וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב טענה שהמשכורות שולמו, אחד השחקנים: הכסף לא הגיע

בקבוצה מסרו לארגון השחקנים כי התשלום הראשון מתוך ארבעה שולם, אך השחקנים טוענים כי הכסף לא הגיע לחשבונם. אם התשלום לא יגיע עד שלישי, ארגון השחקנים יפתח בהליכים משפטיים

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מה יהיה? כבירי/ברני ארדוב

משכורות השחקנים והעובדים טרם שולמו בהפועל תל אביב, זאת למרות ההסדר עם ארגון השחקנים. בקבוצה טענו הערב (ראשון) בפני ארגון השחקנים כי התשלום הראשון מתוך הארבעה לשחקנים נכנס, אלא שהשחקנים טוענים כי הכסף לא הגיע לחשבונם. כזכור, בשבוע שעבר חתמה הנהלת הפועל תל אביב על מסמך שבו התחייבה להעביר את המשכורות בארבעה תשלומים שהראשון בהם הוא ה-25 ביוני (אתמול). בשעות הצהריים היום המשכורות עדיין לא שולמו וכולם ממתינים לכספם. "אנחנו מקווים שהכול יסתדר עד הערב", אמר אחד השחקנים הבוקר. בארגון השחקנים מודעים לעניין ועוקבים על המתרחש במתחם חודורוב.

בשבוע שעבר טען ניר אלון שכבר הייתה תביעה מוכנה לבית המשפט נגד הפועל תל אביב בגין הלנת שכר, אולם הפגישה עם ההנהלה וההתחייבות מצידה לשלם את הכספים בארבעה תשלומים, דחו את הפנייה לבית המשפט. אלון טען שאם התשלום לא ייכנס, הארגון יפנה לבית המשפט ויפעל במקביל כדי שהפועל תל אביב לא תוכל לפתוח את העונה עד שתשלם את השכר לשחקנים ולעובדי המועדון.

מחר שוב השחקנים יתבקשו לבדוק את חשבונם ואם עד יום שלישי הכספים לא יועברו ארגון השחקנים יחל בהליכים משפטיים נגד האדומים.

תגובת הפועל תל אביב תובא כשתתקבל.


עוד בנושא:

הפועל תל אביב מתקשה לאתר את ארון שוינפלד
מרקו סימיץ' סיכם בהפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully