וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת ה-NBA נייט ת'ורמונד הלך לעולמו בגיל 74

אחד השחקנים האהובים ביותר בתולדות הווריירס ואחד הריבאונדרים הגדולים בתולדות הליגה חלה לאחרונה בלוקמיה. סיים קריירה של 11 שנה עם ממוצעים של 17.4 נקודות ו-16.9 ריבאונדים למשחק

AP

ליגת ה-NBA מרכינה הערב (שבת) את ראשה לאחר שנייט ת'ורמונד הלך לעולמו בגיל 74. שחקן הפנים שהיה לראשון בתולדות הליגה שרושם קוואדרופל דאבל (22 נקודות, 14 ריבאונדים, 13 אסיסטים ו-12 חסימות ב-1974) חלה לאחרונה בלוקמיה, ולאחר מלחמה קצרה בסרטן, גופו לא יכל עוד.

שחקן גולדן סטייט ווריירס לשעבר נייט ת'ורמונד. AP
אחד הגדולים. ת'ורמונד/AP

ת'ורמונד (2.11 מ'), חבר בהיכל התהילה, נבחר במקום השלישי של דראפט 1963 על ידי סן פרנסיסקו ווריירס, שלאחר מכן הפכה לגולדן סטייט. בקבוצה מהמפרץ רשם את עונותיו הטובות ביותר, כשהיה לאחד הריבאונדרים והחוסמים הטובים ביותר בתולדות הליגה. בסך הכל נבחר שבע שבע פעמים למשחק האולסטאר של ה-NBA, ועונת השיא שלו היתה 1969/70, כשהעמיד ממוצעים של 21.9 נקודות ו-17.7 ריבאונדים למשחק.

ב-1974 עבר לשיקגו, ואת הקריירה שלו סיים בקליבלנד. בסך הכל רשם 11 עונות ב-NBA, עם ממוצעים של 17.4 נקודות ו-16.9 ריבאונדים למשחק.

"איבדנו את אחת הדמויות האיקוניות בתולדות הליגה", אמר הבעלים של גולדן סטייט ג'ו לייקוב. "בלי ספק, הוא היה אחד השחקנים האהובים ביותר בתולדות המועדון".

ג'רי ווסט, ששיחק מולו בשנות השישים והשבעים, הוסיף: "זה יום קשה מאוד עבורי. איבדנו אדם יוצא מהכלל ומישהו שהערצתי. נייט היה, בלי ספק, אחד המתחרים העקשים ביותר שפגשתי בקריירה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן גולדן סטייט ווריירס לשעבר נייט ת'ורמונד. AP
דמות אהובה מאוד בווריירס. ת'ורמונד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully