וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, גרהאם טיילור, מת בגיל 72

טיילור הוביל את ווטפורד להצלחה מסחררת, אבל ייזכר בעיקר בשל הכישלון להעפיל עם אנגליה למונדיאל 1994 והפיכתו ל"אויב הממלכה" על ידי הצהובונים. אימן גם את אסטון וילה ו-וולבס

מאמן נבחרת אנגליה ב-1990, גרהאם טיילור. GettyImages
אבידה גדולה. גרהאם טיילור/GettyImages

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, גרהאם טיילור, מת היום (חמישי) בגיל 72 אחרי התקף לב. בהודעה מטעם המשפחה נכתב: "בצער רב אנחנו מודיעים שגרהאם מת הבוקר בביתו, ככל הנראה בגלל התקף לב. אנחנו שבורים בעקבות האובדן הפתאומי הזה".

קריירת האימון של טיילור תזכר באנגליה בעיקר בשל הכישלון להעפיל למונדיאל 1994 מבית מוקדמות שכלל גם את נורבגיה, הולנד, פולין, טורקיה וסן מרינו. טיילור שהמינוי שלו גרר ביקורת חריפה, הפסיד רק פעם אחת ב-23 המשחקים הראשונים שלו בתפקיד, אבל כשל לחלוטין במוקדמות והצהובונים באנגליה הפכו אותו לאויב הממלכה מספר 1. עוד לפני כן הוא והנבחרת הודחו בשלב הבתים של יורו 1992.

הוא אימן גם את לינקולן, אסטון וילה (שתי קדנציות) ו-וולבס, אבל נותר מזוהה בעיקר עם ווטפורד, אותה הדריך 15 שנה בשתי קדנציות (1977-1987, 1996-2001). הוא הצעיד את הצרעות מהליגה הרביעית באנגליה עד למקום השני הסנסציוני ב-1982/3 וב-1984 הוליך אותן לגמר הגביע, שם הוא והקבוצה נכנעו לאברטון 2:0. גם גם עם אסטון וילה הגיע למקום השני בליגה.

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, גרהאם טיילור. GettyImages
קריירה מפוארת. גרהאם טיילור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully