וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו סימיץ' סיכם בהפועל תל אביב לשלוש שנים

בלם נבחרת מונטנגרו יחבור לבן ארצו, נמניה ניקוליץ', במתחם חודורוב. סימיץ' בן ה-29, שיחק בעבר בבאטה בוריסוב ובשלוש שנים וחצי האחרונות לבש את מדי קייסריספור הטורקית

ברני ארדוב

הבלם מרקו סימיץ' סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב לשלוש שנים. השחקן בן ה-29 אמור להצטרף לחברו לנבחרת מונטנגרו, נמניה ניקוליץ', ולשחק במרכז ההגנה לצד אדי גוטליב.

סימיץ' שיחק בשלוש שנים וחצי האחרונות בקייסריספור, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-14 בליגה הטורקית. הוא התחיל את הקריירה המקצוענית שלו בספרטק ורנה הבולגרית ולאחר מכן שיחק בכמה קבוצות בסרביה ובהונבד בודפשט ההונגרית. ב-2011 עבר לבאטה בוריסוב ובינואר 2013 נרכש על ידי קייסריספור תמורת כמיליון יורו.

לסימיץ' יש בין היתר 18 הופעות בנבחרת מונטנגרו, 23 הופעות במפעלים אירופים (9 מהן בשלב הבתים של ליגת האלופות) ו-51 הופעות בליגה הטורקית. בקיץ 2012 הוא רשם 180 דקות במדי באטה בוריסוב בשני המשחקים נגד עירוני קרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות.

הפועל תל אביב סיכמה אתמול עם מכבי חיפה על מכירתו של איאד אבו עביד, מה שאמור להכניס מעט כסף לקופה הריקה של המועדון. בקבוצה ממשיכים לחפש קבוצות חדשות ללוקאס וינטרה, קלאודיו בומבה וליביו אנטל - דבר שיפנה מקום במכסת הזרים וגם יוריד לפחות חלק מעלויות השכר הגבוהות שלהם.

מרקו סימיץ' שחקן נבחרת מונטנגרו (שמאל) מול פדור סמולוב שחקן נבחרת רוסיה. GettyImages
אמור להנהיג את ההגנה של אלי גוטמן. סימיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully