וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "יש לנו מכת פציעות, מקווים שגאודלוק יחזור עד מילאנו"

5.10.2016 / 7:52

יממה לאחר ההפסד לדרושאפקה, מאמן מכבי ת"א נשמע מודאג מהפציעות: "כל יום שאני פה קורה משהו". ג'ו אלכסנדר: "יש לנו עוד הרבה עבודה". במועדון ממתינים לתוצאות בדיקת ה-MRI של ווימס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הפסידה אמש (שלישי) במשחק הכנה חגיגי מול דרושאפקה של דיוויד בלאט, קצת יותר משבוע לפני פתיחת עונת היורוליג. אמנם היה זה משחק חגיגי, כאשר לפניו נערך טקס לאנתוני פארקר שנכנס להיכל התהילה של המועדון, אך בקבוצה מאוד לא אוהבים לספוג הפסד שני ברציפות כשהצוות המקצועי וההנהלה נותרו בהיכל עד אחרי חצות.

המאמן ארז אדלשטיין העיר בסיום כי יש לשפר את ההגנה. המאמן אומר לא אחת באימונים כי "לפעמים ההבל בין ניצחון להפסד נופל על הפרטים הקטנים". סוני ווימס נפצע במהלך המשחק בשריר התאומים, כאשר במכבי חוששים כי מדובר בקרע קל וממתינים לתוצאת הבדיקה שעבר בכדי לדעת את חומרת הפציעה.

עוד בנושא

אדלשטיין: "לומדים בדרך הקשה". בלאט: "מלא הערכה והתרגשות"
הכנה: מכבי תל אביב הפסידה 90:86 לדרושאפקה של בלאט

סוני ווימס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב ממתינה לתוצאות הבדיקה שלו. סוני ווימס/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין התייחס אמש לפציעתו של ווימס: "כדי לא לסכן את ווימס החלטנו פשוט להוציא אותו מהמשחק. יש לנו מכת פציעות, כל יום שאני פה קורה משהו. אני לא יודע אם הוא בכושר, נקום בבוקר ונראה מה יאמרו בצוות הרפואי". על אנדרו גאודלוק הוסיף המאמן: "אני מקווה שאנדרו גאודלוק יחזור אלינו עד המשחק מול מילאנו".

לאחר שלא שיחק בגמר הגביע מול נהריה, העניק אדלשטיין דקות משחק לג'ו אלכסנדר. "אלכסנדר הוא יותר חמש מארבע. יותר נוח לו לשחק בחמש ולא בארבע וזו אחת הבעיות שלנו", הלין אדלשטיין. לשאלה האם יש להוסיף שחקן לסגל
השיב: "ברמת האינטנסיביות הזאת, עם כמות עבירות כזאת, זה פשוט לא הספיק הערב. איך מטפלים בבעיות? זו שאלת מיליון הדולר. כך גם לגבי השאלה האם אנחנו צריכים עוד סנטר".

אלכסנדר עצמו סיכם את המשחק: "זה היה משחק של ריצות, שתי הקבוצות עשו כך, אבל הטורקים ניצחו אותנו. דרושאפקה גם קלעה עלינו המון שלשות. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד והמון אספקטים לשפר, גם בהגנה וגם בהתקפה. אבל זה נורמלי כי אנחנו קבוצה חדשה".

על ההתיייחסות של אדלשטיין לגביו השיב אלכסנדר: "אני מרגיש נוח בכל עמדה, אם זו עמדה 3, 4, או חמש. זה לא משנה עבורי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנתוני פארקר בטקס לכבודו עם טל בורשטיין נדב הנפלד. ברני ארדוב
התקבל כגיבור. אנתוני פארקר אתמול/ברני ארדוב

אנתוני פארקר זכה ללא מעט חיבוקים ומחמאות אמש. פארקר נותר כשעה ארוכה לאחר המשחק בצמוד לחדר ההלבשה של מכבי, ושוחח עם ההנהלה והשחקנים. "זו היתה פשוט חוויה מדהימה. אין מילים. ידעתי שיהיה כאן מדהים אך לא עד כמה, כל האהבה שקילתי, 10 שנים אחרי, לא ייאמן", אמר פארקר לוואלה! ספורט.

גורמים בהנהלת הקבוצה שמרו על קשר רציף עם פארקר ואף הציעו לו לא אחת להצטרף למועדון ולשוב לישראל. על כך אמר פארקר: "אשמח לשוב לבקר, לראות שוב את החברים שלי. אבל המשפחה שלי בארה"ב".

שמען מזרחי הוסיף: "אני חושב שפארקר הוא אחד מדמויות היסוד של מכבי. כל התארים שזכינו יחד איתו. הוא ללא רק שחקן, הוא גם דמות ואישיות נפלאה. הלוואי ונתברך ברבה אנשים כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully