וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קווין גארנט שוקל האם להמשיך לעונתו ה-22 ב-NBA או לפרוש

האם אחרי בריאנט ודאנקן יאבד ה-NBA כוכב ענק נוסף? בארה"ב מדווחים כי KG, שלא שיחק מאז ינואר בשל בעיות ברכיים, שוקל לתלות את הנעליים. טום תיבודו: "ניתן לו את כל הזמן שיצטרך"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: גרג פופוביץ' נפרד מטים דאנקן

האם אחרי פרישתם של קובי בריאנט וטים דאנקן ה-NBA עומד לאבד כוכב ענק נוסף? קווין גארנט, השריד האחרון בליגה מלפני שביתת השחקנים ב-1998, שוקל האם להשלים את שנתו האחרונה בחוזה או לתלות את הנעליים וכנראה להצטרף לכוכבי לוס אנג'לס לייקרס וסן אנטוניו ספרס במחזור של 2021 בהיכל התהילה. אם בכל זאת ימשיך, ישבור גארנט את שיאם של רוברט פאריש וקווין וויליס וירשום את עונתו ה-22 בליגה הטובה בעולם.

על פי הדיווחים בארה"ב גארנט בן ה-40, שנבחר במקום החמישי על ידי מינסוטה טימברוולבס בדראפט 1995 ולא שיחק מאז 23 בינואר בשל בעיות בברכיו, טרם החליט האם ישחק בעונת 2016/17. הפורוורד האגדי שוחח בחודש האחרון גם עם המאמן ונשיא הכדורסל החדש של מינסוטה, טום תיבודו, וגם עם הנשיא גלן טיילור ואמר להם כי הוא רוצה לשחק עונה נוספת ולנסות לסיים את הקריירה עם עונת פלייאוף, אך שהוא באמת לא יודע אם הוא מסוגל לכך. תיבודו אמר כי הוא "מוכן לתת לו את כל הזמן לו יזדקק, כי לשחקנים גדולים מגיעה כזו התחשבות".

עוד בנושא

ללכת בעקבות החלום: בוסטון והטרייד הגדול הבא שמתבשל ב-NBA
דראמונד יחתום על חוזה מקסימום בדטרויט, ואן גנדי: "זו הייתה המטרה הראשונה שלנו בפגרה"
ורז'או סיכם לעונה נוספת בגולדן סטייט, רדיק מגונן על דוראנט

שחקן מינסוטה טימברוולבס קווין גארנט. GettyImages
סוף הדרך? גארנט/GettyImages

טיילור התבטא בנושא ואמר: "אני אעזור לקווין לעשות כרצונו. אם הוא ירצה, נכריז לאוהדים כי הוא הולך לשחק בשלושת משחקי הבית הראשונים של העונה ואז לפרוש, או משהו דומה". אם זה אכן יקרה, הכנסתו של KG להיכל התהילה תידחה בשנה והוא יקבל את הבמה לעצמו, חסרת בריאנט ודאנקן.

שחקן העבר והפרשן בהווה, רג'י מילר, מתגורר בסמוך לגארנט. "אני חושב שהוא קצת קרוע", אמר, "זה המאבק עתיק היומין בין השכל לחומר. אני בטוח שהמוח שלו אומר לו שהוא מסוגל להמשיך, אך לא ברור האם גופו מסכים".

"כמובן שיהיה עצוב מאוד אם הוא יפרוש", הוסיף, "כבר איבדנו את קובי ואת טים, קווין הבא בתור. ואז דירק נוביצקי, פול פירס, וינס קרטר. עצוב".

קווין גארנט שחקן מינסוטה טימברוולבס. מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס, צילום מסך
חזר הביתה לפני כשנה וחצי. גארנט/צילום מסך, מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס

KG בילה במינסוטה 12 עונות לפני שעבר לבוסטון סלטיקס וחבר לריי אלן ופול פירס על מנת לזכות באליפות, דבר שהצליחו לעשות ב-2008, לאחר מכן עבר לברוקלין נטס ובפברואר האחרון חזר הביתה. הוא אמור להרוויח שמונה מיליון דולר בעונה הקרובה. הוא מדורג חמישי בכל הזמנים בכמות המשחקים (1,462) ושלישי בנקודות בעונה סדירה (50,418). בעונה שחלפה שיחק רק 38 משחקים והעמיד את הממוצעים הגרועים בקריירה שלו - 3.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-14.6 דקות.

עדכונים נוספים:

* קליבלנד העבירה בטרייד את סשה קאון וכסף לפילדלפיה תמורת הזכויות על צ'וקוודיאבר מדואבום. על פי הדיווחים הסיקסרס לא אמורים להחזיק ברוסי זמן רב, והם אמורים לשחררו.

* את החלל שנוצר לא לקח לקבאלירס הרבה זמן למלא, והם החתימו את כריס אנדרסן על חוזה מינימום.

* המושבה האירופית בפילדלפיה מתרחבת: דריו סאריץ' חתם ויצטרף לסרחיו רודריגס שהגיע הקיץ.

* שלושה שחקנים חדשים לסקרמנטו: הקינגס החתימו את שחקני השנה הראשונה גאורגיוס פפאגיאניס מפנאתיניייקוס, הגארד מלאקי ריצ'רדסון ואת סקאל לביסייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully