וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט הוצג: "רציתי להסתכל לסטף בעיניים ולשאול איך הוא מרגיש"

שלושה ימים אחרי שהדהים את ה-NBA, הכוכב הגדול הצטרף רשמית לגולדן סטייט וחתם על החוזה: "דיברתי עם ווסטברוק, זה קשה, אבל הוא כיבד את ההחלטה. יהיה תהליך, אבל הוא ישתלם"

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס. סופי ורשמי. שלושה ימים אחרי המעבר שהרעיד את ה-NBA, הכוכב הגדול שמצטרף לסגנית האלופה חתם הערב (חמישי) על החוזה שלו באוקלנד והגיע למתחם של הקבוצה, על מנת לקיים את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשחקן הווריירס. הקבוצה לא פרסמה בהודעה הרשמית את פרטי העסקה.

דוראנט אמר: "ההחלטה שלי הייתה אמיתית, אותנטית. זו הייתה תחושה שלא יכולתי להתעלם ממנה. אני לא יודע מה יקרה הלאה ואיך אני יכול להשתפר, כי רק הגעתי לפה, אבל אני תמיד רוצה להשתפר, ללמוד מהחבר'ה האלה, לעזור להנהיג ולהיות אני. אני תמיד ספונטני על המגרש, מוכן לשינויים".

עוד אמר דוראנט: "היה לי קשה לעזוב את אוקלהומה סיטי, בניתי שם המון חברויות והתלבטתי במשך שלושה ימים. הייתי שם המון זמן וזה תמיד יהיה חלק ממני, אבל בשלב הבא של חיי אני רוצה משהו שונה. כשהווריירס באו להיפגש איתי, הכל אצלם היה אמיתי. עד שאתה לא פנים אל פנים מולם, אתה לא יודע כמה הם רציניים. הם באו כמו משפחה גדולה לפגישה וזה הרגיש שהם באו לעשות עסקים. הכל היה חלק מהרגע הראשון והרגשתי שזה שילוב מצוין עבורי".

KD הוסיף: "אני יכול לשלוט רק בדרך בה אני מגיע לעבוד כאן כל יום ואיך אני יכול לעזור לקבוצה. אני לא יכול לדאוג לרעשים חיצוניים".

על הפגישה עם הווריירס סיפר דוראנט: "רציתי להסתכל לסטף ולשאר החבר'ה בעיניים ולשאול אותו איך הוא מרגיש לגבי הצטרפות של מישהו כמוני לקבוצה. הם רצו להבהיר לי כמה טוב אשתלב בקבוצה שלהם והרגשתי שאני צריך להיות חלק מזה. איגודאלה אמר לי שהחיבור בין השחקנים מצוין וזה יהיה הכי כיף שהיה לי בכדורסל עד היום. כולם כאן אמרו לי רק להיות אני. לזרוק את הזריקות שאני בדרך כלל זורק, לא להיות שקט מדי. זה יהיה תהליך, אבל ישתלם בסוף. אני בטוח".

על ראסל ווסטברוק: "דיברתי עם ראסל. זה קשה, היינו חברים לקבוצה כל כך הרבה שנים והיו לי זכרונות נהדרים. הוא לא היה מרוצה מההחלטה, אבל כיבד אותה כחבר שלי. היחסים בינינו נהדרים וזה היה פרק מצוין בחיים שלי, אבל הרגשתי שזו החלטה טובה לקחת. אני לא יכול להתחשב ברגשות של כולם".

צפו בדוראנט נוחת באוקלנד ועושה היכרות עם הווריירס

מאמן הווריירס, סטיב קר אמר: "קווין מתאים בצורה מושלמת לסגנון שלנו. זה כנראה לא יילך חלק ויהיו כמה תקלות, אבל התקווה היא שנריץ את הסגל שלנו כמו שצריך. התחושה היא שהכל יהיה טוב ושזו התאמה מושלמת".

קר נשאל איפה דוראנט ישתלב והגיב בצחוק: "לא בדיוק החלטתי... אבל הוא עשוי להיות בחמישייה".

עוד הוסיף המאמן: "ידענו איזו קבוצה יש לנו, ידענו שהפסדנו בגמר וידענו שאפשר להשתפר. אנחנו רוצים להיות טובים יותר. אי אפשר לשפר יותר את הקבוצה מאשר להוסיף את KD. עכשיו צריך להרכיב את כל החלקים וברגע שזה יקרה, יהיה לנו מאוד כיף".

ה-GM בוב מאיירס הודה: "הייתי בהלם כשקווין החליט לבוא אלינו. עד שהוא לא התקשר ואמר לי את זה, לא חשבתי שזה יקרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
ברוכים הבאים/AP
קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully