וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "מעולם לא דיברתי לא יפה כלפי איזי שרצקי"

28.11.2016 / 12:20

מאמן קרית שמונה היוצא הגיב לראשונה לסיום דרכו בעירוני קרית שמונה: "פוטרתי מסיבה אחת והיא ששמרתי על יושרי המקצועי". לפני כן נפרד מהשחקנים: "אם תצטרכו עזרה, אני כאן"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

מאמנה המפוטר של עירוני קרית שמונה בני בן זקן הגיע היום (שני) לאצטדיון כדי להיפרד מהשחקנים. לפני אימון הבוקר הוא נכנס לחדר ההלבשה ושוחח איתם ועם תומר קשטן, ששימש כעוזרו ומונה למאמן הראשי אמש.

"היו שלושה שבועות בהם הרגשתי שעשינו דברים וחבל שזה לא נמשך", אמר בן זקן. "זה יכול היה ללכת בדרך המקצועית שהייתה ברורה לי. ההחלטות שקיבלתי היו מקצועיות לטובת הקבוצה ומסיבות כאלה ואחרות זה נפסק. אני מאחל לכם הרבה הצלחה. תודה לצוות, היה לי כיף אני מאחל גם לכם הצלחה. אם תצטרכו ממני משהו אני פה כדי לעזור לכם".

בן זקן לקח חופש של יממה בה התנתק לגמרי ולא ענה לטלפונים, גם של שחקנים שחיפשו אותו, אולם היום החליט לשים את הסיפור מאחוריו.

"נכון שבני היה מאמן רק שלושה מחזורים, אבל זה מישהו שרוב השחקנים מכירים הרבה יותר זמן", אמר שחקן בקבוצה. "הוא שיחק כאן וחלק גם היו איתו כשהיה עוזר מאמן. לפני שנכנס לאימון הבוקר ראו שחשוב לו לפני שהוא מדבר עם כולם לדבר עם השחקנים והצוות".

עוד בנושא:

אחמד עאבד פנה לאיזי שרצקי: "השאר את בני בן זקן בקרית שמונה"
תומר קשטן: "עאבד? לגיטימי שאיזי יחשוב על שיקולים אחרים וירצה שהוא ישחק"
קרית שמונה: איוניר הודיע שלא יחזור, תומר קשטן מונה למאמן

בני בן זקן מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
"זה יכול היה ללכת בדרך המקצועית שהייתה ברורה לי". בן זקן/מגד גוזני

לאחר מכן הגיב בן זקן בפעם הראשונה לאירועים ואמר: "אני בוחר להגיב בצורה סדורה זו רק כדי להסיר ספק ולמנוע אי אלו הבנות. ביום שבת האחרון פוטרתי מהמועדון בו אני עובד 20 שנה מסיבה אחת והיא ששמרתי על יושרי המקצועי. אמנם אני מאמן צעיר אך דרכי ברורה לי מהרגע הראשון, אמת ומקצועיות קודמים לכל. הקבוצה חשובה יותר מהכל. חשוב לי לציין להדגיש ולהתחייב שמעולם לא דיברתי בצורה לא ראויה כלפי הבעלים שלי, אני מעריך את איזי ואת כל מה שהוא עשה עבור הקבוצה בשנים האחרונות ואין שום סיכוי שאשתמש במילים לא מכובדות כלפיו, המילים המיוחסות לי הן סך הכל הפרשנות לעובדה שהתעקשתי לקבל את ההחלטות שקיבלתי.

"טובת איזי והמערכת עמדה לנגד עיניי, הייתי משוכנע שהקבוצה תרוויח מהמהלכים שביצעתי ואפשר לראות את זה על השחקנים ובחדר ההלבשה שההחלטות היו נכונות. עמדתי במצב שבו אני צריך להכריע בין האמת המקצועית שלי לבין התפשרות ובחרתי את טובת המערכת, סיכנתי את מקום העבודה שלי ואת הפרנסה שלי עבור המערכת כולה. עכשיו אני עם הפנים קדימה לאתגר הבא. בהצלחה לקרית שמונה ותודה למועדון שהיה לי לבית כל כך הרבה שנים, עבדתי כל יום עם הרבה נשמה, והמועדון תמיד יישאר חלק ממני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully