וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "נפגשתי עם הרוכש, אם הוא יבוא אני מבטיח שנישאר"

31.12.2016 / 22:45

מאמן הפועל תל אביב בכה לאחר ה-1:0 מול מכבי פתח תקוה והפרידה המרגשת מהאוהדים, ואמר: "לא נתקלתי בתצוגת עידוד כזו", על המשך העונה: "אם יבוא רוכש, אז גם במינוס 90 אני מבטיח שנישאר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תם עידן בכדורגל הישראלי? הערב (שבת) ספגה הפועל תל אביב הפסד נוסף, 1:0 למכבי פתח תקוה, אולי במשחקה האחרון לפני הכניסה להליך פירוק בשל המצב הכלכלי הקשה של המועדון.

על אף ההפסד והמצב המקצועי הקשה, שחקני הפועל תל אביב והאוהדים נותרו באצטדיון במשך דקות ארוכות, עודדו ומחאו כפיים אלו לאלו. השחקנים הנרגשים הודו לקהל בדמעות, האוהדים הודו להם על הלחימה במהלך התקופה הלא פשוטה. גם אחרי שירדו אל חדר ההלבשה, חזרו השחקנים כדי להודות שוב לקהל והמאמן גיא לוזון הזיל דמעות מהתרגשות ועצב בסיום.

גיא לוזון נפרד/ברני ארדוב

"אימנתי בשלוש השנים האחרונות באירופה, בבלגיה ואנגליה, שידועות כמדינות עם תרבות עידוד, אך מעולם לא נתקלתי בתצוגת עידוד כזו", אמר גיא לוזון לספורט1 בסיום. "אני מבטיח שאם יבוא רוכש, במינוס תשע או מינוס 90, אנחנו נישאר בליגה. שבוע אחרי שבוע אנחנו מתנתקים ממה שעובר עלינו, ביום רביעי כולנו היינו שחוטים, אני והשחקנים. ביום שישי אמרתי שאני צריך להנשים אותם, רציתי שנעשה הכל כדי לנצח. עומרי אלטמן פצוע וישראל זגורי לא כשיר והם נתנו הכל. שלטנו ללא עוררין, בפעמים היחידות שמכבי פתח תקוה עברה את החצי היא כבשה. אני והשחקנים לא רוצים לעזוב, זו המטרה היחידה שלנו – להישאר בליגה. נפגשתי עם רוכש פוטנציאלי ביום חמישי ולראייה שאף אחד לא יודע מי שמו. לדעתי הוא רציני, אני מקווה שהמשא ומתן יבשיל והוא יהיה כאן בהפועל תל אביב".

עוד אמר המאמן: "ברגע שיהיה רוכש, הפועל תל אביב תהיה בליגת העל. אני מאמין באמונה שלמה בקבוצה ואמרתי גם לרוכש שאם הוא יבוא, ישאיר את הסגל הקיים בשילוב עם שחקני הכרעה בחלק הקדמי אנחנו נישאר בליגה. אנחנו כרגע עם 11 שחקני שדה, זה בלתי אפשרי. קבוצה צריכה לפחות 18 שחקנים, מינימום. אני לא יכול לענות על דברים שאני לא אחראי עליהם. אם לא יגיע רוכש וישוחררו שחקנים כי אין כסף בקופה, כל מה שהיה לתקצוב עתידי – נגמר. אם שחקני נוער יעלו בהרכב, במינוס תשע נקודות גם ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה לא יצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה. בקיץ היו לי הרבה הצעות, רציתי אתגר וריגוש. ידעתי שהמועדון בסכנת פירוק, ידעתי שאעשה הכול כדי להשאיר את הקבוצה בכל הכוח שיש לי. עם החבר'ה שיש פה, בלי משכורות, אנחנו עושים את המקסימום".

לוזון המשיך: "הדברים לא תלויים במפרקים אלא ברוכש, אני יודע שהוא בודק את המספרים. הפכתי למומחה למספרים לצערי, מדובר בעשרה מיליון שקל כדי לתת ביטחונות בגלל התביעות באופ"א. בנוסף, צריך עשרה מיליון שקל כדי להמשיך. בלי הכסף הזה, אין לנו זכות קיום. אם עמוס לוזון ישקיע בקבוצה הוא ישקיע במכבי פתח תקוה, הוא אוהד הפועל תל אביב רק בגללי". על אלי גוטמן: "תדברו איתו בכל מה שקשור אליו, הוא אוהב את המועדון ואנחנו בקשר". לסיכום אמר מאמן האדומים: "אף קבוצה אחרת לא מעניינת אותי כרגע, הלוואי ויבוא רוכש. אני והשחקנים נישאר כאן בשמחה, ונשאיר אותה בליגה".

עומרי אלטמן אמר: "הקהל שלנו מרגש אותנו בכל פעם מחדש. למרות ההפסד ולמרות הכול הוא מבין את המצב. אני רוצה להאמין שלא ומקווה שלא, נראה מה יהיה הלאה. הכול תלוי במה שיקרה ביום חמישי, נראה מה יהיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם דודו ביטון, אדי גוטליב. ברני ארדוב
השחקנים נפרדים מהאוהדים/ברני ארדוב

"כמובן שאני מאושר מהתוצאה, אך לא מהדרך", אמר קובי רפואה. "זו לא הקבוצה שלי שהופיעה היום. לפעמים אתה מחכה שהקבוצה תשחק פחות טוב, אבל תראה אופי ותדע לשמור על יתרון. להפועל תל אביב יש שחקנים טובים ומה שקורה שם זה לא העניין שלי, יש להם שחקנים שכל הליגה רוצה, אני האחרון שיזלזל בהם. אנחנו רוצים יותר, נדע להתמודד עם הציפיות. אני גאה במה שאנחנו עושים, יש לנו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב. מלבד המשחק היום ומול הפועל באר שבע היינו עדיפים מול כל יריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully