וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקעים בין גולדהאר לבוזגלו יוצרים בעיה למכבי תל אביב

28.11.2016 / 13:30

במכבי תל אביב יש אנשים שרוצים לראות את הקשר חוזר, גם כדי להחליש את באר שבע, אבל העבר בין הצדדים משחק תפקיד. יעקב בוזגלו: "לא מבין על איזה משקעים מדובר. לא סגרנו דלת בפני אף קבוצה. למאור יש ביקוש גדול בארץ ובעולם". בני יהודה ומכבי תל אביב יעמדו לדין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם מכבי תל אביב תחזיר לשורותיה את מאור בוזגלו? גורמים במועדון משוכנעים שיש להיכנס לתמונה בכל הנוגע לקשר שנמצא בכושר מצוין משתי סיבות. הראשונה היא לחזק את מכבי תל אביב והשנייה להחליש את הפועל באר שבע יריבתה הגדולה. בוזגלו מסיים חוזה בבאר שבע בתום העונה ועדיין לא מתנהל משא ומתן רציני בינו לבין האלופה. גורמים במכבי תל אביב רוצים לראות את הקשר חוזר לקרית שלום.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יעשה קאמבק למכבי? בוזגלו/יוסי ציפקיס

כזכור, בוזגלו נקנה על ידי הבעלים הקודם של מכבי תל אביב אלכס שניידר בסכום שיא של שני מיליון יורו, אבל מיטש גולדהאר החליט לשחררו אחרי לא מעט משקעים. כעת, יודעים במכבי תל אביב, יצטרך גולדהאר לאשר מהלך כזה. "אין שחקנים ישראלים טובים שמסיימים חוזה", אמר גורם במכבי תל אביב. "אם רוצים לעשות מהלך ולהחזיר את הקבוצה למעלה, צריך להביא את השחקנים הישראלים הטובים ביותר ומאור בוזגלו הוא אולי הכי טוב שמסיים חוזה העונה".

יעקב בוזגלו שקם היום לבוקר קסום, אחרי שגם מאור וגם אלמוג בוזגלו כבשו אמש שערי ניצחון, אמר בעניין: "אני לא יודע על אילו משקעים מול מכבי תל אביב אתה מדבר? אנשים שוכחים שמאור הגיע למכבי תל אביב כילד בן 20 וכבר ציפו ממנו לסחוב את הקבוצה על הגב. היום יש שחקנים בני 23 שאתם קוראים להם ילדים ומתייחסים אליהם בסלחנות שלא הפגנתם בזמנו כלפי מאור. באופן כללי, אנחנו לא סגרנו דלת בפני שום קבוצה. יש למאור ביקוש גדול מהארץ ומהעולם ובחודש ינואר נהיה חופשיים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתפנה אלינו. אנחנו אוהבים את באר שבע מאוד אבל בכדורגל כבר ראיתי הכל. מה שבטוח ההחלטה של מאור לא תתקבל ביחס לעוד 100 אלף יורו לכאן או לשם".

אגב, יעקב וחני בוזגלו לא נסעו אמש לכפר סבא או לראשון לציון אלא צפו בשני המשחקים של הבנים בשתי טלוויזיות בסלון הבית. למרות האושר הגדול, בוזגלו האב לא היה שלם. "ביום כזה אפילו כואב לי יותר שהכדורגל הישראלי הפסיד את מאור בוזגלו. במשך שנים לא נתנו לו צ'אנס בנבחרת הלאומית וזה אוכל אותי מבפנים. מעולם לא בא המאמן שלקח אותו ונתן לו ביטחון. רק הנבחרת הפסידה מזה".

* ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי מכבי תל אביב ובני יהודה יעמדו לדין משמעתי בשל אירועי המשחק ביניהן אמש. הזהובים יעמדו לדין לאחר שבדקה הראשונה למשחק ובדקה ה-80 הודלקו רימוני עשן ביציע שלהם. הצהובים יעמדו לדין בשל שני רימוני עשן שהודלקו בדקה השמינית ביציע שלהם, כמו גם שריפה של כיסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully