וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד פנה לאיזי שרצקי: "השאר את בני בן זקן בקרית שמונה"

28.11.2016 / 8:17

"שחקן המריבה" היה אחד הבכירים שניסו לגרום לבעלים להשאיר את המאמן לפני מינויו של קשטן, שזוכה כעת לגב מהשחקנים ("יכול להמשיך במומנטום"). הבעלים השיב: "מי שזה מפריע לו, ישוחרר"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

אחרי יממה סוערת במיוחד, בעירוני קרית שמונה יחלו היום (שני) את קדנציית תומר קשטן. לאחר שיחה עם המאמן החדש והמנ"ל יוסי אדרי, החליטו השחקנים להתאחד, לפעול לטובת המועדון ולא לצאת במלחמות כנגד ההחלטה לפטר את בני בן זקן.

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שבין השחקנים שניסו לשכנע את איזי שרצקי לשנות את דעתו במוצ"ש היה הקפטן אחמד עאבד, שסאגת הפיטורים החלה בעקבות ויכוח על אי הכללתו בהרכב נגד מכבי תל אביב. מיד עם סיום המשחק מול הפועל אשקלון התכנסו השחקנים והחליטו לעמוד מאחורי בן זקן, כשהבכירים יהיו אלה שיפעילו את הלחץ הכבד על הבעלים. ביניהם ניתן היה למצוא את איתמר ניצן וקאסיו פרננדס ששימש כקפטן בשבת וכאמור, גם את עאבד, שאמנם נותר שוב על הספסל אך שלח בשם השחקנים הודעה לשרצקי. "אני מבקש ממך בשם השחקנים לחזור מההחלטה לפטר את בני", כתב בין היתר עאבד לבעלים. "הקבוצה עם שש נקודות מתוך תשע ושמחה". שרצקי, שלא אהב את הטענות של השחקנים, ענה: "בני אומר לי שרק הוא יקבע, הוא לא יאמן אצלי. כל שחקן שזה מפריע לו שיגיד לי, ואשחרר אותו".

עוד בנושא:

תומר קשטן: "עאבד? לגיטימי שאיזי יחשוב על שיקולים אחרים וירצה שהוא ישחק"
קרית שמונה: איוניר הודיע שלא יחזור, תומר קשטן מונה למאמן
מחכים לפרשנות שלך, מוטי: מדוע אסור לאיוניר לחזור לקרית שמונה

אחמד עאבד, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"קפטן אמיתי". עאבד/אדריאן הרבשטיין

"אחמד התנהג כמו קפטן אמיתי", אמר שחקן בקבוצה. "הוא אמנם סופסל וזה התחיל מויכוח בנוגע אליו אבל לפחות לפי מה שזה היה נראה בחדר ההלבשה, הוא לקח את ההחלטה של בני כמו מקצוען".

"נכון שעברנו יממה לא נעימה אבל היא הוכיחה לנו עד כמה אנחנו מחוברים", אמר שחקן אחר. "השחקנים יצאו מאוחדים. גם הזרים היו ביחד איתנו אבל עכשיו אנחנו נכבד את ההחלטה של איזי ונעמוד מאחורי תומר. הוא היה איתנו לאורך כל הדרך והוא יכול להמשיך במומנטם שנוצר. כעת אנחנו צריכים לשחק בשביל עצמנו ובשביל המועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עוזר מאמן עירוני קרית שמונה, תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
מקבל גב. תומר קשטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully