וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מארק ליונס סיכם את תנאיו עד לסיום העונה

26.12.2016 / 21:05

הגארד האמריקאי (27, 1.85) שזכה אשתקד באליפות במדי ראשון לציון ושוחרר לאחרונה מטורקיה, מצטרף לאדומים, שישחררו את אלייז'ה ג'ונסון שלא שיחק. על מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

הפועל תל אביב סיכמה הערב (שני) את התנאים עם הגארד האמריקאי מארק ליונס והיא צפויה להחתימו בקרוב. על המועמדות של ליונס, שאמור להחליף במדים האדומים את אלייז'ה ג'ונסון, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. ג'ונסון לא התלבש מאז שהצטרף להפועל תל אביב. בקבוצה חיכו לאזרחות הישראלית של אדריאן בנקס, אך המהלך הזה מתעכב בצורה משמעותית ובקבוצה לא מרוצים מהרצינות של השחקן, שאף לא נרשם באיגוד הכדורסל ולא יהיה חלק ממצבת הזרים.

עוד בנושא:

מתן נאור: "לא בורח מאחריות, אני צריך לעשות יותר"
לימונד ייעדר בחודש הקרוב, ברנדווין ורוט מועמדים להצטרף
הפועל ירושלים גברה 65:72 על הפועל תל אביב, צפו בתקציר

שחקן מכבי ראשון לציון, מארק ליונס. יוסי ציפקיס
בדרך לאדום. ליונס/יוסי ציפקיס

ליונס (27, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת אריזונה משנת 2013. לישראל הגיע ליונס בתחילת עונת 2014/15 כשחתם בעירוני נהריה והיה הכוכב הגדול של הקבוצה לצד רוברט רות'בארט, כשהשניים מובילים את הקבוצה להשארות בליגה. ליונס רשם בעין שרה 18.4 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. אחרי ההצלחה בקבוצה הצפונית החליטה מכבי ראשון לציון לצרפו, והוא מיד הפך למנהיג של הקבוצה והוביל אותה לאליפות היסטורית. ב-33 משחקי ליגה במדים הכתומים רשם 16.2 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים. בפלייאוף ובפיינל פור שמר ליונס על רמתו ורשם 14.6 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים. הקיץ חתם באושאק ספורטיף הטורקית, לצידו של דרל מונרו ששיתף עמו פעולה בראשון לציון, ושוחרר לאחרונה לאחר שלא קיבל שכר. בתשעה משחקים בליגת האלופות של פיב"א רשם 17.2 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים למשחק.

האדומים סיימו את הסיבוב הראשון בליגה במאזן של שישה ניצחונות מול חמישה הפסדים. בקבוצה החליטו לצרף שחקן במיידי לאחר שהוחלט לאפשר לרביב לימונד להחלים מהפציעה בקרסול ממנה סובל מזה מספר חודשים, ולא ברור מתי לימונד יהיה כשיר לחזור לפעילות.

עדכון ראשון: 13:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully