וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "לא בורח מאחריות, אני צריך לעשות יותר"

25.12.2016 / 9:22

בהפועל תל אביב מאוכזבים מהתרומה הישראלית בהפסד להפועל ירושלים, שעמדה על שבע נקודות. הקפטן שקולע ב-20 אחוז לשלוש העונה: "זה קרה לי בעבר, מאמין שישתנה". חילוקי דעות במועדון האם לצרף שחקן במקום לימונד שייעדר בתקופה הקרובה

one

הפועל תל אביב סיימה אמש (שבת) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם הפסד מתסכל 72:65 להפועל ירושלים בחוץ, ועם מאזן של שישה ניצחונות וחמישה הפסדים. הקבוצה של שרון אברהמי שלטה בקצב של המשחק והציגה הגנה טובה לאורך שלושה רבעים, כשבסיום 30 דקות התוצאה עומדת על 49:49, אלא שברבע האחרון הפועל תל אביב נראתה פחות טוב, והשאירה את הניצחון בבירה. דרל וויליאמס היה נקודת האור של האדומים עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, בעוד שהישראלים תרמו שבע נקודות בלבד - חמש של תמיר בלאט ועוד שתי נקודות של תומר גינת.

רביב לימונד, השחקן שסביבו הקבוצה נבנתה, לא התלבש ויקבל מנוחה עד אשר יחוש שהפציעה בקרסולו מאחוריו וכי הוא כשיר לחלוטין לשחק. בהפועל תל אביב מעריכים את התקופה בלפחות חודש, אם לא יותר מכך, והיום יקבלו החלטה האם לצרף שחקן ישראלי, כשבצוות המקצועי, וכן חלק ממקבלי ההחלטות האחרים, תומכים בצירופם של מורן רוט או עודד ברנדווין על חוזה זמני, כשגורמים אחרים טוענים כי השחקנים הללו לא ישדרגו את הקבוצה. במועדון יבחנו שמות נוספים, שעשויים לעזוב את קבוצתם אם יקבלו פנייה, ולאחר מכן יקבלו החלטה.

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מאמין שזה ישתנה". נאור/ברני ארדוב

עוד סיבה ליכולת הלא טובה של הישראלים האדומים היא מתן נאור, שקולע העונה ב-8 מ-39 מחוץ לקשת, כולל 0 מ-4 אמש. "זו תקופה, אני מאמין שבהמשך העונה זה ישתנה. זה קרה לי בעבר, זה יכול לקרות גם בעתיד, לא יכול להגיד שאני מרוצה מזה בלשון המעטה. הרצון שלי הוא לעשות הכי טוב לקבוצה שלי ולהשפיע, זה מתסכל", סיפר נאור את אשר עובר עליו והתייחס להיעדרות של לימונד: "מבחינת החשיבות של רביב לקבוצה כל מילה שאני אגיד לא תדגים או תבהיר עד כמה הוא מהותי. לא הכול נמדד בנקודות, אין ספק ואני לא בורח מאחריות, אני צריך לעשות יותר. אין לי חצי טענה לתומר ותמיר, הם משחקים מדהים בסיטואציה הזאת שרביב לא משחק, אני צריך לעשות יותר. מקווה ומאמין שזה יהיה יותר טוב בהמשך, צריך לראות מה הסיטואציה של רביב אם הוא לא יוכל לשחק אני מאמין שחושבים על פתרונות".

הקפטן הוותיק סיפר על הסיבות שהובילו להפסד בבירה: התחלנו את המשחק טוב, הנענו את הכדור, הגענו לזריקות טובות והאחוזים שלנו לא היו טובים, למרות הזריקות הטובות. איפשהו לקראת סוף המחצית קצת יצאנו מהמשחק הקבוצתי ונכנסנו למשהו יותר אינדיבידואלי. לאורך זמן, זה לא הולך, לפעמים צריך את זה, בטח בדקות האחרונות, כשזה קורה לאורך כל המשחק זה היה יותר מדי זמן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully