וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירד נגד דוראנט: "לא הייתי מעלה על דעתי לשחק עם מג'יק ג'ונסון"

הביקורות על KD נמשכות: בירד טען ש"כנראה שהשחקנים של ימינו קורצו מחומר אחר" וש"אני הייתי מנצח את היריב, לא מצטרף אליו". לארי סנדרס שוקל לחזור מהפרישה, יחתום בגולדן סטייט או קליבלנד?

רויטרס

ההחלטה השנויה במחלוקת של קווין דוראנט להצטרף לגולדן סטייט ממשיכה לעורר הדים ברחבי ארצות הברית. אחת הטענות נגד דוראנט, אולי המרכזית שבהן, היא שכוכבי על בעבר לא היו נוהגים כמוהו גם אם היו יכולים. לארי בירד המשיך את הקו הזה אמש (שבת) כשהתארח בתוכנית הרדיו של מארק בויל וכריס ספטולה והתייחס למעבר המתוקשר.

"כששחקנים בסדר גודל כזה מתאחדים זה הופך אותם להרבה, הרבה יותר חזקים. אני מבין את השחקנים שרוצים להיות כמה שיותר תחרותיים, להישאר כמה שיותר קרוב לקבוצות עם סיכוי לאליפות, אבל אני גם יודע שאני לא הייתי מעלה על דעתי לעבור ללייקרס ולהצטרף למג'יק ג'ונסון. הייתי מעדיף לנסות לנצח אותו", אמר. "כנראה שהחבר'ה האלה שונים ממני וכל עוד זה אפשרי מבחינת תקנות הפרי אייג'נסי, כנראה שיהיו עוד מהלכים כאלה".

עוד ב-NBA:
ג'יימס הארדן ישאר ביוסטון עד 2020 תמורת 118 מיליון דולר
הדו קרב הראשון בין סימונס לאינגרם הסתיים בניצחון הלייקרס
ספייטס חתם בקליפרס, קנדריק פרקינס מועמד לגולדן סטייט

מג'יק ג'ונסון לוס אנג'לס לייקרס מול לארי בירד בוסטון סלטיקס. AP
תארו לכם אותם משחקים יחד. בירד/AP

במסיבת העיתונאים בה הוצג, דוראנט השיב לטענות לפיהן "בחר בדרך הקלה" ואמר ש"ההפך, בחרתי בדרך הקשה. עזבתי את איזור הנוחות שלי", אבל דבריו של בירד מוסיפים עוד שמן למדורה, אחרי שגם רג'י מילר ביקר אותו ואמר ש"דוראנט עשה קיצור דרך לא הכרחי לתואר".

בינתיים מתברר שגם סטיב נאש עמד מאחורי המהלך. בכתבה שפורסמה ב'ספורטס אילוסטרייטד' נטען כי נאש "הסיר דאגה מליבו של דוראנט, כשהוא הביע חשש מהכימיה שתהיה בגולדן סטייט אם יחתום בה". על פי בכיר בהנהלת גולדן סטייט, "אלמלא השיחות עם סטיב נאש, לא בטוח שהיינו מצליחים להביא את דוראנט".

גם לעוזר מאמן גולדן סטייט, רון אדאמס, היה חלק חשוב בשכנוע של דוראנט. KD עצמו טען במסיבת העיתונאים כי אדאמס, ששימש כעוזר מאמן בת'אנדר בסוף העשור הקודם, "הוא הסיבה היחידה שבזכותה הגעתי לכאן". אמש עוזר המאמן, שנחשב לאדריכל ההגנה המשופרת של הווריירס, אמר: "אני מקווה שיש לי חלק בזה שהוא הגיע. זה שהוא מכיר אותי ושיש לנו יחסים מצוינים בטח לא הזיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
השתכנע בזכות נאש. דוראנט/רויטרס

הסגל של גולדן סטייט ממשיך לקבל צורה. אמש דייויד ווסט חתם רשמית, אחרי שוויתר על לא מעט כסף בניסיון נוסף להשיג טבעת. אמש התווסף שם מפתיע נוסף לרשימת המועמדים: לארי סנדרס. הסנטר, ששיחק לאחרונה במילווקי בעונת 2014/15 והחליט לפרוש במפתיע אחרי שסבל מדיכאון, עורך לאחרונה אימונים אישיים בקליפורניה ועל פי דיווחים נמצא כמעט בכושר משחק. כמה קבוצות כבר הביעו בו עניין, אבל הוא עצמו, אם לשפוט על פי הציוצים שפרסם אמש, מקווה לחתום בגולדן סטייט או בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully