וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "קיבלנו רק מחצית מהסכום שהובטח לנו"

הסיכום עם ארגון השחקנים? כמה משחקני הפועל תל אביב טוענים כי הכסף שהובטח להם לא שולם במלואו ואילו עובדי המועדון כלל לא קיבלו את משכורתם. ארגון השחקנים יגיב?

ברני ארדוב

למרות הסיכום עם ארגון השחקנים, מספר שחקנים בהפועל תל אביב טוענים כי רק מחצית מהכסף שהובטח להם בתשלום הראשון הופקד בחשבונם, כשבניגוד אליהם, עובדי המועדון כלל לא קיבלו את שכרם. כזכור, רמי כהן, המשמש יו"ר זמני ומנכ"ל המועדון, ניר ענבר, הגיעו להסכם מול ארגון השחקנים שבו הקבוצה מתחייבת כי תעביר את שכר השחקנים בארבעה תשלומים. תשלום ראשון אמור היה להיכנס ב-25 ביוני, אך לטענת השחקנים הופקד רק אתמול (27 בחודש). יתרה מזאת, מספר שחקנים טענו כי חלק או מחצית מהסכום שהיו אמורים לקבל בתשלום הראשון, נכנס. חשוב לציין כי רוב השחקנים בקבוצה, נכון לאמש, עדיין לא יכלו לראות את השכר שהופקד עבורם בחשבון ולכן לא ברור כמה קיבלו או אם קיבלו בכלל.

בנוסף, יו"ר ארגון השחקנים בהסתדרות, ניר אלון, טען בשבוע שעבר כי גם העובדים נכללים באותו הסכם מול ההנהלה. לכן, יהיה מעניין לראות אילו צעדים מתכנן ארגון השחקנים, לאחר שקיבל כבר שלשום הבטחה כי השכר שולם לשחקנים ואמור להתעכב בעוד מספר ימים לעובדי המועדון. עוד בטרם אותו הסכם ארגון מול הנהלת הפועל תל אביב, ארגון השחקנים כבר עמד להגיש תביעה נגד המועדון האדום על הלנת שכר לשחקנים ולעובדיו.

עוד בנושא

דיווח: מכבי והפועל תל אביב מעוניינות בקשר הגנאי קוואדו פוקו
הפועל תל אביב טענה שהמשכורות שולמו, אחד השחקנים: הכסף לא הגיע
הפועל תל אביב מתקשה לאתר את שוינפלד, החתימה על החוזה מתעכבת

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מה יהיה הסוף? כבירי/ברני ארדוב

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "עושה רושם ששיקול הדעת של הכותב ושל אתר וואלה! מושפע מההליכים המשפטיים כנגד האתר אודותיהם התריעה הנהלת הקבוצה כבר לפני מספר חודשים, מה שגורם להופעתם של אייטמים מוטים שכל מטרתם הינה לפגוע בהפועל תל אביב. הפעימה הראשונה שולמה לשחקנים במועדה ובאופן יחסי לסכומים המגיעים לשחקנים וכך ייעשה גם בשלוש הפעימות הקרובות בכפוף להסכמות עם ארגון השחקנים ועם שחקני הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully