך את כל חבריו לטובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully