וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: דווין סמית' עשוי לעבור לאבלינו, במכבי תל אביב מכחישים

הקבוצה מעוניינת בפורוורד של הצהובים, שזכור לטובה במועדון עמו זכה בעבר בגביע. במכבי טוענים כי לא פנו אליהם, אף שניסו למצוא דרך להיפרד מהשחקן שחתום על 1.2 מיליון דולר לעונה הקרובה

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ישאר בצהוב? דווין סמית'/GettyImages

דווין סמית' צפוי לנחות בשבת הקרובה בישראל, לקראת פתיחת האימונים לעונתו השישית במכבי תל אביב, אבל דיווח שיצא היום (רביעי) בעיתון האיטלקי היוקרתי "גאזטה דלו ספורט" מעמיד את עתידו בסימן שאלה. על פי הידיעה שהתפרסמה, אבלינו מנהלת מגעים עם הצהובים בניסיון להעביר את הפורוורד לשירותיה.

סמית' בן ה-33 נחשב לאגדה באבלינו. בעונת 2007/08 הוא שיחק בקבוצה והצעיד אותה לזכייה היסטורית בגביע האיטלקי, ולבסוף גם היה בין הגורמים המרכזיים לכניסתה ליורוליג בפעם הראשונה בתולדותיה.

גורמים במכבי תל אביב הכחישו את הידיעה ואמרו כי לא קיבלו שום פנייה מהמועדון האיטלקי, אבל אין זה סוד שבמועדון היו מעדיפים "לחסוך" את חוזה העתק שעליו חתום סמית' לשנתיים הקרובות בשל מצבו הפיזי.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ויקטור ראד על סף סיכום לשלוש שנים
מכבי תל אביב הגיעה להסדר עם קווינסי מילר: חוזהו יוארך, אך שכרו יופחת

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ימשיך בישראל?/GettyImages

כבר בחודש מאי, עוד לפני שהעונה החולפת הסתיימה, נחשף בוואלה! ספורט כי הצהובים קיבלו החלטה עקרונית לנסות להתיר באמצעות סעיפים ביטוחיים את התחייבויותיהם כלפי סמית' - שאמור להשתכר כ-2.4 מיליון דולר עד 2018 - בשל הפציעות הטורדניות שמהן הוא סובל, ושבגינן הוא החמיץ 21 מ-57 משחקיה הרשמיים של מכבי בעונה החולפת.

ראשי הקבוצה אף נפגשו עם השחקן, אך הוא דחה בתוקף את הניסיון להתיר את חוזהו והבטיח להגיע כשיר לפתיחת העונה. נציגים מטעם הקבוצה אף ביקרו אותו בארה"ב ודיווחו כי מצבו טוב.

עם זאת, חשוב לציין כי סמית' לא נמצא במעמד רם בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה. סוני ווימס, שמשחק על המשבצת שלו בעמדת הסמול פורוורד, הוחתם על החוזה היקר בקבוצה, כשאליו מצטרף בעמדת הסקנד גארד סקורר דומיננטי כמו אנדרו גאודלוק, ובנוסף להם הגיע השבוע ויקטור ראד, שמיועד לשחק בשתי עמדות הפורוורד. בנוסף, מחזיקה מכבי בסגל גם את סילבן לנדסברג וגיא פניני בעמדות הללו.

כדי לא "לבזבז" את מכסת שמונת הזרים שמורשים להירשם במהלך העונה לליגת העל, לא מן הנמנע שסמית' יפתח את העונה כשחקן ליורוליג בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully