וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגיעה להסדר עם קווינסי מילר: חוזהו יוארך, אך שכרו יופחת

10.8.2016 / 11:54

הצהובים לא הצליחו לבטל את ההסכם עם הפורוורד האמריקאי, שנפצע במשחק חובבים לאחר שכבר נבדק על ידי המועדון, אבל יצאו בנזק מינימלי מהסאגה: הוא יעבור את השיקום והטיפול בישראל, ויהיה שייך למכבי ת"א עד 2019. לקבוצה תהיה אפשרות לצאת מהחוזה בסוף כל עונה תמורת פיצוי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קווינסי מילר לא סיים את דרכו במכבי תל אביב. לאחר שלא הצליחו להתיר את חוזהו של הפורוורד האמריקאי, שנפצע במשחק חובבים בלוס אנג'לס וייעדר חצי שנה לפחות, הצהובים הגיעו עימו להסדר שעל פיו שכרו יופחת - והוא עדיין יהיה שייך למועדון, ויעבור את הטיפול והשיקום בישראל.

זהו בעצם פתרון לתסבוכת שאליה נקלעה מכבי עם מילר, אותה חשפנו בוואלה! ספורט לפני כשבועיים. בדרך כלל, וגם במקרה הנוכחי, חוזה בין מועדון לשחקן נכנס לתוקף בכפוף לבדיקות הרפואיות שיעבור. לרוב, נהוג שהבדיקות הללו נעשות בסמוך למועד פתיחת האימונים (בסוף חודש אוגוסט). אלא שהפורוורד נבדק כבר בתחילת יולי, כשהוצג בישראל יחד עם סוני ווימס, ובכך למעשה "הופעל" חוזהו ולא ניתן היה לצאת ממנו בלא תמורה.

הנהלת המועדון הצליחה להימנע מסאגה משפטית והגיעה לפתרון "ידידותי" עם הפורוורד ונציגיו, כשהיא יוצאת בנזק מינימלי. שכרו המקורי, המוערך בשני מיליון דולר נטו לשנתיים, יתפרס, בהערכה גסה, על פני שלוש שנים - ותוקף החוזה עמו יוארך עד סוף עונת 2018/19. השכר שיוענק למילר יהיה מדורג, ולמעשה הוא יקבל בעונה הקרובה סכום מינימלי ביחס לשתי העונות הבאות.

שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר. מגד גוזני
פתרון לתסבוכת. קווינסי מילר/מגד גוזני

אם מילר לא יצליח להשתקם, לקבוצה תהיה אפשרות לחתוך אותו בעוד שנה ובעוד שנתיים, כשגם לסעיף הביטוחי משמעות ממשית אם מילר יסיים את הקריירה. לאמריקאי - אם יחזור לעצמו - יתאפשר לצאת מהחוזה בנקודות הזמן הללו רק אם יקבל הצעות מה-NBA.

הלקח המרכזי שבמכבי תל אביב לוקחים עמם מהפרשה הזו הוא שיש להתנות את החוזים העתידיים שייחתמו עם שחקנים בכשירותם בשתי תחנות: האחת, בעת הצגתם בישראל; והשנייה, בעת הגעתם לפתיחת האימונים.

"אני מקווה שאוכל לחזור כבר העונה, אבל לא נעשה שום דבר בחיפזון ובפזיזות", אמר מילר בציטוט שיצא מטעם המועדון. "אני לא יודע אם אשוב תוך שישה או תשעה חודשים, אבל אני כבר מרגיש טוב יותר. אני מתכוון לעבוד קשה מאוד ומקווה להשיב למכבי ולאוהדים על האמון בי".

מנהל מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', הוסיף כי "אנחנו רואים בקווינסי חלק מהקבוצה לזמן רב. נעמיד לרשותו את הצוות הרפואי שלנו ואת כל המשאבים הדרושים כדי להחזיר אותו לכושר משחק מלא. מאז שנפצע, ראינו את התשוקה של קווינסי והרצון שלו לעבוד קשה ולחזור לעצמו. נהיה סבלניים בחזרה שלו לפרקט ונקבל החלטות שיהיו טובות לו ולנו בטווח הארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully