וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי ארגון השחקנים ואנשי הפועל תל אביב נפגשו בנוגע לעיכוב המשכורות

לאחר ששחקני המועדון לא קיבלו את שכרם מאז חודש אפריל, נערכה פגישה בין הצדדים על מנת להסדיר את הנושא. על פי ההסכם, הנהלת הקבוצה תשלם את החוב בארבעה תשלומים במהלך החודשיים הקרובים

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הושג הסכם. אמיר כבירי/ברני ארדוב

נציגי ארגון השחקנים והנהלת הפועל תל אביב נפגשו על מנת להסדיר את חובה של הקבוצה בנוגע להלנת שכר השחקנים. מאז חודש אפריל שחקני המועדון לא מקבלים שכר, כאשר בין השחקנים והנהלת המועדון כבר סוכם בתחילת חודש מאי כי המשכורות האחרונות ישולמו להם בארבעה תשלומים. הערב (שני) התחייבה הנהלת הפועל לעמוד בהסכם זה ואף נקבה בתאריכים בהם השחקנים יקבלו שכר.

בנוסף, ההסכם הועבר לבקרה התקציבית ואם השחקנים לא יקבלו את שכרם כפי שהובטח, הפועל תל אביב לא תוכל לפתוח את עונת 2016/17. חשוב לציין, כי גם שכרם של העובדים על החודשים אפריל ומאי טרם שולם.

בהודעה מטעם ארגון השחקנים נמסר: "ארגון השחקנים הגיע לסיכום עם הפועל ת"א ששכר השחקנים עבור החודשים אפריל ומאי ישולם בארבע תשלומים: ב-25/6, 15/7, 30/7, ו-15/08. סך החוב הינו שני מליון ושבע מאות אלף שקלים". נציגי ארגון השחקנים נפגשו עם נציג בית"ר ירושלים, אלעד אייזנברג, שהבטיח כי עד סוף השבוע ישולמו כל החובות לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully