וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עו"ד שאול קוטלר ייפגש עם שלוש קבוצות רוכשים

נאמן האדומים יוועד עם איש העסקים הישראלי עליו דיבר לוזון בסיום ההפסד למכבי פתח תקוה ובמקביל ינסה למצות אפשרויות נוספות. מנגה שוחרר, כעס על גוטמן: "דווקא עכשיו הוא נעלם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. "זה לא נתפס שלא יהיה רוכש. אי אפשר להישאר אדיש למה שקרה אחרי המשחק", אמר אחד משחקני הפועל תל אביב אתמול (שבת) אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה. התחושות במועדון נעות בין אופטימיות לייאוש, בין תקווה לאי אמונה שהקבוצה אכן תתפרק. אתמול ירדו השחקנים, כנראה בפעם האחרונה במתכונת זו של הקבוצה, לחדר ההלבשה והדמעות לא איחרו להגיע. מגיא לוזון ועד אחרון השחקנים, נדמה כי אף אחד לא רוצה כי הדבר הזה יסתיים: "התחושות קשות. יש מצב גדול שזה משחק האחרון של כולנו", אמר בן רייכרט בסיום.

"אנחנו מתפללים שיגיע איזה נס חנוכה עד יום רביעי. יש הרבה אנשים שאוהבים את הפועל תל אביב ואנחנו מקווים שיבוא מישהו וייקח אותנו. הקריירה שלי אומנם קצרה, אבל אני מכיר את הכדורגל ולא ראיתי אף פעם קהל כזה. כולנו מתים להישאר במועדון הזה, כיף לכולם פה גם שעושים תוצאות רעות. כולם יודעים כמה המועדון הזה חשוב לי וכמה אני רוצה להישאר. הפועל תל אביב לא תעלם כל כך מהר, היא תהיה קיימת עוד הרבה שנים. אני חושב שמישהו בא לעשות נזק למועדון. גם אם יורידו לנו נקודות אפשר להישאר בליגה עם הסגל הזה".

עוד בנושא:

דולי מנגה שותף בניגוד לחוק. הפועל תל אביב תספוג קנס גבוה
חשיפה: דולי מנגה מהפועל תל אביב מוגדר כשוהה בלתי חוקי
גיא לוזון: "נפגשתי עם הרוכש, אם הוא יבוא אני מבטיח שנישאר"
ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1
פירוק והרכבה: לאן מועדות פניהם של שחקני ומאמני הפועל תל אביב?
תם הטקס: שביזות יום א', על ההדרן של הפועל תל אביב

שחקן הפועל תל אביב דולי מנגה. מור שאולי
גם הוא עוזב. מנגה/מור שאולי

2. נכון לעכשיו הקבוצה תמשיך בשגרה הרגילה שלה עד יום רביעי. עם זאת, גזרת השחקנים רותחת. כרגע, עוד לא נמצא שחקן שיהיה מוכן לקצץ משמעותית בחוזהו ולהישאר בקבוצה במתכונת של פירוק. השחקנים אומנם חוששים לגורלם בשל העובדה כי אין אחד לפחות עד לסיום חלון העברות שיקבל הודעת שחרור בחינם. "אף אחד לא היה בסיטואציה כזאת מוזרה בחיים", הודה אחד השחקנים. "מצד אחד כולם פה מתפללים שיבוא רוכש, אבל מצד שני כולם כבר בטלפונים עם הסוכנים לראות איזו הצעה הכי משתלמת בשבילם. אנשים צריכים להבין שזו הפרנסה שלנו ואי אפשר לוותר עליה". אין כמעט שחקן בהרכב הפועל תל אביב שלא הפך למועמד עבור אחת מקבוצות ליגת העל. "זה יהיה הזוי ללראות את הפועל תל אביב עולה למשחק ליגה עם שחקני נוער, מדובר בתסריט שאי אפשר לתאר אותו", אמרו במועדון.

3. במקביל, הקבוצה הודיעה היום כי דולי מנגה שוחרר מסגל וישוב לארצו בימים הקרובים. אמש נכנס החלוץ למשחקו האחרון במדי האדומים. מנגה, שהגיע בתחילת העונה אחרי שערך מבחנים במדי המלאבסים, הוחתם על ידי אלי גוטמן. החלוץ הצטרף לנמניה ניקוליץ', מרקו סימיץ' ו-וויאם עמאשה שעזבו את הקבוצה. כזכור, רק לאחרונה נחשף בוואלה! ספורט כי מנגה הוגדר על ידי רשות האוכלוסין כשוהה בלתי חוקי. מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר אז: "השחקן דולי מנגה נכנס לארץ באוגוסט למטרת מבחנים בקבוצת כדורגל. אשרת השהייה שלו הסתיימה בנובמבר ולאף קבוצה בארץ אסור להעסיקו, שכן הדבר הוא בגדר עבירה על החוק". חרף האיסור מנגה שותף ב-1:1 מול הפועל באר שבע במחזור הקודם, אך אמש ערך את משחקו האחרון. גם דאמיר שובשיץ', עתיד להשתחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב עם הנאמן שאול קוטלר. אבי כהן
אופטימיות? קוטלר ולוזון/אבי כהן

4. נאמן המועדון, עורך הדין שאול קוטלר, יערוך היום מספר פגישות לגבי רכישה אפשרית של הקבוצה. במועדון האדום מנסים לייצר אופטימיות בעניין וטוענים כי יש איש עסקים ישראלי שנראה בשלב זה רציני לגבי הקבוצה. "להערכתי 50 אחוז כי הוא ירכוש את המועדון", אמר אחרי המשחק לוזון. אותו איש עסקים יפגש אף הוא עם קוטלר היום וכנראה במהלך היממה הקרובה תהיה הכרעה אם יגיע למועדון, מלבדו לטענתו של קוטלר יש שלוש קבוצות רוכשים שונות שמתעניינות בקבוצה. הבעיה העיקרית, מעבר לכספים שאמורים לעזור לה עד סיום העונה, הן תביעות בפיפ"א המרחפות מעל ראשה. אומנם קוטלר מעריך אותם בעשרה מיליון שקלים, אך רק אם נחבר את התביעות של אבדג'י, גבריאל דוס סנטוס, קלאודיו בומבה וליביו אנטל נקבל סכום של יותר מ-15 מיליון שקל, אותם כל רוכש ייאלץ לשלם אותם עוד העונה כדי להבטיח כי לקבוצה לא יירדו נקודות נוספות. בשל כך, קשה לראות רוכש לקבוצה שיגיע עד יום רביעי כדי להציל אותה. במקרה שכזה, הפועל תל אביב תבקש מבית המשפט "הפעלה רזה" כאשר המשמעות היא בסיס של שחקני נוער עם עוד מספר שחקנים שחוזיהם לא יעלו מעל ל-15 אלף לחודש. חשוב לציין, כי כל תסריט שלא יהיה חייב את אישור בית המשפט והשופט איתן אורנשטיין. ישנם הערכות משפטיות כי לא בטוח כי השופט אורנשטיין יאשר הפעלה רזה למועדון ויעדיף להכריז על הפסקת פעילות. כרגע סיכויים לא גבוהים כי תסריט שכזה יקרה, אך כאמור קיימת כזו אפשרות.

5. בקבוצה יש כעס גדול על אלי גוטמן. בשבועות האחרונים המנהל הספורטיבי של המועדון בקושי נוכח ולא נמצא בקשר רציף עם אף אחד מהגורמים בהפועל תל אביב. "זה יפה להתנדב", אמר בציניות אחד מהגורמים בקבוצה. "אבל לאחד שאמר שהמועדון קרוב לליבו, לא יכול להיות שדווקא ברגעים כאלה הוא נעלם". גוטמן כמו לוזון והשחקנים לא אמורים להמשיך בתפקידם אם לא יגיע רוכש. יתרה מכך, אם כן יקרה נס וגיע רוכש בימים הקרובים, ההמלצה של הנאמנים ועובדי המועדון תהיה לא להמשיך את ההתקשרות עם גוטמן.

עדכון ראשון: 08:40

המנהל הספורטיבי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
יעזוב רשמית ברגע שיהיה רוכש. גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully