וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "מכבי תל אביב תשוב לישראל עם שאראס או קזלאוסקס"

בתקשורת הליטאית לא יודעים להכריע האם הישראלי דיבר במליצות. גרשון אף נזכר בנס ז'לגיריס ("אם לא גוסטאס הייתי חי באוהל") ובשאראס: "השחקן היחיד שנישק אותי על השפתיים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תתארח הערב (שישי, 20:00, ערוץ 5) אצל ז'לגיריס קובנה. הפרשן במשחק יהיה פיני גרשון, שהעניק ראיון לתקשורת הליטאית ובו דיבר על נס ז'לגיריס המפורסם ועל מאמן היריבה עימו שיתף פעולה בהצלחה רבה במכבי תל אביב - שרונאס יאסיקביצ'יוס.

על שאראס אמר גרשון: "הוא היה פקטור גדול בזכיה שלנו ביורוליג. שחקן גדול, אחד הטובים באירופה. אני מת עליו, ומאמין שגם הוא אוהב אותי. הוא השחקן היחיד שנישק אותי על השפתיים, עם לשון. אפילו כשהוא שיחק אמרתי שיום אחד יהיה מאמן טוב. הוא עבד עם הרבה מאוד מאמנים טובים, ואם הוא לקח אפילו אחוזים בודדים מכל אחד וחיבר אותם, הוא יהיה מאמן יוצא מהכלל. הוא עזר לי יותר משעזרתי לו".

גרשון נשאל אילו רגשות מציפים אותו כשהוא חושב על אותו מפגש מיתולוגי עם ז'לגיריס, במהלכו החטיא גידריוס גוסטאס מהעונשין ואפשר לדרק שארפ לכפות הארכה, והשיב: "זה המשחק שעשה לי את הקריירה. הייתי שולח לגוסטאס פרחים מדי שבוע, אבל אני לא יודע את הכתובת שלו. הוא הציל לי את הקריירה. אם לא גוסטאס, הייתי חי באוהל".

לבסוף, התייחס הישראלי לתפקיד המאמן החדש של מכבי תל אביב ואמר, אולי במליצות, כי "מכבי תשוב ארצה עם שאראס או יונאס. אני אף פעם אני לא לא-צוחק. אני לא יודע אם מי מהם זה יהיה, אני אוהב את שניהם. זה יהיה נהדר לשיתוף הפעולה בין הכדורסל הליטאי והישראלי".

עוד בנושא:

המורדים: סוני ווימס ואנדרו גאודלוק באמת אחראים לזעזוע במכבי תל אביב?
ארז אדלשטיין: "זה לא נעים ולא קל, מאוד רציתי לאמן ביורוליג"
מדור סאטירי חדש: הצצה ל"יומן" של שמעון מזרחי
מי שמאמן לא מפחד: הקסם של שאראס פועל גם על הקווים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה חיים גם בליטא. פיני גרשון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully