וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "היחס שקיבלתי מאוהדי אוקלהומה סיטי כאב לי מאוד"

KD ערך אימון ראשון לצד כוכבי גולדן סטייט במסגרת ההכנות של נבחרת ארה"ב לריו וסיפק כמה פנינים: "לא מודאג מהתדמית שלי בתקשורת". גרין: "אני עדיין בהלם". דנזל ולנטיין הכריע את גמר ליגת הקיץ

רויטרס

המעבר המתוקשר של קווין דוראנט לגולדן סטייט תופס כותרות גם זמן רב אחרי 'ההחלטה'. הלילה (בין שני לשלישי) פתחה נבחרת ארצות הברית את אימוניה לקראת אולימפיאדת ריו בהתכנסות מיוחדת במכללת UNLV, וכמובן שהמפגש בין דוראנט לדריימונד גרין וקליי תומפסון, שייצרו טריו מרשים בנבחרת ובווריירס, משך תשומת לב מיוחדת. האימון נפתח בתרגילי קליעות של השלושה, בהם KD אתגר את תומפסון לצלוף כמה שיותר פעמים ברצף מחוץ לקשת. עכשיו תארו לכם מה יקרה כשסטף קרי יצטרף לאימון שכזה.

כך או אחרת, לדוראנט היו כמה דברים מעניינים לומר על ההחלטה השנויה במחלוקת שקיבל. "אני מודה שקצת נפגעתי, קצת כאב לי לשמוע את התגובות של אוהדי אוקלהומה סיטי בימים שאחרי ההחלטה. לדעת שפגעתי בכל כך הרבה אנשים היה קשה, אבל זה ספורט והייתי חייב להתנתק ולקחת את ההחלטה שתועיל הכי הרבה לקריירה שלי", אמר KD. "שיחקתי באוקלהומה סיטי שמונה שנים. ברור שיגידו דברים, כי כולם אמוציונליים ואני מבין את זה. ספורט הוא מפלט מהחיים עצמם ויש לנו חלק בזה, כך שאני מבין איך הם מרגישים. יחד עם זאת, שוב, החיים נמשכים. אני לא יכול לדאוג מהתדמית שלי בתקשורת ולא רוצה לדעת אם אני נחשב לגיבור או נבל".

עוד בנושא:

"ראסל ווסטברוק לא נתן לאוקלהומה סיטי אינדיקציה שהוא רוצה לעזוב"
פט ריילי: "מה שקרה עם וייד הפיל אותי לקרשים. היה לנו קיץ קשה"
גולדן סטייט אבלה: אגדת ה-NBA נייט ת'ורמונד הלך לעולמו בגיל 74

קווין דוראנט, דריימונד גרין, במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
איך הם נראים יחד? גרין ודוראנט/GettyImages
קווין דוראנט, קליי תומפסון, במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
ואיתו? דוראנט וקליי תומפסון/GettyImages

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות את התקשורת האמריקאית מאז עזיבתו של דוראנט את הת'אנדר היא טיב היחסים בינו לבין ראסל ווסטברוק. אחת הטענות שהועלו הן שדוראנט השתכנע לעבור לגולדן סטייט לאחר שהבין מווסטברוק, שמסיים חוזה בקיץ הבא, שאין בכוונתו להישאר, טענה אותה דוראנט דחה. "לא דיברנו על שום דבר מהסוג הזה. למען האמת לא ממש דיברנו על שום דבר. לא לפני ולא אחרי", אמר דוראנט.

מצד שני, דריימונד גרין הודה ש"אני עדיין קצת בשוק מזה שדוראנט הצטרף". גרין, שלקח חלק פעיל בגיוס של דוראנט ואף יצר עמו קשר חברי במהלך העונה, סיפר: "לא בכל יום אתה מצליח לצרף לקבוצה שלך שחקן מהשלושה הכי טובים ב-NBA. יש כאלה שטוענים שהוא אפילו השחקן הטוב בליגה. בכל מקרה, ברור שזה לא מצב נורמלי ומי שאומר את זה משקר. לא אתנהג כאילו זה משהו שקורה בכל יום. זה בהחלט אחד המהלכים הכי גדולים בתולדות ה-NBA. אני מקווה שכולם בהלם כמוני".

שחקן נוסף שביצע מעבר דרמטי הקיץ הוא הריסון בארנס, שספג ביקורות רבות על תפקודו בסדרת הגמר מול קליבלנד ועזב את גולדן סטייט לטובת חוזה של 94 מיליון דולר לארבע שנים מדאלאס. בארנס המושמץ לא נוטר טינה לווריירס. "מדובר בארגון כמעט מושלם, קבוצה מהמדרגה הראשונה. היינו בקשר בכל התקופה האחרונה והם אמרו לי שאם הם לא יצליחו להשיג את מי שהם רוצים, הם יפנו שוב אליי. זה עזר להתחיל להכין את עצמי למעבר לקבוצה אחרת. אין בינינו דם רע. הגענו למטרות שהצבנו יחד אחרי שנבחרתי בדראפט", אמר.

האריסון בארנס גולדן סטייט ווריירס. AP
אין דם רע. בארנס/AP

עוד חדשות ב-NBA

* ליגת הקיץ בלאס וגאס הסתיימה הלילה בניצחון 82:84 של שיקגו על מינסוטה בגמר. דנזל ולנטיין, הבחירה ה-14 של הבולס בדראפט האחרון, שהציג יכולת מרשימה בימים האחרונים, היה גיבור המשחק. ולנטיין סיים את המשחק עם שבע נקודות בלבד, אבל קלע שלשה שכפתה ארכה וסל ניצחון על הבאזר בתוספת הזמן מחצי מרחק. בובי פורטיס (26 נקודות) וג'ריאן גרנט (24) הובילו את רשימת הקלעים של הבולס, בעוד שהצגה של טיוס ג'ונס (27 נקודות ו-10 אסיסטים) לא עזרה לטימברוולבס.

* למרות השמועות ההולכות וגוברות על טרייד אפשרי על ריקי רוביו, הבעלים גלן טיילור משוכנע שמינסוטה תשאיר את הרכז הספרדי הכישרוני. טיילור הצהיר בראיון ל'מיניאפוליס סטאר טריביון' שעל אף צירופו של הרכז כריס דאן (בחירה חמישית בדראפט), אין כוונה להיפרד מרוביו. "זו לא אפשרות סבירה. המאמן, השחקנים, כולם אוהבים את ריקי. אין ספק שאנחנו רוצים שהוא ישפר את הקליעה שלו מבחוץ, ולצורך זה גם שכרנו לו מאמן מיוחד. אבל בכל שאר האספקטים - הגנה, מסירות, שיפור של אחרים - הוא פשוט נפלא".

* כצפוי, אוקלהומה סיטי מראה לדיון וויטרס את הדרך החוצה. הת'אנדר, שהחתימו את ויקטור אולדיפו על המשבצת של השוטינג גארד שבא מקליבלנד במהלך העונה שעברה, החליטו שלא להשוות את ההצעות שהתקבלו עבורו. על פי אדריאן ווג'נרובסקי, ברוקלין ופילדלפיה מעוניינות מאוד בוויטרס.

* מייק מילר בן ה-36 סיכם לשתי עונות נוספות בדנבר, קבוצתו בעונה החולפת. הפורוורד הוותיק ירוויח כחמישה מיליון דולר לאורך התקופה.

שחקני מינסוטה טימברוולבס ריקי רוביו, אנדרו וויגינס. AP
אני עוד כאן. רוביו והחבר'ה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully