וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה פושרת: שון דאוסון פתח את ליגת הקיץ בווגאס עם 6 נקודות

הישראלי עלה מהספסל, קיבל 15 דקות ודייק ב-2 מ-6 מהשדה ו-2 מ-6 בלבד מהעונשין בניצחון 73:88 של וושינגטון על יוטה. 12 נקודות ו-7 ריבאונדים לדראגן בנדר, ברנדון אינגרם ניצח את בן סימונס

שחקן מכבי ראשון לציון, שון דאוסון. ברני ארדוב
פתח חלש והשתחרר. דאוסון/ברני ארדוב

המסע של שון דאוסון אל עבר חלום ה-NBA נפתח הלילה (בין שבת לראשון), עם הופעתו הראשונה בליגת הקיץ במדי וושינגטון. הישראלי עלה מהספסל וניפק 6 נקודות (2 מ-6 מהשדה, 2 מ-6 מהעונשין) ב-15 דקות בניצחון 73:88 על יוטה, כשהוא מוסיף גם ריבאונד, אסיסט וחטיפה. דאוסון פתח את המשחק בצורה קצת מהוססת והחטיא את ארבע הזריקות הראשונות שלו מהקו, אולם התאושש בהמשך וסיפק דאנק נאה במתפרצת, אחרי חטיפה. קלי אוברה הוליך את הוויזארדס עם 20 נקודות, בעוד ש-28 נקודות של טריי ליילס לא הספיקו לג'אז. דאוסון ינסה להרשים יותר במשחקים הבאים מול אטלנטה וברוקלין.

ברנדון אינגרם, לוס אנג'לס לייקרס. AP
טבילת אש. אינגרם/AP

משחק מסקרן נוסף שנערך הלילה הפגיש בין שתי הבחירות הראשונות בדראפט האחרון, בן סימונס (פילדלפיה) וברנדון אינגרם (ל.א לייקרס). הרוקי של הסיקסרס היה קצת מעל מקבילו במצ' אפ האישיף כשסיים עם 8 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 2 מ-4 מהקו), 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים וגם 7 איבודים לעומת 7 נקודות (3 מ-12 מהשדה) של אינגרם. למרות זאת, הלייקרס היו אלה שניצחון 59:60 מסל ניצחון של דיאנג'לו ראסל, שהיה מעל כולם לאורך כל המשחק וסיים עם 22 נקודות.

גם דרגאן בנדר פתח את הופעותיו בליגת הקיץ עם פיניקס סאנס שניצחה 73:86 את פורטלנד. הפורוורד הקרואטי הצעיר שיחק בעמדת הפאוור פורוורד וקיבל 29:30 דקות שבמהלכן סיפק שורה סטטיסטית של 12 נקודות, שבעה ריבאונדים ושתי חטיפות. בנדר קלע באחוזים לא טובים עם 4-13 מהשדה ומחוץ לקשת קלע רק שלשה אחת מתוך שבע ניסיונות וסיים את המשחק עם מדד של 9+. מי שבלט מעל כולם בסאנס היה דווין בוקר שקלע 28 נקודות והוסיף גם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully