וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 2:2 דרמטי בין מכבי הרצליה להפועל פתח תקוה, לוד הפתיעה

המלאבסים, לראשונה ללא נמני על הקווים, נחלצו מהפסד חמישי העונה בזכות שער של בורלא בתוספת הזמן. רביבו (89) ואלקרנאווי (90) קבעו 0:2 ללוד אצל הפועל ראשון לציון, רק 0:0 בין אחי נצרת לרמת השרון

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. אזברגה/ברני ארדוב

המחזור ה-12 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה מפגשים בסימן מאבקי תחתית ודרמות. הפועל פתח תקוה סיימה ב-2:2 דרמטי מול מכבי הרצליה, ובני לוד עצרה את רצף ההפסדים עם הפתעה אצל הפועל ראשון לציון. מכבי אחי נצרת והפועל ניר רמת השרון נפרדו ב-0:0.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה ייעדר חודש, עתיד ארבלדזה ייקבע בשבוע הקרוב
בני בן זקן: "אם לא יכולתי לעשות את מה שאני חושב, איפה הגבול?"
באנו בגלל פרדי, נשארנו בשביל מזרחי: על "משחק העונה" בין מכבי אשדוד לבית"ר נורדיה

seperator

הפועל ראשון לציון - בני לוד 2:0

המדורגת 15 הצליחה לעצור את המפולת עם ניצחון יקר אחרי שלושה הפסדים רצופים, ומנעה מהכתומים אפשרות להיצמד לנתניה. המארחת, שרק במחזור האחרון נכנעה להרצליה, כבר עם משחק שני ללא ניצחון והיא רק עם 16 נקודות אחרי שער דרמטי מצד דוד רביבו בדקה ה-89, עמרן אלקרנאווי הוסיף תוך דקה וקבע את תוצאת הסיום. הקבוצה מעיר היין תתארח אצל בית"ר תל אביב/רמלה, לוד תתאושש מול המלאבסים?

מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 0:0

אחרי חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים, המארחת נעצרה והסתפקה בנקודה ביתית מול הבחורים של דודו אברהם, שהתאוששו מההפסד למכבי נתניה. רמת השרון תארח את הפועל קטמון, אחי נצרת תתארח אצל נתניה.

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה 2:2

לראשונה ללא אסף נמני שפוטר, המלאבסים הפגינו אופי וצברו נקודה יקרה מול הקבוצה מהשרון, שפספסה הזדמנות להיצמד לצמרת. אופיר עמרם (44), גל צרויה כפה שיווין עם דחיקה מקרוב. דייגו ניקלאייבסקי (73) החזיר את היתרון להרצליה אך אביעד בורלא (92) הכריע וקבע חלוקת נקודות. הפועל פתח תקוה תפגוש במחזור הבא את לוד לקרב תחתית חם, הרצליה תנסה להמשיך את המומנטום מול הפועל עכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully