וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הפסידה 90:86 לדרושאפקה של בלאט

אחרי הטקס שנערך לכבודו של אנתוני פארקר, הצהובים נכנעו למטח של 17 שלשות של הטורקים שעלו למאזן של 0:11 בהכנה. ווימס נפצע ברבע הראשון ולא חזר, דווין סמית' קלע 12 למפסידים. ואנמייקר ומורמן להטו בצד השני

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
ניצח את מכבי. בלאט בהיכל/ברני ארדוב

אחרי הטקס החגיגי בהיכל והכנסתו של אנתוני פארקר להיכל התהילה, מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) באולמה לדרושאפקה המצוינת של דיוויד בלאט 90:86. הקהל הצהוב נהר למשחק הזה בעיקר כדי לתת כבוד לפארקר ולראות מקרוב את קבוצתו החדשה, אבל להוציא את הרבע הראשון ראה קבוצה פגיעה מאוד שהתפרקה ברבע השני בלי סוני ווימס שנפצע, כשגם בעיית עבירות של צירבס סיבכה את הקבוצה של אדלשטיין. ווימס היה זה שסידר לצהובים יתרון מבטיח של 12:24 ברבע הראשון, אך מכאן ואילך המשחק היה שייך לקבוצה של בלאט שפירקה את הגנת הצהובים עם מטח שלשות מטורף ועלתה למאזן מרשים של 0:11 במשחקי ההכנה.

אדריאן מורמן ניצח על החגיגה של הטורקים עם 5 שלשות ו-19 נקודות, בראדלי וונאמייקר חגג בעיקר ברבע הרביעי והוסיף 18 נקודות כשוויל קלייבורן אקס הפועל חולון מוסיף 17 לירוקים. דווין סמית' שקיבל הרבה דקות בהיעדרו של סוני ווימס הוביל את הצהובים עם 12 נקודות, ג'ו אלכסנדר קלע 10 נקודות ברבע הרביעי בלבד, אבל היה חלש מאוד מבחינה הגנתית וראה את וונאמייקר חוגג עליו בצד השני.

הובילו את מכבי תל אביב: דווין סמית' 12 נקודות, יוגב אוחיון 11, ג'ו אלכסנדר, סילבן לנדסברג 9, סוני ווימס 7.

הובילו את דרושאפקה: אדריאן מורמן 19 נקודות, בראד וונאמייקר 18, וויל קלייבורן 17, סקוטי ווילבקין 10, ג'יימס אנדרסון 7.

אנתוני פארקר נכנס להיכל התהילה: "תודה לכולם, יאללה מכבי!"

סוני ווימס מכבי תל אביב מול לוק הראגונדי דרושאפקה. ברני ארדוב
כיכב ברבע הראשון עד שנפצע. סוני ווימס מול לוק הרנדגודי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה טוב את המשחק עם ריצת 0:7 ועלתה ל-2:7 מהיר, אבל וויל קלייבורן הנהדר הרגיע את הצהובים עם שלשה. מכבי ענתה שוב עם ריצת 0:7 בזכות חמש נקודות של סוני ווימס ועלתה ליתרון 5:14, חמש דקות מפתיחת המשחק. דרושאפקה נתקעה על שש נקודות דקות ארוכות ומכבי טסה ליתרון שיא של 6:19 עם שלשה של אוחיון ודאנק במתפרצת של ויקטור ראד. ברטאנס שבר את הבצורת עם שלשה בצד השני, אבל הרבע הסתיים עם יתרון דו ספרתי של מכבי תל אביב, 12:24.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דווין סמית' מכבי תל אביב מול וויל קלייבורן דרושאפקה. ברני ארדוב
בעונה שעברה הוא עוד כיכב בחולון. קלייבורן מול סמית'/ברני ארדוב

הרבע השני עמד בסימן החזרה של הטורקים שקיזזו אט אט את ההפרש, כאשר שלשה של אדריאן מורמן קבעה 23:29 בלבד למכבי. הקצב בהיכל עלה עם שלשה נוספת של מורמן, אבל ויקטור ראד התעורר עם צ'אקה משלו וקבע 26:35 לצהובים, חמש דקות בתוך הרבע. מכבי שוב השאירה את מורמן לבד מחוץ לקשת וזה צלף שלשה שלישית ברציפות, 4:47 דק' למחצית. הטורקים לא ניצלו את הפציעה של ווימס וההסתבכות בעבירות של צירבס ודווין סמית' העניש אותם עם שלשה, אבל וונאמייקר ענה מיד עם שלשה בצד השני שקבעה 36:42 לצהובים. ווילבקין תפר עוד שלשה לטורקים (תשיעית במשחק) ועוד שתי נקודות עונשין קבעו 41:44 בלבד לצהובים. מכבי החטיאה בצד השני ובראדלי וונאמייקר קלע סלע שנחסם בצורה לא חוקית על ידי דווין סמית'. 43:44 בלבד למכבי תל אביב בהפסקה.

דאיריס ברטנס דרושאפקה מול די ג'יי סילי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברטאנס מול סילי/ברני ארדוב

מכבי התבשרה שווימס שנפצע בשריר התאומים לא יחזור לשחק הערב והטורקים קלעו את הסל הראשון ברבע השלישי כדי לעלות ליתרון ראשון מאז ה-0:2 בפתיחת המשחק. הצרות של הצהובים נמשכו עם העבירה הרביעית של צירבס והטורקים המשיכו לשלוט עם סלים של אנדרסון ומורמן. בהיעדרו של ווימס, דווין סמית' ניסה להשאיר את מכבי במשחק עם סל יפה, אבל הרנגודי ענה עם שלשה מהצד השני. מטווח השלשות של מורמן נמשך עם צליפה רביעית מחוץ לקשת והיתרון של הטורקים הגיע לשיא: 52:61, 3 דקות לסיום הרבע. מכבי שיפרה את ההגנה שלה והקטינה מעט את ההפרש בזכות סלים של סילי ונקודות עונשין של פניני, אבל קלייבורן קלע סל קל שסיים את הרבע ביתרון של דרושאפקה: 61:68.

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
ברוך הבא להיכל. דיוויד בלאט הערב/ברני ארדוב

אוהדים מכבי שראו את קבוצתם מפשלת על הפרקט, נהנו לפחות מהעובדה שאנתוני פארקר עלה ליציע והצטלם איתם. על הפרקט דווקא ג'ו אלכסנדר שנכנס לדקות ראשונות ניסה למזער נזקים וקבע 74:68 עם שתי נקודות מהעונשין. אלכסנדר הראה הרבה חלודות, אבל גם קלע שני סלים ועוד סל יפה של פניני קיזז כמעט לחלוטין את ההפרש - 75:76 לדרושאפקה. אלכסנדר סחט מחמאות, אבל קיבל שלשה על הראש מוואנמייקר והוסיף חטא על פשע כשביצע עבירה והאמריקאי ניצל את זה למהלך של ארבע נקודות. מורמן הנפלא הוסיף עוד שלשה (חמישית במשחק) והשלים ריצת בזק של 0:7.

וונאמייקר המשיך לאמלל את אלכסנדר עם מהלך של סל ועבירה שקבעו יתרון דו ספרתי לטורקים. גמור? לא אצל מכבי שגם במשחק הכנה לא ויתרה והגיבה עם ריצת 0:7 שקבעה 86:89 בלבד לטורקים. דרושאפקה החטיאה ליי אפ ומכבי יצאה להתקפה אחרונה, אבל ביזבזה אותה עם איבוד כדור בצעדים של סילי. מכבי ביצעה עבירה מהירה על וונאמייקר שהחטיא פעמיים מהקו, אבל הטורקים לקחו ריבאונד התקפה וסגרו עניין עם נקודה מהקו שקבע: 86:90 לדרושאפקה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully