וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא אעזוב גם תמורת שכר כפול". קוטלר: "שוינפלד? מנסים לנצל את המצב שלנו"

18.12.2016 / 14:36

מאמן הפועל תל אביב והנאמן ערכו מסע"ת לקראת מכבי חיפה (ב', 21:00, ספ' 5). לוזון: "אני מתרגל 6 על 6", קוטלר: "נמצא את האשמים, והם ישלמו". רמון: "דרישת הנאמן - חוצפה ועזות מצח"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

בצל מאבק הקיום שלה בבית המשפט, הפועל תל אביב תתרכז מחר בערב (שני, 21:00, ספורט 5) בכר הדשא, במשחק נגד מכבי חיפה שיינעל את המחזור ה-14 בליגת העל. האדומים יתייצבו למשחק עם סגל דליל במיוחד ששוב יכלול כמה שחקני נוער. בית המשפט אמנם השהה את השחרורים של נמניה ניקוליץ' ומרקו סימיץ', אבל השניים לא אמורים להיכלל בסגל. גם ויאם עמאשה שסיכם על סיום דרכו במועדון, לא ישחק כמובן. היום נערכה מסיבת עיתונאים ארוכה בהשתתפות המאמן גיא לוזון והנאמן שאול קוטלר.

עוד בנושא:

בית המשפט אישר את התקציב כפי שהגישו הנאמנים
גילי ורמוט לא התאמן וצפוי להחמיץ את הפועל תל אביב
ויאם עמאשה שוחרר מהפועל תל אביב

- גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני פה עד הרגע האחרון". לוזון/יוסי ציפקיס

גיא לוזון

"גם ברגעים הקשים האלו אני מגיע בכל בוקר עם חיוך, עם אופטימיות, בשיא המוטיבציה. בחיים יש מכשולים וצריך להתגבר עליהם"

"אין לי את המונח להגדיר את המצב. השבוע באימונים עשינו 5 על 5 או 6 על 6. יש 12 שחקני שדה ואי אפשר לתרגל יותר מדי דברים. השחקנים מאוד טרודים מהמצב, במקום שהדיבור יהיה על מה יקרה במשחקים, מדברים הוא על מה יהיה במועדון ואם הוא ישרוד. למרות הכול, אנחנו מחויבים ב-200 אחוז ומשתדלים לנתק את רעשי הרקע כדי להביא את התוצאות.

"מעולם לא נתקלתי במצב כזה, שבימי השבוע אני מתרגל באימונים 6 על 6, אני לא חושב שזה קיים גם בליגה יותר נמוכה. אבל זה מה יש ועם זה צריך להתמודד. אני צריך להכין את השחקנים, זה התפקיד שלי. שביתת שחקנים? השחקנים לא יילכו לשביתה בלעדיי, כלומר הם לא יילכו.

"אני מאמן פה עד הרגע האחרון, לא משנה מה יקרה. אני והשחקנים זה גוש אחד. גם אם תגישו לי שכר כפול אני לא אעזוב לקבוצה אחרת. לעזוב עכשיו זו נבזות.

"המועדון נאבק על קיומו ואני לא חושב שמישהו לא מבין את זה. גם אם לא, אנחנו חייבים לבוא ולתת 100 אחוז. גם ברגעים הקשים האלו אני מגיע בכל בוקר עם חיוך, עם אופטימיות, בשיא המוטיבציה. בחיים יש מכשולים וצריך להתגבר עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שאול קוטלר נאמן הפועל תל אביב עם גיא לוזון. יוסי ציפקיס
"אם למישהו יש מידע, שייפנה אליי". קוטלר משמאל/יוסי ציפקיס

הנאמן, עו"ד שאול קוטלר

המשכורות הן הדבר הכי חשוב מבחינתנו. ביום שלישי, אחרי המשחק, נשב עם השחקנים ונשלם להם כדי שייראו משהו. הם כבר יותר מחודש ללא משכורות"

"הספידו אותנו, אבל בית המשפט מאוד תומך בתהליך. מה שמטריד אותנו הוא לוח הזמנים. עד ה-27 בדצמבר צריכים להגיש לנו הוצאות. הראינו לבית המשפט בצורה חסויה את המתעניינים שהיו. אני מניח שאפשר יהיה למצוא רוכש למרות הלו"ז הקצר. אנחנו מחפשים כסף נוסף שיאפשר הפעלה קצרה נוספת.

"בלי גיא לוזון והשחקנים אני יכול לדבר עד מחר ולא יקרה כלום. מאמן אומר 'אני נשאר פה להילחם על המועדון' זה משהו שצריך להעביר בכולם צמרמורת. זה לא משהו שרואים במקומות אחרים שאנחנו מפרקים.

"בניגוד למקרה רגיל שמועדון מתנהל בשקט וצנעה ולא שקוף, אנחנו שקופים והכול פתוח לכל הציבור. המצב התזרימי לא טוב, אבל הצלחנו לגייס כספים שמאפשרים לנו הפעלה קצרה. לגבי משכורות - זה הדבר הכי חשוב והכי רגיש מבחינתנו. ביום שלישי, אחרי המשחק, נשב עם השחקנים ועורכי הדין שלהם ונשלם להם כדי שייראו משהו. הם כבר יותר מחודש ללא משכורות. ביום שלישי הם יקבלו כסף.

"מצאתי מצב לא טוב - לא ניהולית, לא כספית, לא תאגידית. אני מקבל המון סיפורים על פרשות שונות, גם בעילום שם. בכל תיק של חדלות פרעון יש חקירות וגם פה יהיו. נהפוך כל אבן כי אם יש מישהו אחראי, בסוף תהיה תביעה והוא ישלם. יש פה בור ענק - חובות למס הכנסה בהיקפים מטורפים, זה ייבדק עד הסוף. אני פונה גם אליכם: אם למישהו יש מידע, תפנו אלי. אני עונה לכל פנייה. כבירי? לאחר שאמכור את הקבוצה, אבדוק את הצורה בה הוא התנהל.

"לא אמרתי שהמועדון לא יתפרק, אמרתי שנעשה הכול כדי שזה לא יקרה. יכול להיות שב-27 נבדוק ולא תהיה אפילו הצעה אחת, ויכול להיות שיהיו כמה הצעות. יש פה הזדמנות לקנות את המועדון בלי חובות, לא להתעסק עם בעלים קודמים. הכול נעשה מול הנאמנים ויום למחרת אפשר להפעיל את הקבוצה. לכן אני חושב שיש סיכוי טוב למצוא רוכש.

"הבקרה? במקום שהיא תעזור, נשארנו לבד. היא לא מילאה את התפקיד. שתעשה הכול בשביל שהכסף יגיע. לא אני לקחתי את הבטוחות האלו, מי שעשה את זה שיתכבד ויעבוד.

"שוינפלד? ישנם גורמים שמנסים לנצל את המצב של המועדון, יש גורמים שמנצלים את המצב. עסקה להעברתו שתיעשה בתום לב, תעזור מאוד, אבל אף אחד לא צריך לנצל את המצב שלנו. אנחנו רוצים למכור אותו".

"הרוכש? לא נהיה מוכנים שמישהו יחזור בדלת האחורית או שתהיה קנייה לא ברורה. גם בית המשפט יבקש לראות שיש רוכש שנשאר כמה שנים ומשקיע. על הנייר יש מתעניינים רציניים, אבל להגיד שמישהו יגיש הצעה? אני לא יכול להתנבא".

נאמן הפועל תל אביב שאול קוטלר. יוסי ציפקיס
קוטלר מוקדם יותר היום בבית המשפט/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר נערך דיון דחוף בבית המשפט ממנו עלו כמה נקודות:

- בינתיים תקציב ההפעלה כפי שהוגש על ידי הנאמנים מאושר.

- הובהר לנאמנים כי לא תהיה הפעלה גרעונית. אם תהיה הפעלה כזו, העניין יחזור לבית המשפט כדי להפסיק את ההפעלה.

- ארון שוינפלד: יתקיים דיון דחוף במעמד הצדדים ביום רביעי הקרוב בשעה 7:30.

- השחרורים של נמניה ניקוליץ' ומרקו סימיץ' לא מאושרים ובעצם מבוטלים.

- הצעות למימון על ידי צד שלישי יוגשו עד ה-27 בדצמבר.
- חיים רמון: על הנאמנים להגיש בקשה מיוחדת לדיון בעניין החוב שלו לכאורה.

- בהתאם להסכם מול משרד הכרטיסים "לאן", ההכנסות ממכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי חיפה מחר, יועברו לקופת הנאמן.

חיים רמון לנאמנים: "חוצפה ועזות מצח"

חיים רמון הגיב לדרישת הנאמנים שישלם 2.5 מיליון שקלים על פי התראת העמותה: "אני רואה במכתבם סוג של חוצפה ועזות מצח. המכתב הזה נולד כתוצאה מאינפורמציה חסרת יסוד שהובאה לכם על ידי עמותת 'האדומים' וכמובן שלא טרחתם לבדוק את המידע. עמותה זו לא תרמה בכל תקופת קיומה אף שקל לאגודה וברוב שנותיה פעלה כנגד אינטרסים של האגודה תוך הכפשתה והכפשת בעלי תפקידים בה. יתרה מזו, העמותה חייבת לי כ-400 אלף ש"ח בצירוף ריביות והצמדה על מניות מסוף 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully