וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה והפועל תל אביב סיכמו על העברת אבו עביד, קגלמאכר חתם

22.6.2016 / 18:55

הבלם-מגן צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בשורות הירוקים שיעבירו 1.3 מיליון שקל. הקשר האורוגוואי חתם לשלוש שנים. אחרי ההצעה לבירנבאום, בקבוצה מתכוונים לפנות להנהלת ה-MLS

סטיב בירנבאום במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מכבי חיפה לא מוותרת. בירנבאום/GettyImages

מכבי חיפה והפועל תל אביב סיכמו ביניהן על העברתו של המגן-בלם, איאד אבו עביד מאדום לירוק. השחקן בן ה-21, שגדל בבית"ר טוברוק ושיחק במכבי נתניה, יחתום לארבע שנים כשמכבי חיפה תעביר לאדומים 1.3 מיליון שקל.

בעקבות החתמתו של אבו עביד, המגן-בלם אוראל דגני צפוי לעזוב את הקבוצה. שחקן סגל נבחרת פנמה בקופה אמריקה, רודריק מילר (24), הוצע למועדון ומועמד להחליף את טאלב טואטחה. בהתאם לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט, גם דיווחים ביוון מאשרים שטואטחה עשוי לעבור לפרנקפורט או לאולימפיאקוס בשבועות הקרובים.

בנוסף, הקבוצה מתכננת להציע כחצי מיליון יורו על בלם נבחרת ארצות הברית סטיב בירנבאום, כך טוענים מקורות בחו"ל הקשורים לעסקה. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי פרקליט המועדון, אודי שוכטוביץ', הגיש הצעה רשמית לנציגיו של השחקן - 400 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח. בירנבאום וסוכנו השיבו כי הם לא מתכוונים לדון בהצעה עד לאחר הקופה אמריקה. כעת, במועדון מתכוונים לפנות להנהלת ה-MLS ולהגיש הצעה שנאמדת, על פי מקורבים לעסקה, בכחצי מיליון יורו.

גארי קגלמאכר מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקן מכבי חיפה רשמית. גארי קגלמאכר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הקשר האחורי גארי קגלמאכר (28) שהחל להתאמן אמש עם הקבוצה, חתם באופן רשמי במכבי חיפה ל-3 שנים. האורוגוואי, שיכול לשחק גם במספר עמדות הגנתיות, הפך לרכש השלישי של מכבי חיפה הקיץ.

השחקן, המתנשא לגובה של 1.83 מ', מגיע מקבוצת מינכן 1860 שם שיחק במהלך השנתיים האחרונות ורשם 58 הופעות. בין הקבוצות בהן שיחק ניתן למצוא גם את ואלנסיין, מונאקו, בירסחוט וריאל מדריד ב'. קגלמאכר אף זכה להופעה בקבוצה הבכירה של ריאל מדריד בעונת 2008/09. בנוסף, לשחקן יש גם הופעות בינלאומיות בנבחרות הצעירות של אורוגוואי.

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, תור כריסטיאן קרלסן, אמר לאתר הרשמי לקראת חתימתו של השחקן: "גארי שחקן ורסטילי שיש לו ניסיון במספר עמדות הגנתיות. הוא יכול לתת לנו מספר אופציות ועמדות למשחק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
אין שינוי. עטר/יוסי ציפקיס

עדיין אין כל שינוי בגזרת אלירן עטר, שלא מתאמן ונפגש עם יעקב שחר שהגיע לכפר גלים. הפגישה בין הצדדים, יש לציין, לא תוכננה מראש. במכבי חיפה טוענים כי עד אתמול עטר רצה לעזוב בכל מחיר, אולם נראה כי כעת, לאור השיחה עם שחר, ייתכן שהוא יישאר. "מבחינתנו לא היה שינוי בשום שלב. עטר יישאר שחקן מכבי חיפה. הוא שחקן מצוין, אנחנו בונים עליו מאוד", אמרו בקבוצה. הירוקים ינסו לצרף ללא קשר את שלומי אזולאי. במכבי תל אביב דורשים פיצוי גבוה לאחר שרכשו אותו ב-900 אלף יורו.

במועדון מנסים לשחרר בכל מחיר את ולדימיר סטויקוביץ'. גם אם תקנת הזרים תעבור, לוי מעדיף להשאיר את לודוביק אוברניאק ולצרף מגן שמאלי או שחקן התקפה זר נוסף. גארי קגלמאכר ממשיך להתאמן עם הקבוצה וצפוי לחתום עד תחילת השבוע. במועדון משבחים את ההתנהלות של ניקיטה רוקאביציה וטוענים כי הוא מתאקלם בצורה טובה בחדר ההלבשה.

עדכון ראשון: 11:57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully