וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס ספייטס חתם בקליפרס, קנדריק פרקינס מועמד לגולדן סטייט

הפורוורד הוותיק עוזב את סגנית האלופה, כשם שעשו אזילי, ברנדון ראש ובארבוסה. ג'יימס מייקל מקאדו נשאר, הסנטר ששיתף פעולה עם דוראנט מועמד. קרי: "לא נביס את כולם, לא נסיים ב-0:82"

רויטרס

קווין דוראנט הוצג אמש (חמישי) באופן רשמי כשחקן גולדן סטייט ווריירס, ובארצות הברית ממשיכים לעסוק ללא הרף בסגנית האלופה, שמסתמנת כאחת הקבוצות החזקות ביותר בתולדות הליגה, לפחות על הנייר.

עם זאת, כפי ששוער, הווריירס לא יצליחו לשמור על הסגל המסייע שלהם, ולאחר שאנדרו בוגוט הועבר לדאלאס ופסטוס אזילי מצא בית חדש בפורטלנד, חתם היום השחקן החופשי מוריס ספייטס בקליפרס, על חוזה שפרטיו לא פורסמו אך בארצות הברית טוענים שמדובר בחוזה מינימום. כמו כן, שחקן חופשי נוסף, ברנדון ראש, חתם רשמית במינסוטה לעונה תמורת 3.5 מיליון דולר.

מי שחתם לעונה נוספת הוא ג'יימס מייקל מקאדו, שהפציע לדקות לא רעות בכלל לקראת סיום הפלייאוף אשתקד וירוויח בעונה הבאה 980 אלף דולר לעונה. בארצות הברית מדווחים שגם קנדריק פרקינס הוותיק נמצא על הרדאר של הווריירס, בעיקר בשל יחסיו הקרובים עם קווין דוראנט, איתו שיתף פעולה באוקלהומה סיטי.

עוד בנושא:

דוראנט הוצג: "רציתי להסתכל לסטף בעיניים ולשאול איך הוא מרגיש"
בארקלי: "מה שקווין דוראנט עשה זה לרמות את הדרך שלך לאליפות"

מוריס ספייטס, גולדן סטייט ווריירס. AP
מצא בית חדש. ספייטס/AP

היום נדרש לנושא גם ה-MVP המכהן סטפן קרי. כשנשאל כיצד הגיב להחלטה של דוראנט, השיב: "זה מהלך גדול של אדם גדול. להרבה אנשים יהיה מה להגיד. זו היתה החלטה קשה עבורו בגלל איך שהרגיש כלפי אוקלהומה סיטי, היה לו מאוד אכפת, אבל זה גם מראה איזה אופי יש לו".

לשאלה כיצד פנה אליו אמר סטף: "פשוט היינו מי שאנחנו. כל מה שעשינו זה לדבר. אמרנו לו איך דברים יהיו, איך נפעל ואיך הוא יתאים לזה. הוא יתאים בול. הוא שחקן קבוצתי, זה מי שהוא. אמרנו לו שהוא לא יצטרך לשנות דבר ואנחנו לא נצטרך לשנות שום דבר בשבילו, הוא פשוט יתאים. אמרנו לו שזה הדבר הכי טוב עבורו".

על אף הסגל מלא הכישרון, קרי דואג להבהיר: "רק בגלל שיש לנו את KD ועוד כמה שחקנים לא אומר שנביס את כולם. זה לא כאילו למי שיש את השחקנים הכי מוכשרים מנצח. נצטרך לעבוד. נצטרך לשחק היטב. לא נסיים במאזן 0:82, יהיו לנו אתגרים. אנחנו רגילים ללחץ הזה, נהיה יותר מוכנים אליו הפעם. אנחנו ממוקדים במשימה. היינו הנבלים בגמר, כך שנהיה מוכנים יותר הפעם. כל מה שמשנה זה מה שקורה בחדר ההלבשה שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קווין דוראנט עם סטפן קרי. GettyImages
שיתוף פעולה מרתק. קרי ודוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully