וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: תיק בהוצאה לפועל נפתח נגד אמיר כבירי

בעלי הפועל תל אביב לשעבר העביר למכבי נתניה צ'קים תמורת העברתו של שוינפלד. יו"ר נתניה דאז דורון אוסידון העביר אותם לחברת מטאור, שלא הצליחה לפדותם. האדומים הודיעו: גוטמן הקפיא את שכרו. בעקבות בקשות האוהדים: הוזלו מחירי הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה

אמיר כבירי, הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
עוד בלגאן. כבירי/ניב אהרונסון

לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה נפתח תיק בלשכת הוצאה לפועל נגד הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב אמיר כבירי. סך החובות בגללם נפתח התיק נאמד בכרבע מיליון שקל תשלומים עבור רכישתו של ארון שוינפלד ממכבי נתניה.

בינואר האחרון, נמכר שוינפלד מנתניה להפועל תל אביב תמורת יותר ממיליון שקלים. התשלום עבור החלוץ נפרס על פני מספר צ'קים, שהיו אמורים לרדת מחודשים ספטמבר ועד דצמבר השנה. בשל העובדה שמכבי נתניה הייתה זקוקה לכסף נואשות, פנה בזמנו יו"ר המועדון דורון אוסידון לחברת האבטחה מטאור וביקש תמורת הצ'קים כסף מזומן, כלומר ביצע ניכיון צ'קים. החברה הסכימה לקבל את הצ'קים הדחויים על ידי הפועל תל אביב והעבירה לנתניה כסף מזומן. חשוב לציין כי על גב אותם צ'קים חתום אמיר כבירי כחלק מערבות אישית שנתן על אותה העברת כספים.

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
ההעברה ממשיכה להסתבך. שוינפלד/סוכנות ג'יני

במשך השבועות האחרונים ניסתה חברת מטאור לדרוש את כספה לאחר שהצ'קים שהפקידה לא כובדו. גורמים בהפועל תל אביב הודו כי היו מספר רב של ניסיונות מצד חברת האבטחה לדרוש את כספם ואף פנו באופן אישי אל כבירי עצמו. עוד טענו אותם גורמים כי בשלב מסוים הקשר בין הצדדים נפסק, וחברת מטאור עברה להליכים משפטיים נגד המועדון ונגד כבירי.

ביום רביעי האחרון, עוד בטרם כניסת הפועל תל אביב להקפאת הליכים, פתח עו"ד תומר אברהמי, בא כוח הזוכה, תיק בהוצאה לפועל נגד אמיר כבירי והפועל תל אביב בסך של רבע מיליון שקלים. מכיוון שהוקפאו כל ההליכים המשפטיים נגד הפועל תל אביב, מטאור בע"מ ובא כוחה אברהמי פתחו את התיק בהוצאה לפועל גם נגד הבעלים לשעבר עצמו. זאת מכיוון שהוא לא מוגן משפטית מצו הקפאת הליכים שיש למועדון.

מפרטי התיק עולה כי ישנם חובות נוספים שמוערכים במאות אלפי שקלים שאמיר כבירי חייב באופן אישי לחברת מטאור בגין התחייבויות אישיות שנטל כערב לטובת הפועל תל אביב. אם אותם כספים לא יכובדו, צפויים להיפתח נגדו תיקים נוספים בהוצאה לפועל. בתוך שלושים יום מהיפתח התיק תוכל חברת מטאור להפעיל עיקולים נגד כבירי באופן אישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יושב ראש הפועל חיפה דורון אוסידון. אדריאן הרבשטיין
אוסידון/אדריאן הרבשטיין

עורך הדין אברהמי בא כוח מטאור אבטחה בע"מ סירב להגיב.

בנוסף, צ'קים אישיים של אמיר כבירי בסך של ארבעה מיליון שקלים נמצאים בבקרת התקציבים ואמורים לשמש את נאמני הפועל תל אביב, עורך הדין שאול קוטלר ורו"ח חן ברדי לתשלום שכר השחקנים והעובדים. אם צ'קים אלו לא יכובדו, הנאמנים מתכננים לפנות להוצאה לפועל ולפתוח תיק נוסף נגד כבירי.

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן עם העוזר וואליד באדיר. ברני ארדוב
גוטמן מוותר על המשכורת שלו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה הערב כי המנהל המקצועי אלי גוטמן אמר למפרק שנבחר לקבוצה, עורך הדין שאול קוטלר, כי הוא מקפיא את שכרו ולא ידרוש אותו מהנאמן ומקופת המועדון, לאור המצב הכספי הקשה.

קוטלר קיבל את הצעתו של גוטמן ובהודעת המועדון נכתב: "אין ספק שההופעות של הקבוצה על המגרש חשובות גם להליך של מציאת רוכש".

קוטלר שוחח עם שחקני הפועל תל אביב ואמר להם: "הגעתי לפה, למצב לא קל. כדי לשפר את המצב בהקדם, פנינו לבית המשפט על מנת לצאת להליך של מציאת רוכש. אני מעריך את המסירות שלכם ויודע שזו פרנסה ורגיש לנושא הזה. הייתי רוצה לראות את כולם נשארים ונלחמים, אבל לא נכריח אף אחד להישאר. כולנו יודעים שהפועל זה מועדון גדול עם מסורת ונעשה הכול על מנת להבריא אותו".

בנושא אחר, הקבוצה החליטה להיענות לבקשות רבות שהגיעו מאוהדיה ולהוזיל את מחירי הכרטיסים ליציע המזרחי למשחק מול מכבי חיפה ביום שני, שיהיה הראשון של האדומים במסגרת הסיבוב השני של ליגת העל. על פי ההחלטה מחיר לאוהד מבוגר יעלה 90 שקלים, בעוד כרטיסי חיילים, ילדים ונשים יעלו 45 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully