וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתקשה לאתר את שוינפלד, החתימה על החוזה מתעכבת

האדומים העבירו מסר לחלוץ שעל הכוונת של מכבי תל אביב ובאר שבע לפיו הם שוקלים לחזור בהם מההצעה להעניק לו חוזה משודרג. אופ"א דורשת מהקבוצה להעביר 190 אלף יורו לקייזרסלאוטרן

one

הפועל תל אביב מנסה להשלים את הסגל לעונה הבאה למרות הבעיות הכלכליות. אחת הסוגיות הכי בוערות בקבוצה כרגע היא חוסר הוודאות בעניין ארון שוינפלד. לאורך כל השבוע ניסו בהפועל לאתר את השחקן, אך זה ספק נעלם ספק לא הגיב. הפועל תל אביב רוצה לראות את החלוץ ממשיך ומאמינה כי יקיים את ההבטחה להישאר בקבוצה, שנתן לאלי גוטמן. עם זאת, במועדון די כועסים על השחקן שעדיין לא חתם על ההצעה על חוזה משודרג עם שכר כמעט כפול וייתכן כי בסופו של דבר, בגלל שהחלוץ מתעכב עם חתימתו, האדומים יחזרו בהם.

למרות הנתק האדומים הצליחו להעביר את המסר לשחקן. במועדון מאמינים שהחלוץ יישאר בשל הסעיפים בחוזהו שלטענתם לא מאפשרים לו לעזוב ללא הסכמתם, בלי קשר לסעיף היציאה שלו שעומד על כ-750 אלף דולר. בסביבת השחקן עדיין טוענים כי הוא היה רוצה לעזוב את הקבוצה למועדון אחר והוא כרגע מחזיק בהצעות מאירופה שהוא מקווה לממשן.

עוד בנושא:
חשיפה: התביעות שמסכנות את עתיד הפועל תל אביב
עוד תביעה בדרך להפועל תל אביב? "התנהלות שכונתית"
מרקו סימיץ' סיכם בהפועל תל אביב לשלוש שנים

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. קובי אליהו
אבדו עקבותיו. שוינפלד/קובי אליהו

אחרי הסיכום עם מרקו סימיץ' וההתקדמות במכירתו של איאד אבו עביד לחיפה, הפועל ממתינה להתפתחויות בגזרת אוראל דגני. בין דגני לבין הירוקים יש ויכוחים מהותיים על החוזה ונראה כי בשלב זה הוא רחוק מלחזור לקדנציה שנייה באדום. מה שעשוי להכשיל את המעבר הוא הדרישה של הפועל שמכבי חיפה תשתתף בחלק משכרו או שהשחקן יקצץ בשכרו. בדומה לדגני, אביחי ידין אמור לחזור בינתיים לכרמל, אך במקרה שלו נראה שכל הצדדים מעוניינים שהקשר יחתום בהפועל תל אביב. כרגע מתנהל משא ומתן בין הפועל תל אביב לשחקן, כשהאדומים דורשים מידין לקצץ בשכרו. גורם המעורב במשא ומתן אמר: "זו שאלה של זמן עד שידין יחתום בהפועל. כולם רוצים שזה יקרה, אבל כרגע יש מחלוקות על כסף".

עוד שחקן שעתידו מעורפל הוא שמואל שיימן. בית"ר ירושלים מחזרת אחרי המגן השמאלי, שצריך להחליט עד סוף החודש אם להישאר בהפועל תל אביב או לעבור לבית וגן. האדומים כבר הציעו לשיימן שדרוג בחוזהו. עומרי אלטמן יישאר בוודאות, אחרי שהסכים לקצץ בשכרו בעונה הבאה, בדומה לכמה שחקנים שעשו זאת לפניו.

בנושא אחר: אופ"א העבירה מכתב להפועל תל אביב ולפיו היא מחויבת להעביר כ-190 אלף יורו בתוך כ-30 יום לקייזרסלאוטרן. האדומים עדיין חייבים כספים למועדון הגרמני על מעברו של גילי ורמוט. הפועל למעשה לא העבירה את התשלום האחרון לגרמנים על סך של 160 אלף יורו שהיה אמור להתקבל באפריל. קייזרסלאוטרן פנתה להתאחדות האירופית ותבעה את כספה בנוסף לקנס על איחור בתשלום. מבחינת החוק היבש, הפועל לא תוכל לפתוח את העונה מבלי להעביר את הכספים הללו בתוך כחודש, אלא אם כן קייזרסלאוטרן תאשר לה לאחר את מועד התשלום. להפועל עומדות עוד תביעות באופ"א, כפי שפורסם בתחקיר וואלה! ספורט השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully