וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר אורליצקי סירב להחזיר צ'קים לאמיר כבירי ומתכוון להפקיד אותם

14.12.2016 / 8:27

יו"ר הבקרה התקציבית סירב לבקשת בעלי הפועל תל אביב לשעבר לקבל בחזרה את הצ'קים שהפקיד בתחילת העונה, אותם הוא מתכוון לפרוע בהקדם. הנאמנים פרסמו מודעה: הקבוצה מוצעת לכל המרבה במחיר

ניב אהרונסון

הרשות לבקרת תקציבים מתכוונת להפקיד, אולי אפילו היום (רביעי), את הצ'קים של אמיר כבירי על סך כולל של ארבעה מיליון שקל. אתמול נפגש יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי עם הנאמנים של הפועל תל אביב עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב, שביקשו ממנו כי הוא יהיה זה שיטפל בפירעון הצ'קים שכבירי הפקיד ברשות הבקרה בתחילת העונה. כפי שפורסם כאן שלשום מדובר בחמישה צ'קים בסכום כולל של ארבעה מיליון שקל ושאת רובם ניתן לפרוע באופן מיידי, לפחות על פי התאריך.

עוד בנושא:

חשיפה: תיק בהוצאה לפועל נפתח נגד אמיר כבירי
סערת הפועל ת"א: אורליצקי עבר ביודעין על תקנון הבקרה?
נאמני הפועל ת"א שוקלים פנייה להוצאה לפועל והגישו בקשה למכרז

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. ניב אהרונסון
דרש את הכסף בחזרה. כבירי/ניב אהרונסון

אורליצקי היה משוכנע אתמול כי הוא יעביר את הצ'קים לידי הנאמנים שקיבלו את המנדט מבית המשפט לניהול הפועל תל אביב, אלא שהם ביקשו כי אורליצקי עצמו יהיה זה שינסה לפרוע את הצ'קים ואם לא יהיה להם כיסוי, הוא יהיה גם זה שיפנה להוצאה לפועל במטרה לממש אותם.

אתמול פנה כבירי עצמו אל אורליצקי וביקש לקבל את הצ'קים שלו בחזרה בטענה שהבקרה כבר השתמשה בערבויות שלו ושל אחרים שהופקדו ברשותה. אורליצקי סירב להחזיר את הצ'קים לכבירי ומתכוון כאמור לפתוח בהליך מהיר למימוש הצ'קים בין אם על ידי פירעונם בבנק ובין אם באמצעות ההוצאה לפועל. בבקרה הביעו אמש חשש כי לצ'קים לא יהיה כיסוי, מה שיהפוך את כל הליך ההוצאה לפועל לארוך ומסורבל.

בתוך כך, הנאמנים פרסמו הבוקר בעיתונות מודעה בה פרסמו את הקבוצה במכרז לכל המרבה במחיר. "לא תתקבלנה הצעות לרכישת חלקים מפעילות החברה או הצעות אשר אינן מבטיחות את המשך פעילותה של הקבוצה והשתתפות בליגות הכדורגל בישראל", נכתב במודעה.

לאור פניות מרגשות של אוהדי הקבוצה והחשש לעתידה בהיעדר רוכש, הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב שוקלים פנייה לקהל האוהדים לגיוס מימון המונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המודעה של נאמני הפועל תל אביב בעיתון, הבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully