וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזה מפלצתי: ג'יימס הארדן ישאר ביוסטון עד 2020 תמורת 118 מיליון דולר

הכוכב של הרוקטס קיבל הארכת חוזה בשנתיים נוספות מעבר לחוזהו המקורי: "זה הבית שלי". דווין וייד התראיין לראשונה מאז המעבר לשיקגו: "התפקיד של פט ריילי זה לא להיות החבר הכי טוב שלי". אביו של דוראנט סיפר מה ייעץ לבנו: "פעם אחת בחיים שלך, תהיה אנוכי"

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
118 מיליון דולר לארבע עונות. ג'יימס הארדן/AP

מאז נפתח טירוף ההעברות ב-NBA עברו לא מעט שחקנים תמורת סכומי עתק, והערב (שבת) נרשמה עסקה מעט מפתיעה, כשיוסטון בחרה לפתוח את חוזהו של ג'יימס הארדן ולשלם לו 118 מיליון דולר לארבע העונות הקרובות. להארדן היה חוזה לשנתיים נוספות במדי הרוקטס, מה שלא מנע מהקבוצה הטקסנית לצרף אותו לצמרת המרוויחים בליגה. "אני שמח להשאר פה לארבע עונות נוספות", אמר הארדן לאחר ההודעה על החתימה, "זה הבית שלי".

על פי הדיווחים בארצות הברית, הארדן יקבל העלאה בשכרו לשנתיים הקרובות שיעמדו על 26.5 מיליון דולרים ו-28.3 מיליון דולרים בהתאמה, בעונה השלישית ירוויח 30.4 מיליון דולרים ובעונה האחרונה יחזיק באופציית יציאה, שאם יבחר שלא להשתמש בה ירוויח 32.7 מיליון דולרים.

הארדן הגיע ליוסטון בתחילת עונת 2012/13 אחרי שלוש עונות באוקלהומה סיטי. עם הגעתו לטקסס הפך לאחד הקלעים המובילים ב-NBA כשבעונה האחרונה רשם 29 נקודות, 7.5 אסיסטים ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, תוך כדי שהוא שובר את שיא האיבודים לעונה אחת.

דוויין וייד, מיאמי היט. GettyImages
מסכם תקופה. דווין וייד/GettyImages

המעבר הגדול של דווין וייד לשיקגו ממשיך להכות גלים. במהלך הימים האחרונים, עוד לפני העזיבה של מיאמי, התגלו פערים משמעותיים בין וייד להיט, כשלפי ESPN במהלך המגעים בין הצדדים לא נוצר שום קשר ישיר בין וייד לנשיא מיאמי, פט ריילי. הגארד שעזב את פלורידה אחרי 13 שנים התייחס היום לראשונה לעזיבה ולמערכת היחסים שלו עם ריילי.

"יהיו הרבה דברים שייאמרו עכשיו עליי ועל פט. קודם כל, אני אוהב את פט", אמר וייד, "יש לו עבודה לעשות, ויש לו כובע קשה מאוד לחבוש. התפקיד הזה הוא לפעמים לא להיות החבר הכי טוב שלי, התפקיד הזה הוא להיות איש עסקים, וזה מעצבן. אתה אוהב בן אדם, ואז הצד העסקי יוצא, ואתה צריך להסתדר עם זה".

* מי שבינתיים הצטרף להיט, כך על פי דיווחים הלילה בארצות הברית, הוא הפורוורד דרק וויליאמס שסיים את חוזהו בניו יורק. וויליאמס, שנבחר שני בדראפט 2011, רשם העונה 9.3 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

* בגיל 38 כריס אנדרסן עשוי לחזור למרכז הבמה ולחתום בקליבלנד. אחרי ארבע עונות במיאמי, נשלח העונה הסנטר ממיאמי לממפיס בטרייד.

* סקרמנטו מחפשת לעשות שינוי. הקבוצה של עומרי כספי מחפשת קבוצה שתקלוט את קוסטה קופוס, בן מקלמור ורודי גיי בטרייד.

* פול פירס צפוי להמשיך עונה נוספת ולא לפרוש.

אביו של קווין דוראנט התייחס למעבר של בנו לגולדן סטייט, ושפך מעט אור על הסיבות להחלטה השנויה במחלוקת. כשנשאל מה אמר לבנו, ענה: "להיות אנוכי. פעם אחת בחיים שלך להיות אנוכי ולחשוב על עצמך. זה הדבר היחיד שיכולתי להגיד לו. זה דבר שקשה לו לעשות, כי זו לא האישיות שלו. אבל לפעמים בהתפתחות שלך כאדם אתה חייב לקבל החלטות שמבוססות על עצמך ועל המשפחה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully