וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פילדלפיה הבטיחה לבן סימונס שייבחר על ידיה ראשון בדראפט

הפורוורד, שלא היה מוכן להתאמן אצל אף קבוצה עד כה, נפגש עם הסיקסרס. בנדר: "רוצה להוכיח שאני שייך לרמה הגבוהה ביותר". דיווח: אם דוראנט יעזוב את הת'אנדר, הוא יילך לגולדן סטייט

one

בווידאו: משחק השיא של דרגאן בנדר בליגת העל

אם לפני מספר שבועות עוד היה ויכוח באשר למי ייבחר ראשון בדראפט ה-NBA שייערך בלילה שבין חמישי ושישי, כעת דומה שההחלטה נפלה: פילדלפיה הודיעה לבן סימונס שתיקח אותו בבחירה הראשונה, כך מדווחים הערב (שלישי) בארצות הברית. הפורוורד האוסטרלי המוכשר שבילה את העונה החולפת ב-LSU לא שש להצטרף לסיקרס, ואף סירב להתאמן אצלם או אצל כל קבוצה אחרת, אך בימים האחרונים נפגש עם ראשי המועדון וככל הנראה התרכך.

מדובר בחדשות רעות ללוס אנג'לס לייקרס, לה מצפה כעת כאב לא קטן. בארצות הברית עדיין לא בטוחים האם הקבוצה מעיר המלאכים תבחר שנייה את ברנדון אינגרם, או תהמר על שחקן אחר, או תנסה להעביר את הבחירה בטרייד.

צפו בפרסומת החדשה בכיכובו של בן סימונס

דראפט ה-NBA ייערך בלילה שבין חמישי לשישי, ובעוד המניה של דרגאן בנדר ממשיכה לצנוח, שחקן מכבי תל אביב מאמין ביכולתו להשתלב בליגה הטובה בעולם. בשבועות האחרונים התאמן הפורוורד הקרואטי הצעיר אצל מספר קבוצות שעשויות לבחור בו, והיום (שלישי), בראיון לאתר Basketball Insiders, דיבר על התקופה המרגשת: "החלום שלי מתגשם. אני מת על הימים האלה שלפני הדראפט, כל האימונים, אני שמח שאני נמצא כאן. אני רוצה להוכיח שביכולתי לשחק כדורסל ברמה הגבוהה ביותר וכרגע זה ה-NBA. כילד חלמתי להיות בדראפט ולשחק ב-NBA, וזה מדהים".

"אין ספק שהקבוצה שתבחר בי יודעת עלי הכל", הוסיף בנדר, שמדורג שביעי בשני המוק-דראפטים המובילים בארצות הברית. "אני מגוון בהגנה ויכול לשמור על כמה עמדות. בהתקפה, אני שחקן גבוה שמסוגל לקלוע מבחוץ, לרווח את ההגנה, למסור ולעזור לקבוצה. אני אוהב לשחק כדורסל, אוהב לחלוק את הכדור ונהנה להיות על הפרקט. לא משנה לי אם אקלע 30 או 10 נקודות, כל עוד ננצח. איפה שלא איבחר בדראפט, זה יהיה חלום שמתגשם. כל מה שקורה עכשיו מרגש, זו ברכה להיות פה".

על העונה החולפת עם מכבי תל אביב אמר: "זו היתה עונה קשה, עוד קשה מאוד. ההתחלה היתה מצוינת, אבל אז התחלנו להפסיד משחקים ביורוליג ובליגה הישראלית, החלפנו שחקנים, החלפנו מאמן, היתה שיטה אחרת לגמרי. היתה עונה קשה, בעיקר לשחקן צעיר במועדון שכזה, עם לחץ שכזה. ניצלתי את העונה כדי לעבוד על עצמי. עברתי דברים שחלק מהשחקנים בדראפט הזה יעברו רק עוד שנתיים או שלוש, כך שזה עזר לי".

עוד בנושא:

דראפט 2016: המניה של דרגאן בנדר ממשיכה להידרדר
קליבלנד אלופת ה-NBA: כל הכתבות, התגובות והניתוחים

שחקן מכבי תל אביב, דרגאן בנדר. אדריאן הרבשטיין
מלא ביטחון עצמי. בנדר/אדריאן הרבשטיין

* עם סיום העונה, המרדף אחר קווין דוראנט צובר תאוצה. פרנק איסולה מה"ניו יורק דיילי ניוז" טען כי מקור המקורב לכוכב אוקלהומה סיטי אמר לו שאם דוראנט, שהופך לשחקן חופשי, יעזוב את הת'אנדר, הרי שהיעד המועדף עליו הוא הצטרפות לסגנית האלופה, גולדן סטייט.

יחד עם זאת, קיימת סבירות גבוהה על פי איסולה, שדוראנט יחתום על חוזה ב-OKC לשנתיים, עם אופציה ליציאה אחרי עונה אחת, חוזה דומה לזה עליו חתם לברון ג'יימס כאשר חזר לקליבלנד. חוזה כזה יאפשר לדוראנט לבחון את השוק בקיץ הבא, אז גם חבריו לקבוצה ראסל ווסטברוק וסרג' איבקה יהפכו לשחקנים חופשיים.

אגב, דיווח נוסף בארצות הברית, הפעם של דן דיווין מ"יאהו", טוען כי אם דוראנט לא יגיע לווריירס, הקבוצה מאוקלנד תנסה להנחית את דירק נוביצקי. הגרמני הוותיק, שהעביר את כל הקריירה בדאלאס, חגג השבוע את יום הולדתו ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully