וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים שלא ממשיכים בהפועל תל אביב: לא קיבלנו בכלל שכר

בזמן ששחקנים שאמורים לשחק באדום בעונה הבאה טוענים שקיבלו חלק מהשכר במסגרת פריסת התשלומים, אלה שלא טוענים ליחס בעייתי יותר. גם חיילים טוענים לתשלום חלקי. בומבה זועם. תגובת הקבוצה: "לא נתייחס באופן פרטני לענייני שכר אישי של שחקנים"

ברני ארדוב

בעוד מספר ימים הפועל תל אביב תחל את אימוניה, אך האווירה בקרב השחקנים רחוקה מלהיות שקטה.

שלשום היה אמור להיכנס התשלום הראשון על המשכורות שעדיין לא שולמו, כפי שסוכם עם ארגון השחקנים, אך לטענתם של שחקנים בהפועל תל אביב רק חצי מהסכום הופקד בחשבון.

בנוסף, חלקם מתלוננים כי לא נכללו בונוסים על נקודות ואילו חלק אחר טוענים כי לחשבון הבנק שלהם נכנס פחות ממחצית שכר הבסיס. יתרה מכך, שחקנים בקבוצה הביעו תרעומת על כך שאפילו חלק מהחיילים קיבלו רק מחצית משכרם, ואמרו: "לא מכובד לתת לשחקן של 4,000 שקל רק 2,000 שקל".

עוד בנושא:

שחקנים בהפועל תל אביב: קיבלנו רק מחצית מהסכום שהובטח לנו
הפועל תל אביב טענה שהמשכורות שולמו. שחקן: הכסף לא הגיע
הפועל תל אביב מתקשה לאתר את שוינפלד, החתימה על החוזה מתעכבת

אמיר כבירי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא שקט בקבוצה שלו. אמיר כבירי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

אלא שתלונות אלה שייכות לשחקנים שאמורים להישאר בהפועל תל אביב. אחרים, שלא אמורים להיות באדום בעונה הבאה, טוענים כי לא קיבלו כסף בכלל, במסגרת אותו הסכם הפעימות מול ארגון השחקנים. אחד מהם הוא סיראז' נאסר, שאמור להיפגש מחר עם הפועל תל אביב יחד עם סוכנו דודו דהאן. ייתכן כי בהפועל תל אביב ירצו להגיע להסדר עם השחקן בנוגע לחובות כלפיו. גם אלון תורג'מן, שחתם בבני יהודה, טוען ליחס דומה לזה שקיבל נאסר.

בגזרת הזרים, קלאודיו בובמה הבהיר כי אינו מקבל את שכרו ובקרוב יפעל באמצעים משפטיים כנגד המועדון. בנוסף, בובמה סיפר כי קיבל מכתב מהפועל תל אביב לפיו הוא לא מחויב להגיע לפתיחת האימונים והוא יכול להישאר עשרה ימים נוספים ברומניה, היות שהוא אינו בתכניות המקצועיות של הפועל לעונה הבאה וכי מנסים למצוא לו קבוצה חדשה.

בהפועל תל אביב הגיבו לידיעה: "לא נתייחס באופן פרטני לענייני שכר אישי של שחקנים. באופן כללי נאמר כי הפועל תל אביב מדברת עם כל השחקנים ונציגיהם באופן רציף וחיובי ותעמוד בכל התחייבויותיה. נוסיף כי עושה רושם ששיקול הדעת של הכותב ושל אתר וואלה! מושפע מההליכים המשפטיים שננקטו כנגד האתר על ידי הנהלת הקבוצה כבר לפני מספר חודשים, מה שגורם להופעתם של אייטמים מוטים שכל מטרתם הינה לפגוע בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully