וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראמונד יחתום על חוזה מקסימום בדטרויט, ואן גנדי: "זו הייתה המטרה הראשונה שלנו בפגרה"

אחרי עונת שיא, הסנטר בן ה-22 ימשיך בעיר המכוניות לחמש שנים תמורת 130 מיליון דולר. הבעלים התרגש: "תענוג לראות את אנדרה משחק", ואן גנדי: "המספרים שלו מדברים בעד עצמם"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: פופוביץ' נפרד מדאנקן

בצל טירוף ההחתמות ברחבי ה-NBA, דטרויט הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של אנדראה דראמונד. הסנטר בן ה-22 של הפיסטונס חתם עונה שיא מרשימה עם ממוצעים של 16. נקודות, 14.8 כדורים חוזרים והפך לשחקן הראשון של דטרויט שנבחר למשחק האולסטאר מאז אלן אייברסון ב-2009. דראמונד יחתום לחמש שנים תמורת 130 מיליון דולר לכול התקופה.

בעלי הפיסטונס, טום גורס, הצהיר: "מהרגע שאנדרה הגיע לקבוצה זה פשוט תענוג לראות אותו משחק. הוא התבגר בצורה מרשימה והאבולוציה שלו כשחקן כדורסלן היא אדירה. יש לו אופי מרשים ומסירות חסרת תקדים עבור הפיסטונס. אני גאה בו שאימץ לחיקו את הדרך של דטרויט, ונרגש לגבי המשך דרכנו המשותפת".

אנדרה דראמונד, דטרויט פיסטונס. AP
הפיסטונס מחייכים. דראמונד/AP

עוד בנושא:
ורז'או סיכם לעונה נוספת בגולדן סטייט, רדיק מגונן על דוראנט
תופעה חדשה ב-NBA: ג'ף טיג חוזר לגור אצל ההורים, והוא ממש לא לבד
דיווח בוושינגטון: דאוסון יקבל זימון למחנה הסופי של הוויזארדס

סטן ואן גנדי הוסיף: "הארכת החוזה של אנדרה הייתה המטרה הראשונה שלנו לקראת הפגרה. המספרים שלו מדברים בעד עצמם, אבל יותר מהכול מדובר ברצון המשותף של השחקן והארגון לשתף פעולה גם בעתיד. גדלנו ביחד ואנחנו רוצים לקחת את הפרויקט הזה קדימה".

דראמונד נבחר תשיעי בדראפט 2012 כאשר הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה שקלע 1,000 נקודות, 1,000 כדורים חוזרים, 100 חסימות ו-100 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully