וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בוושינגטון: דאוסון יקבל זימון למחנה הסופי של הוויזארדס

הישראלי קלע רק 2 נקודות ב-15 דקות בניצחון קבוצתו בליגת הקיץ, אך רשת CSN מדווחת כי יקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו מול צוות המאמנים הבכיר בספטמבר. עוד קבוצות עשויות להגיש לו הצעות דומות

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. מגד גוזני
עוד צעד בדרך להגשמת החלום. דאוסון/מגד גוזני

דווקא לאחר משחק השיא שלו בליגת הקיץ, שב הלילה (חמישי) שון דאוסון להציג יכולת לא מרשימה בוושינגטון בניצחון הקבוצה 60:71 על אטלנטה. הישראלי שוב לא עלה בחמישייה, קם מהספסל וסיפק שתי נקודות (1 מ-4 מהשדה) ב-15 דקות של משחק, בצירוף ריבאונד אחד ושתי עבירות.

למרות היכולת, רשת CSN המקומית פרסמה אמש לפני המשחק כי הישראלי צפוי לקבל זימון למחנה הסופי של הקבוצה כדי שהצוות הבכיר של המועדון יוכל לבדוק את יכולתו. עם זאת, נכתב בדיווח שדאוסון יצטרך להסכים להזמנה, כשייתכן שעוד קבוצות ינסו לבחון אותו ולהזמין אותו למחנה דומה. המחנה עצמו יחל באמצע ספטמבר, מה שאמור לשים את החותם על הישארותו של השחקן במכבי ראשון לציון, אם לא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

דאוסון קיבל שבע דקות במחצית הראשונה במשחק הלילה, זרק פעמיים והחטיא פעמיים. גם חבריו נראו רע מאוד, קלעו 25 נקודות בלבד במחצית הראשונה וכבר מצאו עצמם בפיגור 42:25 בפתיחת הרבע השלישי. וושינגטון הצליחה לחזור, דאוסון שב לפרקט באמצע הרבע השלישי, ושתי דקות לסיום הרבע קלע סוף סוף את הנקודות הראשונות שלו במשחק, שצימקו ל-48:45.

ברבע המכריע המהפך הושלם, דאוסון ירד לספסל וקבוצתו ניצחה בסופו של דבר 60:71 בזכות 23:46 במחצית השנייה בדרך לרבע הגמר, שם תפגוש בשבת את שיקגו. קלי אוברה בלט עם 22 נקודות בוושינגטון.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים החליטה: הולכים על שון דאוסון
דיווח: הקליפרס, בוסטון וסקרמנטו דנו בעסקה סביב בלייק גריפין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully