וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תביעה בדרך להפועל תל אביב? "התנהלות שכונתית"

תחקיר וואלה! ספורט, שחשף מסכת בזבוזים ותביעות לא מוכרים בהפועל תל אביב, הפך לשיחת היום במועדון. עכשיו גם מנהל הקבוצה לשעבר מאיים בתביעה. יו"ר הבקרה על אי תשלום המשכורות במועדון: "לא יכול לעשות שום דבר בעניין איחורים בשכר. בטח לא ביוני"

one

התגובות לתחקיר וואלה! ספורט בנוגע להפועל תל אביב, שפורסם שלשום (ראשון) וביום רביעי שעבר ועסק בבזבוזים של האדומים העונה ובתביעות שהוגשו ועוד תוגשנה כנגד המועדון, הפכו לשיחת היום בקבוצה.

קשה לומר שיש מישהו שעבד בהפועל תל אביב בעונה החולפת או עדיין עובד במועדון והופתע ממצאי התחקיר, כאשר גם התגובות לא איחרו לבוא: "לא ייתכן שקבוצה שנושאת את השם הפועל, בטח שלא הפועל תל אביב שתמיד הייתה ידועה כקבוצה חברתית, לא תשלם שכר לעובדיה במשך יותר מחודשיים ובמקום, תעדיף להעניק משכורות ענק לשחקנים", אמר אחד הגורמים בהנהלת המועדון.

עוד בנושא

חלק א' של התחקיר: מסכת הבזבוזים של הפועל תל אביב
חלק ב' של התחקיר: התביעות שמסכנות את עתיד המועדון
נציגי ארגון השחקנים נפגשו עם אנשי המועדון בנוגע למשכורות

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
בלגן בהפועל תל אביב/מגד גוזני

"כל אחד שהיה עד למה שקרה העונה בהפועל לא יכול להישאר אדיש", אמר גורם נוסף, "התנהלות שכונתית בכיסוי יפה. יש עוד הרבה דברים שלא פורסמו ואנשים לא יודעים אותם. אם זה היה ידוע, לא בטוח שהאוהדים היו מקבלים את מה שנעשה במועדון".

לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה עומדת לקבל לפחות עוד תביעה אחת. המנהל לשעבר, מורדי דדון, אמור להגיש בימים הקרובים מכתב לפני תביעה. דדון יתבע ככל הנראה סכום של כמה מאות אלפי שקלים, דבר שיעשוי להכביד על הקופה הדלילה גם כך. בנוסף, נודע כי עוד עובדים שפוטרו לאחרונה מאיימים בתביעות כנגד המועדון.

בתוך כל הבלגן, במועדון מנסים להרגיע את העובדים והשחקנים, שחלקם לא מקבל שכר עוד מחודש אפריל. הנהלת הקבוצה העבירה מסרים כי כבר בימים הקרובים השחקנים והעובדים יקבלו חלק משכרם . אתמול סיכם ארגון השחקנים עם ראשי המועדון על פריסת החוב לארבעה תשלומים עד ה-15/8, אחרת הפועל תל אביב לא תיפתח את העונה.

ויו"ר הבקרה התקציבית אמר בעניין: "אני לא יכול לעשות שום דבר בעניין איחורים בשכר, בטח לא בחודש יוני. ההנחייה באופ"א היא לא להתערב עד 90 יום איחור. אני לא מודאג מהמצב של הפועל תל אביב, התקשורת היא זו שמנפחת את העניין. אם לא ישולם השכר עד חודש אוגוסט, הפועל תל אביב לא תוכל לפתוח את העונה".

מהפועל תל אביב נמסר: "אנו מבינים את הצורך של אתר וואלה! להשיג עוד קצת קליק בייט גם במחיר של הזנחת העבודה העיתונאית הבסיסית, זאת כחלק מקמפיין מתוזמר שמטרתו לנסות ולפגוע בכל מחיר בהפועל תל אביב על ידי פרסום שמועות ונתונים שחלקם מופרכים וחלקם רחוקים מהמציאות ונופחו מעבר לכל פרופורציה ושמקורם באנשים שהיו חלק מהמערכת ואינם עוד. אנו בטוחים שהקוראים מבינים זאת בדיוק כמונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully