וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ממחזיקי המניות במכבי תל אביב: "אדלשטיין אמר 'אני לא מאמין בקבוצה'"

25.10.2016 / 10:56

בהנהלת מכבי תל אביב מגיבים לביקורת: "אדלשטיין נפגש עמנו ואמר 'אין לנו קבוצה לטופ 8, אנחנו צריכים רכז. יוגב וגל מקל לא מספיק טובים'". וגם: פרשת יום כיפור וההתעסקות האובססיבית בתקשורת: "בזה מאמן של מכבי מתרכז?"

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב ממשיכה לעסוק בסערה התקשורתית סביב הפיטורים ארז אדלשטיין. היום בבוקר (שלישי) פורסם בעיתון "ישראל היום" כי יומיים לפני המשחק מול מילאנו הרשתה הקבוצה לשחקניה הזרים של מכבי לצאת לבילוי, בערב יום הכיפורים, על אף שאדלשטיין ביקש שלא לאפשר להם לצאת. כעת בהנהלה מגיבים לביקורת, ומשקפים את התסכול המתמשך מהתפקוד של אדלשטיין.

עוד בנושא

שי האוזמן מנתח - מחרבים את מפעל חייהם בעצמם: האחראים לקריסת מכבי תל אביב
אודי הירש מנתח - קריסה במכירות: הנקודה שבה נכשל ארז אדלשטיין במכבי תל אביב
אהרל'ה ויסברג מדווח - מנגנון ארז עצמי: הביקורות והפשרות שהובילו לפיטורי ארז אדלשטיין
מקורבי אדלשטיין: "לא באמת נתנו לו לעבוד, הלחץ ירד ממנו עכשיו"

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לפני משחקים בליגה הישראלית, בהם צריך להחליט מי לא ישחק, הוא שב ואמר, 'אני לא יודע מה לעשות, למי לא לתת לשחק'. הוא היה פשוט לא החלטי". אדלשטיין/ברני ארדוב

בשיחה עם וואלה! ספורט אחד ממחזיקי המניות בהנהלה סיפק היום פרטים נוספים על פגישה שנערכה עם אדלשטיין, בשבוע שלפני ההחלטה לפטרו. "לפני שבוע נפגש ארז עם הנהלת הקבוצה. בשיחה הזו ארז החל להגיד: 'אני לא מאמין בקבוצה. אין לנו קבוצה לטופ 8, אנחנו צריכים רכז. יוגב וגל מקל לא מספיק טובים, אני צריך עוד רכז ולעשות שינויים'.

"באותה שיחה השבנו לו : 'ארז על מה אתה מדבר? הקבוצה לא מספיק טובה לטופ 8? אתה לא מאמין בקבוצה?'. זו הנקודה שבה הבנו שהוא לא מאמין בסגל. היו שיחות שהוא התקשר להנהלה ולא היה החלטי".

עוד תקף הגורם בהנהלה: "לפני משחקים בליגה הישראלית, בהם צריך להחליט מי לא ישחק, הוא שב ואמר, 'אני לא יודע מה לעשות, למי לא לתת לשחק'. הוא היה פשוט לא החלטי. הוא לא היה מעדכן שחקנים, שחקנים לא ידעו מי ישחק ומי לא, הוא לא ניגש ואמר להם, והשחקנים פשוט התאכזבו, כי האמינו שישחקו. הוא לא יכול היה להסתכל להם בעיניים ולהגיד להם בפנים שהם לא משחקים".

על פי הגורם, הפרסומים בתקשורת העסיקו את המאמן לא אחת: "הוא היה מגיע בבוקר, אחרי שקרא את העיתונים, והיה מתעסק בפרסומים עליו. הוא היה מתקשר לאנשים במועדון ולדובר, ושואל אותם 'למה פרסמו עלי ככה וככה'. אמרנו לו שהוא חייב להיות חזק, להתעסק בקבוצה, שהתקשורת מבקרת וכותבת כי אנחנו מכבי. מאמן חייב להיות עם חוסן מנטלי, להתרכז בקבוצה, בהכנות, לא במה שכותבים עליו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. מור שאולי
"ווימס לא היחיד שדיבר באותה שיחה, כך היו שחקנים אחרים שהודו בפני ארז בשיחה הזאת שהם לא מבינים מה הוא רוצה לעשות, גם הגנתית וגם התקפית"/מור שאולי

הגורם בהנהלה התייחס לפרשת "היציאה ביום כיפור". המאמן אדלשטיין התנגד, אולם סוני ווימס, אנדרו גאודלוק ויקטור ראד ודי.ג'יי סילי יצאו לבילוי. בחצות הזרים לא חזרו, גם לא באיחור של שעה, אלא רק בארבע לפנות בוקר. ארבעת השחקנים נלקחו לבירור נוסף ובו הודיעו להם שהם נקנסים ב?5,000 דולר, קנס שלא בוצע בסופו של דבר.

הגורם התייחס לכך: "שוחחנו עם השחקנים, זה מרתיח שמנסים לצייר קו כאילו הלכנו עם השחקנים ולא עם המאמן. שוחחנו עם ארז לא אחת. ביקשנו ממנו שיראה החלטיות, כוח, חוסן , כל הדברים שמאמן מכבי חייב להראות ולהיות. השחקנים פשוט לא הבינו מה הוא רוצה מהם והיו מבולבלים. היו גם שחקנים ששאלו אחרים במועדון מה קורה. ההתנהלות של ארז גרמה לחוסר נוחות אצל שחקנים. מערכת כמו מכבי חייבית להיות חזקה, יציבה.

"כשהוא אומר לפני משחקים בליגה הישראלית 'אני לא יודע מה לעשות, אני לא יודע מה לעשות', זה לא מראה על חוזק. האם התעסקות בתקשורת זה משהו שמאמן מכבי צריך להתרכז בו? כל הדברים האלו באו לידי ביטוי בתפקוד של ארז".

הגורם הוסיף: "הוא היה נואם נאומים ושחקנים ניגשו אלינו ודיברו איתנו ואמרו שהם לא מבינים מה הנאומים. בשיחה ביום שישי, סוני ווימס אמר לאדלשטיין: 'ארז, אין לי שום דבר נגדך, אבל אני מרגיש שאתה לא מכין אותנו למשחק, לפני ריאל לא הבנו מה האופציה התקפית, וגם בהגנה'. ווימס לא היחיד שדיבר באותה שיחה, כך היו שחקנים אחרים שהודו בפני ארז בשיחה הזאת שהם לא מבינים מה הוא רוצה לעשות, גם הגנתית וגם התקפית".

תגובתו של אדלשטיין לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully