וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנשים לוקחים קרדיט על ההחתמה של פארקר, אני יודע את האמת"

מאמן דרושפאקה ענה לדברי פיני גרשון ("רק אני ייעצתי להחתים אותו"): "מנסים לעשות מזה משהו שלא היה", ואישר כי הסכים לקבל טבעת אליפות מקליבלנד. על מכבי תל אביב: "אחת החזקות באירופה")

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ערב ההוקרה של מכבי תל אביב לאנתוני פארקר אמש (שלישי) הציף מחדש את אחת הסוגיות המרכזיות שנותרו בסימן שאלה: מי באמת היה אחראי על ההחתמה שלו? בזמנו הצהובים התלבטו בין פארקר לבין מרכוס בראון, שנחשב עד לכישרון עדיף, אך ההכרעה נפלה לבסוף על AP. פיני גרשון, שפרשן את המשחק אמש, נדרש לכך במהלך השידור וסיפר ש"הייתה ישיבה שנמשכה אך תוך הלילה. כולם ייעצו להחתים את מרכוס בראון, ורק אני אמרתי ללכת על פארקר".

הבוקר, בראיון לתוכנית הבוקר של גלי צה"ל, דיוויד בלאט שהיה בזמנו עוזרו של גרשון ואמש עמד לצידו במהלך הטקס לכבוד פארקר, התייחס לדברים. "יש סיפור גדול על מי הביא אותו ואני מעדיף להתרחק מזה, כי אני רואה שאנשים לוקחים את זה ברמה אישית ומנסים לעשות מזה מה שלא היה", אמר. "בימים האלה היו החלטות משותפות של הרבה אנשים ומי שרוצה לקחת על זה קרדיט שייקח, אני יודע את הסיפור האמיתי ועם זה אסיים לדבר על הנושא".

עוד בנושא:
אדלשטיין: "יש לנו מכת פציעות, מקווים שגאודלוק יחזור עד מילאנו"
אנתוני פארקר נכנס להיכל התהילה: "תודה לכולם, יאללה מכבי!"
אנתוני פארקר חושף את הסיפורים שלא סופרו מימי התהילה במכבי תל אביב

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה עם פיני גרשון. ברני ארדוב
למי מגיע קרדיט? בלאט עם גרשון אתמול/ברני ארדוב

בלאט התייחס גם לדרושפאקה, שסיימה אמש את תקופת ההכנה עם מאזן 0:11: "בנינו את הקבוצה בזמן קצר מאוד אז אנחנו מרוצים מאיך שאנחנו משחקים בשלב הזה של העונה. כל ההתקדמות שלנו לא שווה כלום אם לא נתחיל את העונה כמו שצריך. אנחנו רחוק מאוד מפיינל פור כרגע. עכשיו אנחנו מנסים לבנות תשתית שתתחרה ביורוליג במשך הרבה שנים. נתקדם לאט לאט".

על מכבי תל אביב: "מכבי קבוצה חזקה והיא תהיה בסדר גמור. יש שחקנים חדשים, יש צוות חדש וצריך לתת לקבוצה הזאת זמן כדי להתגבש. אני חושב שהיא אחת הקבוצות החזקות באירופה השנה ושנראה ממנה דברים טובים. אני כאיש מקצוע שעבר הרבה במכבי תל אביב יודע שצריך לנטרל את כל הרעש ולהתרכז בבניית הקבוצה. לא צריך להקשיב לשום דבר חוץ מלעוזרים שעובדים איתך ולעצמך".

בלאט אף אישר שקליבלנד הציעה לו לקבל טבעת אליפות. "אני נמצא היום במקום אחר, זה לא מעסיק אותי. אני יכול להגיד שקיבלתי פנייה והסכמתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב (מאחורה). ברני ארדוב
זה חומר לפיינל פור? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully