וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראסל ווסטברוק לא נתן לאוקלהומה סיטי אינדיקציה שהוא רוצה לעזוב"

בארה"ב טוענים שרכז הת'אנדר "עצבני מהעזיבה של דוראנט ונחוש לקראת פתיחת העונה". דיווח: לברון יישאר בקליבלנד ושוקל לכמה שנים לחתום, ג'יי אר סמית' ידרוש 15 מיליון דולר לשנה

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הליגה מחכה להתפתחויות. ווטסברוק/AP

סוגיית עתידו של ראסל ווסטסברוק ממשיכה להעסיק את ה-NBA. היום (שני) פורסמה באתר "The Oklahoman" כתבה בנושא, ובה נטען, בין היתר, כי "ווסטברוק לא נתן שום אינדיקציה לאוקלהומה סיטי שהוא רוצה לעזוב. להיפך, מקורב לקבוצה תיאר אותו כעצבני מהעזיבה של קווין דוראנט, נחוש לקראת האתגר החדש שלו ופתיחת העונה: "הוא מוכן"".

אבל כמובן שהחששות של אוקלהומה סיטי הן מהקיץ הבא, בו יוכל הרכז הנפלא לעזוב ללא תמורה, כשחוזהו יסתיים. על כן, לא מן הנמנע כי הג'נרל מנג'ר סם פרסטי ינסה להעבירו בטרייד כבר עכשיו. "הדרך היחידה בה ווסטברוק יבטל את כל הספקולציות היא אם יאריך את חוזהו, אבל זה דבר שלדעת אנשי NBA רבים נראה מאוד לא ריאלי. שנה של ניצחונות וגדילה יכולה לשכנע אותו להישאר, אבל עונה של תסכול עלולה לדחוף אותו אל מחוץ לדלת. האם בכלל שווה להמר עליו?"

באתר Celticsblog צוטט מקור אחר כאומר: "OKC עדיין מנסה לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה, מה שלא יקרה כרגע. ראסל שולט בסיטואציה, אבל אם קבוצה כלשהו תנסה לקבל אותו, היא תזדקק להבטחה שיחתום אצלה לטווח הארוך".

עוד בנושא:

ללכת בעקבות החלום: בוסטון והטרייד הגדול הבא שמתבשל ב-NBA
פט ריילי: "מה שקרה עם וייד הפיל אותי לקרשים. היה לנו קיץ קשה"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
יישאר, לא ברור לכמה שנים. לברון/רויטרס

ומאוקלהומה סיטי, לקליבלנד. לברון ג'יימס כבר הודיע לראשי המועדון כי בכוונתו לחתום על חוזה חדש, אך לא ברור מתי זה יקרה, כך לפי ESPN. ה-MVP הבלתי מעורער של סדרת הגמר הוא אחד משלושה אנשי מפתח במועדון שעדיין מחכים לחתום על חוזה חדש, ביחד עם ג'יי אר סמית' (אליו נגיע מיד) והמאמן טיירון לו.

לברון נמצא כרגע בחופשה עם משפחתו. כשישוב ייפגש עם סוכנו ריץ' פול וישקול את האופציות שלו, אך לפי בריאן ווינדהורסט, הוא לא ממהר. לקינג ג'יימס יש מספר אפשרויות, המרכזיות שבהן הן לחתום על חוזה לעונה אחת תמורת 27.5 מיליון דולר (כפי שעשה בשני הקיצים האחרונים), או לחתום על חוזה ארוך-טווח שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בליגה, עם 30.8 מיליון דולר בעונה הבאה.

* שחקן שעתידו נראה מעורפל קצת פחות הוא ג'יי אר סמית'. הגארד של קליבלנד אמנם שחקן חופשי, אך על פי כל התחזיות אמור לחתום לעונה נוספת בשורות הקאבלירס. עם זאת, העיתונאי האמריקאי סטיב קיילר צייץ היום: "אני שומע שג'יי אר מחפש חוזה של 15 מיליון דולר לשנה. האם קליבלנד באמת יכולה לוותר עליו?" יש לציין כי לסמית' יש את אותו סוכן כמו ללברון ג'יימס, והשניים נחשבים לחברים קרובים מאוד.

* מיילס פלאמלי ומילווקי סיכמו על הישארותו של הסנטר בבאקס בארבע השנים הבאות תמורת 52 מיליון דולר.

* הגארד של שיקגו, ארון ברוקס, סיים את חוזהו בבולס וסיכם את תנאיו באינדיאנה פייסרס. הוא יחתום לעונה בה ירוויח שתיים וחצי מיליון דולר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית'. רויטרס
טוב, חולצות עולות הרבה כסף. ג'יי אר סמית'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully