וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "לומדים בדרך הקשה". בלאט: "מלא הערכה והתרגשות"

4.10.2016 / 23:22

מאמן מכבי תל אביב התייחס להפסד 90:86 לדרושאפקה, על צירבס: "צריך ללמוד איך להימנע מעבירות", אוחיון: "נשתפר". לא ברור כמה זמן ווימס ייעדר. בלאט הודה: "אנחנו לא קבוצה לטופ 8 כרגע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) הפסד שני ברציפות, כשנוצחה 90:86 על ידי דרושאפקה במשחק ההכנה האחרון לקראת עונת 2016/17. עוד לפני המשחק נערך טקס לכבוד דיוויד בלאט, שחזר עם קבוצתו החדשה להיכל הספורט ביד אליהו, כמו גם לכבוד אנתוני פארקר שנכנס להיכל התהילה של הצהובים. סוני ווימס נפצע בשריר התאומים, כאשר החשש הוא לקרע קטן. השחקן יעבור הלילה צילום MRI ואחרי התוצאות יידעו הצהובים האם השחקן יעמוד לרשותם בפתיחת קמפיין היורוליג בשבוע הבא במילאנו.

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"שאלת מיליון הדולר איך פותרים את בעיית האיבודים". אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין אמר בסיום: "לא רק שהם קלעו 17 שלשות, היו גם פעמיים פאולים על זריקה לשלוש. כשקבוצה קולעת כל כך הרבה שלשות, זה מתחיל מהגנה אינדיבידואלית. נצטרך לשפר את העניין הזה. זה קשור לאתלטיות של הקבוצה. לומדים בדרך הקשה, כלום לא בא קל. השלשות הן כלי חשוב בכדורסל היום. מורמן שיחק חמש והם דפקו לנו שלשות. ג'ו אלכסנדר הוא יותר חמש מארבע. יותר נוח לו לשחק בחמש ולא בארבע וזו אחת הבעיות שלנו. עשינו מיני התאמה. רצינו שהשחקנים יחושו את האווירה, צריך לשתף 10-12 שחקנים כי יש גם הרבה עבירות.

"שאלת מיליון הדולר איך מטפלים באיבודים. היום שיחקנו בכדרור, כמו שכל אירופה משחקת. זה עניין של תיאום, זו קבוצה חדשה, אנחנו מנסים להשתמש בצירבס ובאייברסון. היום דרושאפקה עצרה אותנו. צירבס צריך ללמוד לשחק ולא להיקלע לבעיית עבירות. זו לא פעם ראשונה, אבל אני מאמין שהוא ילמד מזה".

על היכולת של אייברסון אמר אדלשטיין: "בהתחלה הייתי מרוצה מאוד מהדקות שהוא נתן. היום סבאס התחיל את המשחק ולא חזר. אנחנו נשמור בעתיד יותר הגנה אזורית כדי לפתור את הבעיה. אנחנו מאוד אוהבים את אייברסון, החבר'ה מתים עליו".

גארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "אני חושב שהיו כמה נקודות במשחק של כדורי 50/50, כדורים שהתגלגלו על המגרש ולא הצלחנו לקחת אותם כדי להרוס את המומנטום מהצד השני. אומרים שהדברים הקטנים מנצחים משחקים וזה הוכח הערב. אנחנו מתחברים וניראה טוב יותר בעתיד. אני חושב שדרושאפקה קבוצה מגוונת מאוד עם גארדים מוכשרים. נתנו להם שביב של שנייה כדי לקלוע והם קולעים. למדנו מה זה יורוליג של ימי חמישי וניקח את זה להמשך העונה איתנו. אנחנו מאבדים כדורים בגלל הרבה סיבות. זו קבוצה חדשה לחלוטין, אבל אני חושב שזה יותר נובע מחוסר ריכוז. אסור לנו לאבד כמו כדורים כזו כי קבוצות איכותיות שמדורגות גבוה, לא מאבדות כמויות כאלה. די ג'יי סילי שחקן מוכח ויש לו הרבה יכולות, הוא ייכנס לשיטה לאט לאט. זה לא קל ולא לוחצים על כפתור והכול נפתר. יהיה בסדר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
"מאמין שיהיה בסדר". אוחיון עם אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הטורקים דיוויד בלאט הוסיף: "אני מוכרח להגיד תודה למכבי שהזמינו אותנו. אני מתרגש מהעובדה שהזמינו את אנתוני והתייחסו אליו יפה וגם התייחסו אליי יפה, אני מלא הערכה והתרגשות. היה לי קשה לעבוד פה. התקבלתי פה, לא יודע, אולי זכרו את תשע השנים היפות שעשיתי פה ויודעים כמה אהבתי את המערכת ונהניתי פה. אני אוהב את כולם, אין לי מה להגיד מעבר לזה.

"סוני יצא עם פציעה והוא היה דומיננטי בתחילת המשחק. אז התעשתנו ושיחקנו מסודר יותר בהתקפה, בטח מבחינה הגנתית עשינו יותר את הדברים שאנחנו רוצים לעשות. מה שהיה פה לא קשור לכדורסל, יותר לרגש. קיבלתי מתנה ואני מעריך את זה מאוד.

"אנחנו קבוצה לא מלאת ניסיון ולא הכי כישרונית, אבל גם ב-2004 לא היינו הכי כישרוניים. אנחנו לא קבוצה לטופ 8 כרגע, כשמדובר במכבי, ברצלונה, ריאל וצסק"א, אבל אנחנו נבוא להילחם. אנשים מבינים שאנחנו באים להתחרות מול כל קבוצה. אנחנו נבנה מערכת יפה וזה מה שאני רוצה".

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
הודה למכבי תל אביב. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully