וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "אם לא יכולתי לעשות את מה שאני חושב, איפה הגבול?"

מאמן עירוני קרית שמונה לשעבר התייחס לפיטוריו בראיון ל"חדשות הספורט": "עשיתי את הדבר הנכון עם ספסולו של עאבד, למה אני צריך לעשות דברים שסותרים את היושר המקצועי שלי?"

מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
בן זקן/אדריאן הרבשטיין

יומיים לאחר פרשת הפיטורים שלו מעירוני קרית שמונה וההודעה במחצית על כך שהוא מפוטר, הגיע היום (שני) בני בן זקן לאולפן "חדשות הספורט" בערוץ הספורט והתייחס לשאלות הרבות.

עוד בנושא:
בני בן זקן: "מעולם לא דיברתי לא יפה לאיזי שרצקי"
אחמד עאבד פנה לשרצקי: "השאר את בן זקן"
תומר קשטן: "לגיטימי שאיזי ירצה שעאבד ישחק"

בני בן זקן אמר: "אני לא ידעתי כלום, בסוף המשחק ניגש אליי הדובר ואמר לי שהתפרסמו ידיעות באינטרנט ושאהיה מוכן. בדרך לכיוון האוהדים, הם עודדו אותנו וגם צעקו לי שקורה משהו. התחלתי להבין ובראיון כבר הבנתי הכול. לא ידעתי מכלום לפני כן. בפעם האחרונה שהייתה לי שיחת טלפון עם איזי הייתה בשלישי או ברביעי, לא דיברתי איתו בטלפון. יוסי אדרי דיבר איתי והודיע לי ועם איזי דיברתי בהודעות".

על היחסים שלו עם אחמד עאבד והאם פוטר בגלל שלא שיתף אותו מול מכבי תל אביב: "זו עובדה, אבל זה לא מדויק. קראו לי לאמן את הקבוצה במצב לא פשוט. במשחק הראשון שיחקנו נגד בני יהודה בחוץ ואם אני לא יכול להשפיע, אז בשביל מה הגעתי. עאבד שיחק במשחק הראשון, הוא היה בכושר פחות טוב, הוא החמיץ פנדל ורציתי לתת לו לנוח כדי שיחזור לעצמו. לא הייתה מטרה אחרת בכך שהורדתי אותו במחצית של אותו משחק.

איזי שרצקי עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
שרצקי/יוסי ציפקיס

"אני הגעתי לקבוצה שלא השיגה הרבה ניצחונות, הדבר הכי חשוב הוא החיבור בין שחקנים, הכנסנו אנרגיות, לא בצורה מיוחדת, אלא עבדנו על הדבר הכי בסיסי, הקבוצה התחברה, שיחקה טוב לפרקים. אנחנו מדברים פה על סוג של הצלחה, אבל בסופו של דבר אני לא מאמן הקבוצה. באופן כללי, בעל הבית והמאמן צריכים לעבוד ביחד, זה יכול לעזור בהרבה מובנים. במצב שנוצר היה לי חשוב מאוד לעזור לקבוצה לצאת ממאבקי תחתית ולדעתי אם שחקן נמצא בכושר פחות טוב כרגע, אי אפשר לשים אותו לפני הקבוצה.

"חד משמעית לא אמרתי לאיזי את מה שהוא טען שאמרתי לו. זה לא הסגנון שלי, אין סיכוי שאדבר בצורה הזו ובטח לא שלאיזי, הוא האיש שאני הכי מכבד בחיים שלי. הכוונה שלי במהלכים האלה, הייתה להכפיל את הערך של עאבד, כי אם היינו נותנים לו לשחק היה יורד הערך שלו. לא אמרו לי שצריך לתת לאחמד לשחק בגלל שיקול כלכלי. אני מאמן צעיר, קיבלתי את הזדמנות חיי, רציתי ללכת עם התחושות שלי לטובת המערכת שגדלתי בה. הדברים שהרגשתי היו נכונים. הקבוצה הייתה במצב לא טוב, למה לא לעשות דברים שמתיישבים עם היושר המקצועי שלי? לא רציתי לזרום עם סתם דברים.

"אני לא מופתע ולא חשבתי שיהיה אחרת, ידעתי שאיזי יהיה מעורב, חלמתי לעבוד איתו. אבל זו רק ההתחלה, הוויכוח אולי היה במשחק השני. אם אני לא יכול לעשות את מה שאני חושב, אז איפה הגבול? אני כרגע לא בקבוצה ושילמתי מחיר, אבל אם הייתי אומר שיהיה בסדר, אולי היינו מתחת לקו האדום ואז היו רוצים להביא מאמן אחר. אמרתי מראש שאולי אני אאמן את קרית שמונה שלושה משחקים, אבל אני לא לא אאמן אותה שלוש שנים". על תומר קשטן, שהחליף אותו: "הבחירה שלי להשאיר את קשטן הייתה בגלל שלא רציתי מהפכות בקבוצה. הכרתי אדם ששמחתי לעבוד איתו. אני אשמח בהצלחתו, יש שם אנשים מקסימים. החלום שלי הוא לאמן את קרית שמונה, אני מוכן לחזור לשם בוודאות, אבל אם זה לא יהיה בדרך שאני יודע, אז אין מה לעשות.

"הקושי הכי גדול הוא להיות מחוץ לקרית שמונה, עזבתי אחרי 20 שנה את הבית. אני חושב שיש לי הרבה מה להציע לקבוצות. יש לי הרבה כבוד לאיזי, אני לא מגיב לדברים שהוא אומר עליי. היה לי חשוב לעשות את הדברים שבהם אני מאמין. אחמד עאבד היה הראשון ששלח לי הודעה שהוא עומד מאחוריי. גם הוא הבין שהוא צריך לשבת קצת בחוץ ולהתאוורר. ברמת הדינמיקה הקבוצתית וגם ברמת הדינמיקה האישית, זו הייתה החלטה נכונה. אבל בסופו של דבר נשארתי בלי המועדון שאני אוהב. זה מצב לא פשוט, צריך לעבוד עם איזי ביחד, אבל לפעמים המאמן צריך לעשות שינוי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully