וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ נחמן שי בפנייה לבעלי קליבלנד: העניקו לבלאט טבעת אליפות

חבר הכנסת מטעם העבודה העביר מכתב לדן גילברט ובו דרש לחלוק כבוד למאמן שפוטר: "לבלאט יש חלק משמעותי באליפות הזאת, ישראלים רבים עדיין אוהדים את הקאבס". מחלוקת בהנהלת גולדן סטייט

עריכת וידאו: מרום שפיצר

חבר הכנסת נחמן שי פנה במכתב רשמי לבעלי קליבלנד דן גילברט בבקשה להעניק לדיוויד בלאט טבעת אליפות. שי מרשימה העבודה כתב בטוויטר כי "דיוויד בלאט תרם רבות לקאבלירס העונה. ניצחונם של היה מתאפשר בלעדיו", וצירף ידיעה מ'ג'רוזלם פוסט' שפרסמה את דבר הפנייה.

במכתב שי ציין ש"אני רוצה לאחל מזל טוב לקליבלנד על ההצלחה. אנחנו בישראל גאים בהישגים של אחד מבנינו, דיוויד בלאט, ששימש כמאמן הקבוצה. הצטערנו לראות אותו עוזב, אבל הרבה ישראלים עדיין נותרו אוהדים נלהבים של הקאבלירס, וכך גם יהודים רבים שמתגוררים בקליבלנד.

"דיוויד היה משמעותי בבניית הקבוצה, בהדרכת השחקנים ובהפיכת הקאבס לקבוצה שיכולה לזכות באליפות. משום כל אני רוצה לעודד אתכם לתת לדיוויד כבוד ולהעניק לו טבעת אליפות, כפי שנהוג לתת לשחקנים שעזבו במהלך העונה. אני משוכנע שהוא יודה על כך".

עוד בנושא:
דיווח: פילדלפיה הבטיחה לבן סימונס שייבחר על ידיה ראשון בדראפט
לברון ג'יימס עונה למבקרים: "פקפקו בי, הספידו אותי, חה חה חה"
שקר החן: הלקח הכואב של גולדן סטייט וסן אנטוניו מפלייאוף ה-NBA

בתוך כך הודיעה רשת ESPN כי הסרט Believeland מסדרת 30 על 30, שעסק בקללה הספורטיבית של קליבלנד וזכה להצלחה מרובה, ייצא בגרסה מחודשת ועדכנית, כולל האליפות שסיימה 52 שנות בצורת לעיר. הבמאי אנדרו בילמן, אגב, אמר הלילה ש"מגיע לדיוויד בלאט לקבל טבעת אליפות. הוא היה חלק מהפרויקט הזה, הייתה לו תרומה, אפילו אם היא הייתה קטנה, והוא צריך לקבל קרדיט על זה. הוא אימן את הקבוצה בתחילת העונה וחלק ממה שקרה צריך להיזקף לזכותו".

בקליבלנד ממשיכים לחגוג ולעסוק במקביל בעתידו של לברון ג'יימס. בספורטס אילוסטרייטד מדווחים שג'יימס אמור להישאר אצל הקאבס בעונה הבאה, אך סביר שיעזוב ב-2017 וינסה לבנות סביבו קבוצה עם כמה מחבריו הקרובים, בהם כריס פול, קווין דוראנט וכרמלו אנתוני, שעל פי "התכנית" אמור לחבור אליהם ב-2018 עם סיום חוזה בניקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
קבוצת החלומות תידחה בעוד שנה? כרמלו ולברון/AP

גולדן סטייט ממשיכה לאסוף את השברים אחרי אובדן האליפות, כשברקע דיווחים הולכים וגוברים על האפשרות שקווין דוראנט או דירק נוביצקי יצטרפו וייצרו קבוצת חלומות באוקלנד. אמש השמועות על מועמדותו של נוביצקי התחזקו כשדאלאס הודיעה רשמית שהדיגלר החליט שלא לממש את האופציה שלו לעונה הבאה, וכי יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. בכך אפשר שנוביצקי יעזוב את המאבריקס לראשונה בקריירה, אולם גם האפשרות שיישאר בקבוצה בתנאים משופרים עדיין אפשרית בהחלט. אמש נוביצקי צייץ: "התרחיש היחיד שבו אעזוב את דאלאס זה אם יפתחו לידי ארבעה רוקיז בחמישייה".

כך או אחרת, נראה שגולדן סטייט מתכננת להיות פעילה בשוק ההעברות. אמש סיפר הבעלים ג'ו לייקוב כי "כל מה שאני יכול להגיד זה שאהיה מאוד אגרסיבי בגישה שלי בקיץ הזה". מארק שטיין מ-ESPN ציין ש"גולדן סטייט מתכוונת לעשות הכל כדי לצרף את קווין דוראנט", אבל בשלב זה עוד לא ברור אם KD מוכן לעזוב את אוקלהומה סיטי דווקא כשנראה שדברים מתחילים להתחבר.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי, עם דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ישלבו כוחות? לא כל כך מהר. דוראנט וגרין/GettyImages

מי שעתידו במדי הווריירס עדיין לא ברור הוא האריסון בארנס, שהפך לגיבור הטרגי של הגמר וספג ביקורות רבות על תפקודו בשלושת המשחקים האחרונים בסדרה, בהם דייק ב-16 אחוז מהשדה (!). אימו של בארנס, שירלי, התראיינה אמש וניסתה להגן על בנה, שהפך לשחקן חופשי וספק אם מי מקבוצות ה-NBA תהיה מוכנה להעניק לו חוזה בסכומים עליהם פנטז רק לפני כמה שבועות. "הביקורות לא מוצדקות. האריסון ימשיך לעבוד קשה, הוא ימשיך להיות שקט וצנוע", אמרה אימו, בעוד שבארנס עצמו צוטט כאומר "עוד לא ממש הקדשתי מחשבה למה שיקרה בקיץ, אני עדיין מנסה להתאושש".

גם הצוות המקצועי של הווריירס ספג זעזוע עם עזיבתו של לוק וולטון, שהוצג אמש כמאמן החדש של הלייקרס. וולטון אמר אמש ש"זיכרון ההפסד במשחק 7 עדיין טרי. אני חושב שהצלקת הזו תישאר איתי לנצח, אבל מנסה לקחת דברים בפרופורציות".

וולטון, שהיה אחד המאמנים המבוקשים בליגה בתקופה האחרונה בעיקר בזכות היכולת שהפגין בחודשים בהם סטיב קר נעדר והוא נאלץ להחליפו בתחילת העונה, הוסיף ש"אני מתכוון לשים את החותמת שלי על הלייקרס. אנסה לייצר תרבות אחרת, וזה הולך להיות כיף".

על כל פנים ג'נרל מנג'ר הווריירס בוב מאיירס כבר מסתכל אל עבר האתגר הבא, ונראה שישנם חילוקי דעות בינו לבין ג'ו לייקוב בכל הנוגע לגישה שיש לנקוט בקיץ הקרוב. "מרתון אחד הסתיים, זה הזמן לשתות מים ולהמשיך הלאה. נכון שמבאס לא להיות עכשיו במצעד אליפות, אבל זה לא משנה שום דבר בהתייחסות הכללית שלנו. במקצוע הזה או שאתה המנצח הגדול או שאתה חלק מהעדר, ועכשיו אנחנו חלק מהעדר. כארגון, אנחנו חייבים להיות חזקים ובטוחים מספיק בעצמנו כדי לא להגזים ולקבל החלטות רעות".

ג'נרל מנג'ר גולדן סטייט ווריירס בוב מאיירס. GettyImages
לא בעד שינויים מרחיקי לכת. מאיירס/GettyImages

עוד חדשות מרחבי הליגה

* דוויט הווארד הפך לשחקן חופשי. סנטר יוסטון דחה את האפשרות להישאר ולהרוויח 23.2 מיליון דולר בעונה הבאה, למרות שהרוקטס ניסו לשכנע אותו לתת צ'אנס נוסף לקבוצה תחת המאמן החדש מייק ד'אנטוני. מעמדו של הווארד בן ה-30 נמצא בשנים האחרונות בירידה מתמדת ובעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים מאכזבים של 13.7 נקודות למשחק, הכי מעט מאז עונת הרוקי שלו, אבל בכל זאת נראה שיהיו עליו קופצות.

* הולכות ומתחזקות ההערכות שבוסטון תוותר על הבחירה השלישית בדראפט ותשתמש בה לצורכי טריידים. על פי ESPN הסלטיקס רוצים לבצע טרייד עבור אחד מבין ארבעה שחקנים: ג'ימי באטלר (שיקגו), גורדון הייוורד (יוטה), ג'בארי פארקר (מילווקי) וכריס מידלטון (מילווקי).

* ארון אפללו קרוב לעזוב את הניקס. הגארד לא מתכוון לממש את האופציה לחזור לניו יורק בעונה הבאה ולהרוויח 8 מיליון דולר לעונה.

גם בתי העסק בקליבלנד לא נרגעים מהאליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully