וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים: כל עוד אין צו פירוק, הפחתת תשע נקודות להפועל לא מידתית

19.12.2016 / 16:01

במכתב רשמי שפורסם מטעם הארגון, הטענה היא כי במקרה של הקפאת הליכים, העונש הסביר יהיה הפחתת חמש נקודות בלבד. עורך דין קוטלר: "ארון שוינפלד ניצל את המצב הכלכלי של הפועל תל אביב"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

ארגון השחקנים שלח היום (שני) מכתב לבית המשפט בו הוא תומך באי הורדת תשע הנקודות להפועל תל אביב באמצעות עורכי הדין אופיר רונן ויהב ארגמן. במכתב טען הארגון: "במקרה של הורדת תשע נקודות קיימת אפשרות סבירה כי הקבוצה תרד לליגת המשנה, דבר אשר ישליך באופן ישיר על מעמדם של שחקני הקבוצה והסיכוי שלהם לעבור בתום עונת המשחקים לקבוצות ראויות נפגע. שכן מעמדם המקצועי והתדמיתי נפגע באופן אנוש ובלתי מידתי כתוצאה מירידת הקבוצה לליגת המשנה".

עוד טענו בארגון השחקנים: "אנחנו סבורים כי יש להעניק תמריץ לקבוצת כדורגל המגיעה למצב של חדלות פרעון והמשיגה הסדר נושים תחת פירוק. הורדת תשע נקודות במצב של הקפאת הליכים וגם במצב של פירוק חוטאת לתכלית ופועלת בדיוק להפך".

בנושא אחר, נאמן הפועל תל אביב, עורך הדין שאול קוטלר, הגיש היום לבית המשפט את טעונתיה של הקבוצה כנגד ארון שוינפלד לקראת הדיון שיתקיים ביום רביעי בבוקר ויעסוק בעתידו של החלוץ. כזכור, שוינפלד הגיש בוררות כנגד המועדון בטענה שהוא הפר את החוזה בין הצדדים שלא שילם לו מענק חתימה כפי שנחתם בין הצדדים בקיץ האחרון.

עוד בנושא:

גיא אסולין: "אלי גוטמן הוא דיקטטור"
מה הכסף שלכם עשה השבוע? מכבי חיפה עדיין מחכה לרועי קהת
אורליצקי זכה לגיבוי בתום הישיבה הדחופה: "ההתנהלות שלו מול הפועל תל אביב הייתה יותר מסבירה"
לוזון: "לא אעזוב גם תמורת שכר כפול". קוטלר: "שוינפלד? מנסים לנצל את המצב שלנו"
השופט אורנשטיין אישר את תקציב ההפעלה של הפועל תל אביב

ארון שוינפלד עם ויאם עמאשה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משא ומתן עם מכבי תל אביב? שוינפלד/ברני ארדוב

במכתב לבית המשפט כתב עו"ד קוטלר: "ביום 10.11.2016 החליט השחקן באופן חד צדדי להגיש תביעה נגד הקבוצה בה עתר לביטול ההסכם שבינו לבין הקבוצה ולשחררו משורותיה. אולם מפורטוקול הבוררות עולה כי התביעה שהוגשה על ידי השחקן בשל רצונו לעזוב ולא בשל אי תשלום המענק". עוד נכתב: "מר שוינפלד לא רצה להיות יותר בהפועל תל אביב - זו התשובה האמיתית. בא מאמן המועדון ואמר אל תלך, ניתן לך מה שאתה רוצה". שוינפלד השיב: "המצב הכלכלי לא לרוחי".

בנוסף, נטען בפנייה לבית המשפט כי שוינפלד עשה למעשה: 'שביתה איטלקית' בשבועות לפני הגשת הבוררות. בנוסף, החלוץ הואשם כי ניצל את המצב הכלכלי של הקבוצה כנכס היקר שלה ובכלל ישנו פירוט ארוך התייחס למשא ומתן שניהל עם מכבי תל אביב לאורך כל התקופה. לסיכום ביקש עו"ד קוטלר מבית המשפט להוציא את שוינפלד לחופשה ללא תשלום. במהלכה הוא ינסה למכור את השחקן בתג המחיר שנקבע עברו כ-3.5 וחצי מיליון יורו ולא לאפשר את המשך הבוררות בין החלוץ למועדון. אותו הליך החל לפני כחודש ימים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully