וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסקר סקאריונה ייעדר חודש, עתיד ארבלדזה ייקבע בשבוע הקרוב

28.11.2016 / 17:49

בדיקת אולטראסאונד שערך השחקן הראתה כי הפציעה חמורה ממה שנראה תחילה. ארבלדזה ייבחן בשני המשחקים הקרובים ואמר לשחקניו באסיפה: "יש רגעים כאלה בכדורגל, שבהם נמדדים אנשים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם לא די בצרות של מכבי תל אביב בעקבות ההפסד בליגה אתמול (ראשון) 1:0 מול בני יהודה והמשבר המקצועי בו מצויה הקבוצה, התברר היום כי אוסקר סקאריונה צפוי להיעדר כחודש, זאת בשל קרע בשריר הירך.

סקאריונה הוחלף בהפסקת המשחק בחוץ מול זניט סנט פטרסבורג, ביום חמישי האחרון ברוסיה (2:0) ולאחר שעבר בדיקת אולטראסאונד, התבררה הפציעה, שתצריך ממנו תקופת החלמה הרבה יותר ארוכה ממה שחשבו תחילה בקבוצה.

ההיעדרות של סקאריונה, אחד השחקנים המוערכים מבחינה התקפית במועדון, היא צרה מקצועית גדולה לצהובים. בקבוצה ציפו שעם כל הניסיון שיש לו, הוא יסייע במשחקים הקרובים להוציא את מכבי תל אביב מהבוץ אליו נקלעה.

עוד בנושא:

המשקעים בין גולדהאר לבוזגלו יוצרים בעיה למכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה מול שחקן עירוני קרית שמונה דידייה ברוסו. אדריאן הרבשטיין
צרות בצרורות. סקאריונה/אדריאן הרבשטיין

היום קיים המאמן שוטה ארבלדזה אסיפה קצרה עם שחקניו. האסיפה הייתה די שטחית ונדמה כי ארבלדזה מבקש לחזק את רוחם של השחקנים: "אנחנו עוברים תקופה קשה, אבל החוכמה היא לצאת מרגעים כאלה ולא לשקוע עוד יותר. כבר ראיתי מכם העונה דברים מאוד יפים, אתם מסוגלים לזה והכול ברגליים שלכם. יש רגעים כאלה בכדורגל, שבהם נמדדים אנשים", אמר ארבלדזה לשחקניו.

ההערכה במועדון היא שכרגע לא יתקיים דיון בנושא פיטוריו של ארבלדזה, למרות ההפסד אתמול. יחד עם זאת, המבחן מבחינת הגיאורגי יהיה מחרתיים, בגומלין רבע גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה ובשבת, במשחק הבית נגד הפועל אשקלון. ייתכן שגם המשחק מול דאנדוק בליגה האירופית, בבית בעוד כשבוע וחצי, יהיה מכריע מבחינת ארבלדזה. מכבי תל אביב לא תלויה בעצמה במאבק על הכרטיס לשלב הנוקאאוט.

לקראת הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו נראה ששוב יצטרך המאמן להתמודד עם חיסרון משמעותי של שחקני התקפה, שכן ספק אם טל בן חיים החלוץ ועדן בן בסט יהיו כשירים להתמודדות. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף בקושי ראה את השחקנים היום והעדיף שלא לקיים אסיפה קבוצתית.

מי שמצוי בלב העניינים ביממה האחרונה הוא ג'ק אנגלידיס, שעובד בצמוד לבעלים מיטש גולדהאר בקנדה וייתכן שהוא יגיע בקרוב לישראל על מנת לסייע, שכן לקבוצה אין כרגע מנכ"ל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully