וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "מה שקרה עם וייד הפיל אותי לקרשים. היה לנו קיץ קשה"

נשיא מיאמי היט סיפק מסיבת עיתונאים מרתקת: "זו אחריות שלי לגרום לדברים לקרות, ולא גרמתי לזה לקרות. הייתי צריך להיות שם, בניו יורק, במו"מ. לקחת קאנו ולחתור לאורך הים, ולהיות שם"

קיץ סוער עובר על מיאמי היט. הקבוצה מפלורידה, שהייתה אחת מאלה ששוחחו עם קווין דוראנט לפני שזה החליט לבחור בגולדן סטייט, לא השיגה את KD ומיד לאחר מכן נאלצה לומר שלום גם לכוכב שלה ב-13 השנים האחרונות, דוויין וייד, שהחליט לעזוב לעיר בה גדל, שיקגו.

במסיבת עיתונאים שקיים נשיא המועדון, פט ריילי, הוא הודה שהוא מתחרט על כל ההתרחשויות שהובילו לעזיבתו של וייד: "מה שקרה עם דוויין וייד פשוט הוריד אותי לקרשים. תכננתי דברים עבורו ועבור העתיד שלו בקבוצה. היה לי קו מחשבה לגבי סוף הקריירה שלו, כאן עם ההיט. זו האחריות שלי לדאוג שדברים כאלה יקרו, ואני זה שלא גרם לזה לקרות. דוויין עזב וכאן נגמר הסיפור הזה".

ריילי הוסיף: "אני מאוד מצטער על כך שלא שמתי את עצמי באמצע השיחות בין הקבוצה לדוויין. לא הייתי שם, בניו יורק, במהלך המשא ומתן וזו העבודה שלי. הייתי צריך לקחת קאנו ולחתור לאורך הים, ולהיות שם. זה לא יהיה אותו דבר בלי דוויין, אבל נסתכל קדימה. אני לא חושב שההחלט שלו הייתה קשורה לכסף, אלא למשהו אחר ושם שנינו כשלנו, אני יותר ממנו, כי הוא נכס, הוא כוכב והוא היה הפנים של הפרנצ'ייז שלנו. הייתי צריך לעשות כל מה שיכולתי ולנסות לשנות את דעתו. להראות לו את קו המחשבה שלי, על תמונה רחבה יותר, שחשבתי שיכולה לעזור לו. היה לנו קיץ קשה".

עוד בנושא:

דיווח: קווין גארנט שוקל האם להמשיך לעונתו ה-22 ב-NBA או לפרוש

דוויין וייד, מיאמי היט. GettyImages
עכשיו הוא כבר בשיקגו. וייד/GettyImages

מעבר לכך, ריילי הודה כי הקבוצה לא בטוחה אם ומתי כריס בוש יוכל לשוב לפרקט: "כרגע האווירה חיובית סביבו. הרופאים שלו ושלנו מתקשרים הרבה יותר טוב. אני יודע מה כריס רוצה, הוא רוצה לשחק וכמובן שאנחנו פתוחים לאפשרות הזו, אבל זה עדיין מקרה מאוד נזיל. זה נושא רגיש ומורכב".

* בגולדן סטייט חושבים בגדול. הווריירס צפויים לדרוש 15-20 מיליון דולר עבור הזכות לפרסם חסויות על חולצות הקבוצה, דבר שייכנס ל-NBA החל מעונת 2017/18.

* האלופה קליבלנד מבצעת כמה מהלכים לקראת העונה הבאה. סשה קהון, שלא זכה ליותר מדי הזדמנויות בעונה החולפת, הראשונה שלו בליגה, נשלח בטרייד לפילדלפיה, מה שיפנה מקום אצל הקאבס ל"בירדמן", כריס אנדרסן.

* בניו אורלינס מודים שטייריק אוואנס, הסובל מפציעה בברך, לא יהיה מוכן לפתיחת העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully