וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר נכנס להיכל התהילה: "תודה לכולם, יאללה מכבי!"

כוכב העבר נכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב לפני המשחק מול דרושאפקה והתרגש בזמן הטקס: "הקהל הוא זה שעשה את זה למיוחד כל כך". טקס נערך לבלאט: "מאחל למכבי ולנו עונות מוצלחות"

אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר בטקס לכבודו. ברני ארדוב
פארקר בזמן הטקס/ברני ארדוב

אנתוני פארקר נכנס הערב (שלישי) להיכל התהילה של מכבי תל אביב. כוכב הקבוצה לשעבר הגיע להיכל הספורט ביד אליהו, שם נערך לכבודו טקס לפני משחק האימון מול דרושאפקה הטורקית של דיוויד בלאט.

עוד בנושא:

אנתוני פארקר בוחר את עשרת הרגעים האהובים עליו במכבי תל אביב

אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר מצטלם עם אוהדי הקבוצה. ברני ארדוב
חוזר להיכל. פארקר/ברני ארדוב

21:13: סרטון עם מיטב הביצועים של אנתוני פארקר במכבי תל אביב הוקרן על המסכים באולם. פארקר עצמו עלה אל הפרקט, כשהגופייה שלו מתנוססת באולם. נדב הנפלד, ניקולה וויצ'יץ', דורון ג'מצ'י, טל בורשטיין, גיא פניני, פיני גרשון, גור שלף ובלאט הוזמנו לחלוק כבוד עם פארקר.

פארקר אמר: "וואו, לא ייאמן. תמשיכו לעודד ולשיר, יש לנו עוד זמן עד פתיחת המשחק. תודה, תודה רבה. זה מרגיש ממש טוב, כיף מאוד להיות פה. אני זוכר שלקחו סיכון והביאו אותי לפה, היו לי נעליים גדולות למלא. אני רוצה להודות לפיני ודיוויד, לחבריי לקבוצה ולכולם. אני מתרגש לחלוק את הכבוד עם המאמן בלאט, אבל אני לא הולך לעודד אותו הערב. תודה למכבי ולכל מי שהיה חלק מזה. תודה לאוהדים שהגיעו. האוהדים עשו את זה לכל כך מיוחד. יאללה מכבי!".

21:09: סרטון לכבוד דיוויד בלאט הוקרן על המסכים בהיכל. בלאט עצמו קיבל שי מעורך הדין שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב, ומג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. בלאט אמר לקהל: "תודה רבה, שנה טובה וחג שמח. תודה רבה למכבי תל אביב שהזמינה אותנו בערב מיוחד כזה. אנחנו שמחים לחלוק כבוד לאחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל האירופי בכלל ומכבי תל אביב בפרט. אני מאחל למכבי ולנו עונות מוצלחות ולקהל שנה טובה".

21:03: כל שחקני מכבי תל אביב עלו להצגת השחקנים עם חולצות של פארקר.

21:00: מוקדם יותר דיברו בלאט ופארקר בחדרי ההלבשה. גם טל בורשטיין, וגור שלף הגיעו לטקס.

20:55: בלאט עולה לפרקט ומתקבל בשירי עידוד מאוהדי מכבי תל אביב.

20:52: פדרמן מדבר באריכות עם פארקר ליד ספסל מכבי.

20:48: במסכי ההיכל משווקת מכבי תל אביב גופיות למכירה עם הספרה מספר 8 ושמו של פארקר. מעניין מה חושב על כך מספר 8 הנוכחי דגן יבזורי.

20:44: עורך דין שמעון מזרחי ודייויד פדרמן ממתחם חדרי ההלבשה לאחר ששוחחו עם ג'ורדי ברתומאו. גם שחקני מכבי תל אביב עולים לפרקט ושתי הקבוצות עורכות חימום.

20:42: אוהדי מכבי תל אביב התחילו לזרום אל תוך האולם, גם שחקני דרושאפקה עולים לאולם ומתקבלים בקריאות בוז.

20:27: פארקר עולה לראשונה אל הפרקט לבוש בחליפה. כמו לפני עשר שנים, כשעזב את מכבי תל אביב, האוהדים מתנפלים עליו בבקשות חתימה ובשירת "אנתוני פארקר אולה אולה אולה". בשונה מאז, הוא גם נדרש לעצור לתמונות סלפי רבות.

פארקר, 41, שיחק במדי במכבי תל אביב חמש עונות, בשתי קדנציות. הוא הגיע בקיץ 2000 ועזב כעבור שנתיים לרומא, רק כדי לחזור שנה לאחר מכן לסיבוב שני. בחמש העונות שלו בקבוצה, הוא זכה בחמש אליפויות, חמישה גביעים ושלוש אליפויות אירופה ובנוסף, הגיע פעמיים לגמר גביע אירופה. הוא הוכתר פעמיים ברציפות כ-MVP של היורוליג (2005 ו-2006) ונחשב עד היום לאחר השחקנים הגדולים בתולדות המפעל ובתולדות מכבי תל אביב. ב-2006 עזב את הקבוצה ועבר לשחק ב-NBA, תחילה בטורונטו ולאחר מכן בקליבלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר מצטלם עם אוהדי הקבוצה. ברני ארדוב
פארקר/ברני ארדוב
אנתוני פארקר בטקס לכבודו עם ניקולה וויצ'יץ' דייויד פדרמן. ברני ארדוב
וויצ'יץ' עם פארקר/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב עם דגל לכבוד אנתוני פארקר. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב עושים כבוד לפארקר/ברני ארדוב
אנתוני פארקר בטקס לכבודו עם טל בורשטיין נדב הנפלד. ברני ארדוב
בורשטיין, פארקר והנפלד/ברני ארדוב
אנתוני פארקר עם אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב עם פארקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully