וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורז'או סיכם לעונה נוספת בגולדן סטייט, רדיק מגונן על דוראנט

הסנטר סיכם תמורת 1.5 מיליון דולר. גארד הקליפרס על ''ההחלטה': "כשקבוצה מחתימה כוכבים זה מותר, אבל כששחקן עושה צעד כזה זה פסול?". איגודלה בהתבטאות מפתיעה, ברגע האחרון: ג'ינובילי דחה הצעה מפילדלפיה

יח"צ - חד פעמי

אחרי שאיבדה לא מעט שחקנים משלימים בחודש האחרון, גולדן סטייט מתחילה לבנות מחדש את הספסל שלה. אחרי הההצטרפות של זאזא פאצ'וליה ודיוויד ווסט וההישארות של איאן קלארק וג'יימס מייקל מקאדו, שחקן נוסף נשאר ויעבה את הרוטציה של סטיב קר: אנדרסון ורז'או. הסנטר הברזילאי (33, 2.12), שהגיע במהלך העונה שעברה מקליבלנד והפסיד לה את האליפות, סיכם לעונה נוספת בקבוצה תמורת חוזה מינימום לווטרן, כך על פי מארק שטיין מ-ESPN. ורז'או, ששימש בתקופה הקצרה שלו במדי הווריירס כסנטר שלישי אחרי אנדרו בוגוט ופסטוס אזילי, אמור להיות הסנטר השני ברוטציה אחרי פאצ'וליה.

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם פסטוס אזילי, אנדרסון ורז'או. GettyImages
עדיין יחד. ורז'או וקר/GettyImages

במקביל, גולדן סטייט ממשיכה להדוף ביקורות מכל כיוון על הצטרפותו של קווין דוראנט. אנדרה איגודלה התראיין אמש לתחנת רדיו בניו יורק, התייחס למעבר המתוקשר של KD והפתיע כשטען ש"עכשיו אחרי שקווין שחקן שלנו, אני יכול לומר שהקבוצה הכי טובה שפגשנו בפלייאוף בשנה שעברה הייתה אוקלהומה סיטי. הם היו קבוצה טובה מאיתנו והם היו טובים יותר מקליבלנד. הגיע להם לזכות באליפות".

איגודלה אמר ש"דוראנט יוסיף לנו המון מחץ, אני מודה שאני לא מבין את הביקורות", וגם ג'יי ג'יי רדיק מהקליפרס הביע תמיכה בסדרת ציוצים, בהם כתב בין היתר: "מאז שמיאמי יצרה 'סופר-קבוצה' ב-2010 היו חמש אליפויות שונות בשש שנים. כל ההתבייכנות הזאת על איזון בליגה פשוט לא לעניין. גם בוסטון יצרה קבוצת כוכבים ב-2008, אבל עשתה את זה באמצעות טריידים. אז אם קבוצות מקבצות כמה כוכבים זה בסדר, ואם שחקנים עושים את זה אז פתאום זה פסול? לשחקנים צריך להיות חופש להחליט איפה הם רוצים לשחק. נקודה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
תמיכה מכיוון בלתי צפוי. דוראנט/רויטרס

עוד חדשות מרחבי ה-NBA

* כצפוי, מאנו ג'ינובילי חתם על הארכת חוזה בסן אנטוניו, אבל זה קרה רק לאחר טוויסט מפתיע בעלילה. ב'יאהו' דווח שאחרי שהארגנטינאי הוותיק גם כבר הודיע שלא יפרוש ויחזור לעונה נוספת בספרס, פילדלפיה נכנסה לתמונה ו"גרמה לסן אנטוניו לשלש את ההצעה", כך שלבסוף הגארד ירוויח 14 מיליון דולר בעונה הבאה. על פי הערכות הסיקסרס הציעו לג'ינובילי כ-30 מיליון דולר לשנתיים, אך השנה השנייה בחוזה לא הייתה מובטחת. פילי רצתה שחקן ותיק ומנוסה שישליםאת הקו האחורי שכולל את ג'ריד בייליס וסרחיו רודריגס, אך תיאלץ לחפש שחקן אחר, אם תמצא כזה.

* ב'לוס אנג'לס טיימס' מדווחים שריימונד פלטון סיכם לעונה בקליפרס, אחרי שהסכים לרדת בדרישותיו ולחתום על חוזה מינימום לווטרן (1.5 מיליון דולר לעונה). זו תהיה הקבוצה השישית בקריירה של הרכז המוצק ולמרות התקוות להחיות את הקריירה, נראה שצפויה לו תחרות קשה על דקות משחק עם ג'מאל קרופורד ואוסטין ריברס.

* ברוקלין סיכמה עם רנדי פוי, ג'ו האריס ואנתוני בנט, שינסה להוכיח פעם נוספת שהוא אינו פלופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully