וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ויקטור ראד על סף סיכום לשלוש שנים

16.8.2016 / 9:39

הצהובים האיצו את המגעים עם הפורוורד של ניז'ני נובגורוד (25, 2.05), שצפוי להרוויח כ-350 אלף דולר לעונה. שיחק בליגת הקיץ עם מיאמי היט ורשם ממוצעים של 11.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים

אלייז'ה מילסאפ שחקן מכבי תל אביב מול ויקטור ראד שחקן ניז'ני נובגורוד. ברני ארדוב
בדרך להיכל. ויקטור ראד/ברני ארדוב

ויקטור ראד, הפורוורד של ניז'ני נובגורוד, נמצא על סף סיכום לשלוש שנים במכבי תל אביב. ראד (25, 2.05), הוצע לצהובים לפני כחודש, והיה מועמד מוביל לקבוצה. בימים האחרונים האיצה עמו הקבוצה את המגעים במטרה לצרף את השחקן, שצפוי להרוויח כ- 350 אלף דולר לעונה.

הקהל ביד אליהו זוכר היטב את הפורוורד האמריקאי, ששיחק אשתקד בניז'ני נובגורוד והיה בין האחראים המרכזיים להדחתם המפתיעה של הישראלים מהיורוקאפ. ראד דומה לקווינסי מילר בסגנון המשחק שלו, ולמרות שעמד על 2 מ-18 לשלוש במפגש הכפול עם הצהובים, הוא זרק יותר מחמש שלשות בממוצע לערב ועמד על 32 אחוזים. את עונת היורוקאפ, הראשונה שלו בכדורסל האירופי, הוא סיים עם מספרים נאים של 15.8 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

בתחילת הקיץ אף ניהל ראד מגעים ראשוניים עם אולימפיאקוס, אולם לבסוף היא החליטה לרדת ממנו. השבוע הוא סיים את הופעותיו עם מיאמי היט בליגת הקיץ עם ממוצעים של 11.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully